"Justin Bieber i otrohetsdrama"

1K 19 0
                                    

Text skriven av Aftonbladet (texten finns såklart inte på riktigt), 3 augusti 2017.

Justin Bieber sparar inte på skandalerna. Under sina 23 unga år är han minst lika känd för sin musik som för sina skandalrubriker. Nu är han indragen i ett nytt blåsväder, han anklagas nämligen att ha vart otrogen mot sin nya flickvän, Oliwia Valterson, 21, med sitt ex, Sofia Richie, 18.

Justin Bieber har hamnat i ett nytt blåsväder, igen. Nyligen ställde stjärnan in resterande shower av sin världsturné Purpose Tour som skapade stora rubriker världen över. Nu är är han på rubrikerna igen, men denna gång anklagas han för att vara otrogen mot sin nuvarande flickvän, svenska modellen Oliwia Valterson, 21, men sitt ex Sofia Richie. Under natten spred sig bilder på Justin och Sofia utanför en skobutik i Los Angeles, Kalifornien. Justin ska ha omfamnat Sofia bakifrån, kramat henne en längre stund och sedan kysst henne i nacken innan de hoppade in i samma bil.

 Justin ska ha omfamnat Sofia bakifrån, kramat henne en längre stund och sedan kysst henne i nacken innan de hoppade in i samma bil

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Bilden som sprider sig som en löpeld på Justin Bieber och Sofia Richie.

Varken Justin, Oliwia eller Sofia har valt att kommentera händelsen men nu rasar fansen mot Justin runt hela världen. Vart tog din respekt vägen, Justin? Ni verkade ha det så bra och så är du otrogen med den största ormen i hela världen. Asså fy fan! skriver ett fan. Visst att vi har fått höra på dina skandaler nu i 3 års tid, men detta tog nog priset. Vi glömmer aldrig detta, Justin Drew Bieber :(  skriver ett annat fan.

Det är alltså ingen hemlighet att Justins fans, Beliebers, är trötta på hans beteende. Fansen gjorde klart för sig redan förra året när Justin dejtade Sofia att de inte tyckte om henne. Oliwia verkar däremot stå högre i kurs bland alla fans, då hon har skickats styrkekramar från hela världen. Vad Justin Bieber och Sofia Richie gjorde efter att de satte sig i bilen är oklart.

Texten uppdateras.

----------------------------------------

LÄS OCH KOMMENTERA ❤️

Han följer mig // Instagram, J.BWhere stories live. Discover now