Sevgilileri televizyonda aşağılandığında BTS üyelerinin tepkileri ne olurdu?
Jin:
"Yani çirkin s/a*'yla çıkıyorsun öyle mi?Bunu haketmiyorsun.""Kesinlikle haklısın,kimse onun gibi bir kraliçeyi haketmez.Doğrusu,sen onun ismini telaffuz etmeyi bile haketmiyorsun."
Suga:
"Daha güzel biriyle çıkmalısın,bir idol gibi.""Bütün idoller güzel değildir,yani,sana bir baksana."
RM:
"Darılmak yok,hayatında her şeyi isteğin gibi yapabilirsin ama neden s/a*?Kendine ince bir kız bulsan,iyi edersin.""Bir,iki,ü-"
"Ne?Sevgilinin diyete girdiği ve yapamadığı zamanları mı sayıyorsun?"
"Hayır,seni yumruklamadan önce kaç saniyen kaldığını sayıyorum."
J-Hope:
"İyi bir dansçısın,hiç s/a*'yıda yanına almayı düşündün mü?Belki görünüşü gelişebilir.""Ya sen?Sen hiç bana katılmayı düşündün mü?Dansını dikkate alabilir miyim bilmiyorum ama belki dans becerilerini geliştirebilirsin."
Jimin:
"Sevgili yaptığını duydum,nerden buldun o kızı?Çöpten mi?""Senin çöpten gelmiş olman herkesin ordan geldiği anlamına gelmez."
V:
"S/a*'yla çıktığını duydum,daha iyi birileri için bakınıyor musun?Yani demek istediğim daha iyisini hakediyorsun,onun sesi berbat ve o çirkin.""Evet daha iyi birini arıyorum."
"Oh cidden mi?"
"Evet.Daha iyi bir sunucu için bakınıyorum çünkü soluduğum havayı bir bokla paylaşmaktan hoşlanmıyorum,ağzını açana kadar boklarında konuşabildiğinden haberim yoktu."
Jungkook:
"Bu kadar geniş bir kızı nerden buldun?Niye onun gibi birinden hoşlanıyorsun?""Aw adamım,endişelenme.Küçük beden o kadar da mühim değil.Küçük olduğun için kötü hissetme,eminimki birileri onu da zevkli bulacaktır."(not:bu yolla adamın penisini ima eder.)
•S/a:senin adın
~Jungkook'un gifi orijinal gif değildir.
Alıntı yapılan Tumblr hesabı:taegerous
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS Tepkileri
LosoweBu kitapta Tumblr'da BTS'e ait yabancı tepkilerin Türkçe çevirileri yayınlanacaktır. Çeviriler kitap sahibine aittir. •SMUT DEĞİLDİR.