Sevgililerinin yakın arkadaşlarıyla fazla zaman geçirmesini kıskanan BTS üyelerinin tepkileri ne olurdu?
Jin
*Senin onunla takılmayı yedinci kez reddedişinden sonra kayışı kopar.*"Kaç kez arkadaşınla takıldığını biliyor musun?" "Sen en yakın arkadaşınla dışarı çıktığında ne kadar yalnız hissettiğimle ilgili bir fikrin var mı?"
Suga
*Onunla değilde en yakın arkaşınla zaman geçirmene bozulduğunu göstermemek için elinden geleni yapar.*"Yine dışarı mı çıkıyorsun?" "Tahmin edeyim yine kankanla buluşacaksın değil mi?"
Sen:"Evet,niye?" "Yoksa benim Yoongi'm kıskanıyor mu?"
Yoongi:"Eğer kıskanıyorsam,arkadaşınla olan planını iptal edip benimle mi kalacaksın?"
Sen:"Yoo."
J-Hope
*Arkadaşınla planların olduğu için onun davetlerini sık sık geri çevirmen sorun değilmiş gibi davranır.*"Oh,yine kankanla dışarı mı çıkıyorsun?" "Anladım." "Yo,sorun değil." "Anlıyorum." "Arkadaşınla iyi eğlenceler."
RM
*Onun yerine arkadaşınla takılmana bozulur.*"Bebeğim,bugünlüğüne evde kalamaz mısın?" "Ben her zaman evde yalnızken sen neredeyse her gün dışarıdasın."
Sen:"Sende dışarı çık o zaman."
Namjoon:"Demek istediğimi anlamıyorsun!" "Arkadaşınla çok fazla takılıyorsun." "Bende seninle biraz zaman geçirmek istiyorum hani."
Jimin
*Çoktan arkadaşınla plan yaptığın için onun yemek davetini reddettiğinde somurtmaya başlar.*"İyi,gelecek sefer sen benimle dışarı çıkmak istediğinde bende seni reddedip,senin yerine Taehyung'la takılacağım."
V
*Arkadaşınla plan yaptığın için onunla takılmayı sık sık reddetmene bozulmamaya çalışır.*"Senin dünyan arkadaşının etrafında mı dönüyor?" "Beni yanlış anlama ama sinirliyim tamam mı? Arkadaşınla çok fazla zaman geçiriyorsun." "Peki ya ben?"
Jungkook
*Birlikte yemeniz için yemek almasına rağmen tekrar arkadaşınla dışarı çıkıyor olmanla hayal kırıklığına uğrar.*"Bu kadar yemeği ne yapacağım?" "Sarılır,birlikte film izleriz diye senin sevdiğin yiyecekleri aldım."
Sen:"Tamam önce yiyip sonra gideceğim."
...
bazen duaların kabul olur #siyahsaçlıbangtan
...Alıntı yapılan Tumblr hesabı:sayomepeaches
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS Tepkileri
عشوائيBu kitapta Tumblr'da BTS'e ait yabancı tepkilerin Türkçe çevirileri yayınlanacaktır. Çeviriler kitap sahibine aittir. •SMUT DEĞİLDİR.