SMS konversation mellan Justin och Oliwia
Tack för att du gick ut och åt med mig.
Wow, du har gett mig space och inte sms:at på 4 dagar. Trodde jag aldrig skulle ske
Jag kommer göra vad som helst för att få tillbaka dig
Så deal with it
Okej, snällt. Gå och döda Sofia :-)
Va?
Du sa ju vad som helst
Snälla, jag är bara människa. Jag gör misstag, och jag har sagt förlåt..
Hahah, jag skämtade bara
Jag begär inte av dig att du ska ta tillbaka mig, förlåta mig och lita på mig igen. Men jag vill att vi åtminstone ska vara vänner....
Jag älskar dig så jävla mycket
Jag vet inte hur jag ska göra, Justin. Mina vänner och min familj hatar dig redan för det du gjorde, medan vissa andra tycker att jag överdriver. Du kramade henne bara, och pussade henne på nacken. Även om det inte är OK så hade du iallafall inte sex med henne. Eller pussade henne någon annanstans. Det var allt som hände, ellerhur?
Jag kramade henne (bakifrån), kysste henne i nacken och that's it. I bilen så satt jag fram och hon bak och jag hade redan somnat när hon hoppade ur bilen. Jag kommer inte ens ihåg vad jag gjorde, det är bara andra som berättat för mig..
Vilka då?
Min ena livvakt berättade samma historia som Sofia och Sam, min barndomsvän.
Även om det inte hände något "stort", så vet jag ju aldrig vad du gör nästa gång du är full. Kanske gör du samma sak igen med någon annan?
Jag fattar att du inte kan lita på mig, men jag kan sluta dricka för din skull! Seriöst, allt jag vill är att du ska komma tillbaka.
Jag vet att jag har fuckat upp allt som var bra, och att jag är en otrogen jävla idiot, men det jag gjorde innan allt detta? Bevisade inte det min kärlek för dig? Eller har du glömt allt det?
Jag tvivlar inte på din kärlek till mig, däremot tvivlar jag på vilken kroppsdel du tänker med.
Under den tiden vi har dejtat och vart ihop så har jag vart full säkert 5 gånger, och det har bara hänt något 1 gång. Och det hela var ett stort misstag. Om inte jag hade träffat Sofia där så hade det ju såklart aldrig hänt något..
Och som du säkert förstår så betydde den kramen och kyssen ingenting. Jag kommer ju inte ens ihåg att det hände.
Och jag vet att bilden du la upp igår på insta handlade om mig. Jag vill inte vakna upp bredvid Sofia för att jag vet nu att hon utnyttjade mig, jag vill vakna upp med dig..
Hur tror du att jag ska kunna lita på dig igen, Justin?
Jag vet inte.. Jag kommer aldrig göra något mer misstag, jag lovar. Jag hatar att se dig ledsen och besviken på mig. Du är inte värd det.
Du förtjänar det bästa och kan inte jag ge det till dig så borde du kasta mig i papperskorgen, för gott. För jag vill att du ska ha det bra
Jag tror inte du förstår vad du betyder för mig. Hur mycket jag älskar dig. Allt du gjort för mig, allt vi gjort tillsammans, har vart de bästa månaderna i mitt liv och när du valde att förstöra allt så var det som ett bevis på att jag inte var bra nog. Kim var otrogen tusentals gången under vårt förhållande, men jag valde att hålla käft för att jag förstod varför han gjorde det. Jag kunde inte vara den tjejen han ville ha, men det var så bekvämt att ha något att vara med ibland så det var väl värt det ändå. Sedan hittar man en ny kille, som man verkligen tycker om, som man litar på och verkligen gillar, nej då går han och gör SAMMA misstag. Visst, du låg aldrig med henne som Kim gjorde med andra tjejer, men det är fortfarande samma känsla av otillräcklighet. Vad ska jag göra liksom? Jag är den jag är och jag tänker inte ändra på Oliwia bara för att någon annan tycker att jag ska det. Antingen så accepterar man mig eller så kan man dra åt helvete, jag orkar inte ha massa falska och utnyttjande människor i mitt liv.
Jag visste inte att han hade vart otrogen mot dig, Oliwia..
Som att det ändrar något? Hah? Som att det du gjorde aldrig hade hänt om du visste det?
Nej, det hade det faktiskt inte.
Och du behöver inte ändra någonting, du är helt perfekt som du är. Du är precis den tjejen jag vill ha och du räcker till, även om jag valde att inte visa det. Jag VET att jag var otrogen mot dig, att jag höll på med mitt ex som VI tillsammans gjort narr av, men jag kan inte göra saker ogjort. Om jag kunde det så hade jag ju såklart gjort det. Jag vill att du ska vara min flickvän, jag vill inte att Sofia ska vara det. DU är den som betyder något. DU är den jag älskar, DU är den som får mig glad. Allt det jag sa till dig, gav dig, visade dig innan allt detta var på riktigt. Du måste tro mig. Och jag kommer ALDRIG mer göra dig ledsen, besviken eller arg, för det är du inte värd. Jag vill att du ska må bra. Och jag älskar dig så mycket, och att veta det samtidigt som jag motbevisade det i andras ögon gör så jävla ont.
Så, förlåt. För sista gången. Jag kan inte säga förlåt mer. Jag har gjort det 1000 gånger, och jag har menat det.
Jag kommer ge dig en andra chans, EN. Du kommer inte få några fler chanser. Och detta ger jag dig enbart för att du inte gjorde något stort med Sofia. Och för att jag litar på dina ord, denna gång. Och för att jag faktiskt älskar dig. Hade det gått ett steg längre så hade du vart ute ur mitt liv forever and ever.
Du vet att jag aldrig ville göra dig ledsen..
eller besviken
Jag älskar dig så mycket, och jag vill bara att du ska förstå att jag är så tacksam för att du ger mig en andra chans.
Kan du komma hit?
Nu?
Ja. Jag vill se dig, och höra dig berätta från ditt hjärta face to face.
Okej, jag kan komma nu.
Vi ses om 15 då?
Ja.
Läst 13.09
--------------------------------------------
LÄS OCH KOMMENTERA ❤️
YOU ARE READING
Han följer mig // Instagram, J.B
FanfictionLÄS MIN NYA BERÄTTELSE: oliwiabieber.se // Blogg, instagram. Bästa placering: #1 i Fanfiction<3333 Tänk dig att Justin Bieber en dag börjar följa dig på instagram. Detta händer den svenska modellen Oliwia Valterson, 21 år. Från och med den dagen...