Sevgililerini kıskandıklarında BTS üyelerinin tepkileri ne olurdu?
Jin:Jin senin arkadaşına karşı çok arsızca davranıyordu ve sen mahçup hissetmeye başladın. Jihoon'a özür dileyen bir bakış attın ve zaten o da olayı anlamış görünüyordu.Gitmeniz gerektiğini söyleyerek Jin ve senin için izin istedin. İkiniz yalnız kalır kalmaz onu rahatlattın.
"Jin onun evleniyor olduğunu farkındasın değil mi? Kıskanç olmana gerek yok."
"Pfffttt.Zaten biliyordum. Kıskanmadım bile,neyden bahsediyorsun sen (adın)?" *Yalanlar.*
Suga:Yoongi sen ne zaman Woozi'yle (Seventeen'den) birlikte takılsan biraz daha tutumlu bir davranış sergiliyordu. Onun Woozi'den hoşlanmadığını biliyordun. Fakat her ne sebeptense,siz ikinizin buluşacağı her sefer de sizinle birlikte gelmeyi istiyordu. Cidden onun neden Woozi'yle iyi anlaşamadığını anlamıyordun. Bir gün ikiniz cafede karşılıklı otururken bu konuyu masaya taşımaya karar verdin.
"Yoongi...Niye Woozi'yle anlaşamıyorsun...Onu kıskanıyor musun?"
"(Adın),neyden bahsettiğini bilmiyorum. Ama endişelenmene gerek yok,seni hâlâ seviyorum,götün kalkmasın."
"VAY BE! PARDON?"
J-Hope:Hoseok şakayla kıskanç davranırdı fakat içten aşırı aşırı aşırı kıskanç olurdu. Sen ve Jimin onsuz Wii* oynuyordunuz ve o sadece bizim Jimin olmasına rağmen,Hoseok senin ondan hoşlanabilmenden endişelenirdi. Somurtur,tam anlamıyla çocuk gibi davranır ve deli gibi sırnaşırdı.Buna rağmen,kollarını senin beline dolamış mızmızlanan hobiyle Mario Kart'ta Jimin'i yenmeye odaklısındır.
*Suga olduğunu hayal et ve yazıyı görmezden gel dkjd*
RM:Arkadaşın Mark'ın seninle konuştuğu tüm süre boyunca Namjoon'un yüzünde yapmacık bir gülümseme olurdu. Kolunu beline dolarken sohbete çok ilgiliymiş gibi davranırdı. Mark olayı anlar ve gitmesi gerektiğine karar verirdi. Üçünüz restorandan çıkar çıkmaz,Namjoon'a döner ve sorarsın,
"Bu neydi?"
"Bu neydi şimdi?" "Kıskandın mı?"
"...Belki biraz."
"Jagiya*,o gay."
"Bekle,ne?"
Jimin:Jimin arkadaşın Jihyun'u her zaman kıskanıyordu ve bir gün dondurma almak için ikiniz bakkala gitmiştiniz. Jimin senin unutucağını ve aşırı yiyeceğini bildiğinden diyetine bağlı kalman için uğraşıyordu.
"Jiminieee~ Bunu alabilir miyiz lütfenn? Sadece bir tane?"
Jimin,sen onun arkasından elinde dondurmayla kuyruk gibi dolanırken senin önünden ilerlemeye devam eder.
"Hayır (adın),diyetine uymana yardım ediyorum! Şimdi onu geri koy."
"İyi~ Bende Jihyun'a benim için alabilir mi diye sorar-"
*Jimin sana döner.*
"At sepete."
V:Olayın başında,Taehyung sen ve çocuklar için yemek aldıktan sonra geri dönüyordur.İçeri girer girmez Jungkook'un senin üzerinde durduğunu görür. Sonrasında Jungkook'a karşı aşırı koruyucu sevgili modunda olur.
"YAAH! Ne yaptığını sanıyorsun lan sen?!"
"H-hyung*! Biz sadece twister* oynuyorduk!!"
"Çabuk buraya gel Jungkook!"
Jungkook:Jungkook sessiz ama kaba görünmemek için ara sıra konuşuyor olurdu. İçten içe aşırı kıskanç olsada senin farketmemeni umardı çünkü aksi halde senin ve üyelerin ağzından düşmezdi. Arkadaşın gittikten sonra Jungkook'a sorarsın,
"Çok kıskançsın."
sıçtık.
"Ben? TCHH! İmkanı yok! Hem ben ondan daha sevimliyim.."
•Wii:Oyun konsolu.
•Jagiya/Jagi:Korece aşkım,sevgilim,canım gibi anlamlara gelen kelime.
•Hyung:Korece erkeklerin kendinden yaşça büyük erkeklere hitap etme şekli
•Twister:Fiziksel bir beceri oyunu.Alıntı yapılan Tumblr hesabı:peachytaeblr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS Tepkileri
De TodoBu kitapta Tumblr'da BTS'e ait yabancı tepkilerin Türkçe çevirileri yayınlanacaktır. Çeviriler kitap sahibine aittir. •SMUT DEĞİLDİR.