Sevgililerini aileleriyle tanıştırırken BTS üyelerinin tepkileri ne olurdu?
Jin
Jin çok soğukkanlı olurdu.
"Oh,ailem sorun etmeyecektir. Aslında onlara senden çok bahsettiğim için bir bakıma seni kabul ettiler bile. En zoru Jjanggu'nun seni kabul etmesini sağlamak.(Bunu yazarken Jjanggu'nun ölmüş olduğunu bilmek...) Bu evin reisi o."
#jjangguanısınaSuga
Yoongi'de çok endişeli olmazdı.
"Çok şanslısın. Ailem seni sevecek. Onlar benim düzenli olarak yememi ve uyumamı sağlayan herkesi bağrına basar. Asıl korkması gereken kişi benim. Dün annemin telefonunu açmadım. Oradan canlı çıkamayabilirim."
J-Hope
Hoseok,seni (ve kendini) her şeyin harika olacağına inandırmak için her şeyi yapardı."Bunu başarabiliriz!!!!"
(Hoseok'un güvenemiyorum bok da çıkabilir gülüşü dkdkjd)
RM
Namjoon,seni ailesiyle tanıştırmadan önce gergin olsada her şey yolunda gittiğinde rahatlardı.
"Başardık. Bu ilişkimizi güçlendirmiş gibi hissediyorum"
Jimin
Jimin çok sakin olurdu. İlişkinizde o kadar mutludur ki bunu ailesinin farkedemeyeceğini düşünmez.
"Ailem için en önemli şey bizim mutlu olmamız,bu yüzden çok fazla endişelenme"
V
Taehyung muhtemelen senden daha fazla heyecanlı olurdu. Onun için aile en önemli şey olduğundan ailesinin seni kabul etmesini çok isterdi.
"Tamam,sakin ol. Tabiki seni sevecekler! Nasıl sevemezler ki! SADECE SAKİNLEŞ VE KENDİN OL BEBEĞİM"
Jungkook
Jungkook,senin hakkında ne kadar ciddi düşündüğünü göstermek için sert erkek olmaya çalışırdı."Bu benim sevgilim ve ben onu çok seviyorum bu yüzden lütfen onu kabul edin"
Alıntı yapılan Tumblr hesabı:bangtanreacts
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS Tepkileri
RandomBu kitapta Tumblr'da BTS'e ait yabancı tepkilerin Türkçe çevirileri yayınlanacaktır. Çeviriler kitap sahibine aittir. •SMUT DEĞİLDİR.