İş için başka birini öpmek zorunda kaldığında BTS üyelerinin tepkileri ne olurdu?
Jin:
"Tamam ama hayal etsene...ikinizde öpücük için içeriye giriyorsunuz...o adamı benimle değiştiriyorlar...sonra yakın çekimden bizi çekiyorlar ve kimse ben olduğumu anlamıyor."Sen:"Jin benimle öpüşme sahnesi çekmeyeceksin."
"Neden olmasın?Bende yakışıklıyım!"
Suga:Ona söyledikten sonra birkaç dakika bunun gibi donar.
Sen:"Bebeğim,iyi misin?"
"Gelecek Cypher'ın sözlerini buldum,sadece bu."
RM:Bunun çok da büyük bir sorun olmayacağını umarak hızlıca söylersin.
"Bebeğim-iş-için-başka-biriyle-öpüşmek-zorundayım-tamam-hadi-şimdi-yemeğe-gidelim.""Bekle,ne??"
J-Hope:Çok ince düşünmezdi.
"Jagim* ilk defa kamera önünde mi öpüşecek? Wahhh fanların çıldıracak!.."Jimin:İlk önce biraz huysuz olurdu ama en sonunda bu senin işin olduğu için ikinizinde bir şey yapamayacağını farkettiğinde yelkenleri suya indirirdi.
V:
"Bu sorun değil."Sen:"Tae,üzgün olduğunu anlayabiliyorum."
"Üzgün değilim,bak,gülümsüyorum."
Jungkook:
"Hayır,iptal edildi,bu olamaz.Babaları dışında birini öptüğünü gördüklerinde çocuklarımız ne düşünecek?"Sen:"Bizim hiç çocuğumuz yok,Kookie."
"Bir gün olacak..."
•Jagi:Korece de aşkım,balım,sevgilim gibi anlamlara gelen bir kelime.
~Jimin'in gifi orijinal gif değildir.
Alıntı yapılan Tumblr hesabı:basketcase789
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS Tepkileri
RandomBu kitapta Tumblr'da BTS'e ait yabancı tepkilerin Türkçe çevirileri yayınlanacaktır. Çeviriler kitap sahibine aittir. •SMUT DEĞİLDİR.