TACK AV HELA MITT HJÄRTA

1.1K 14 17
                                    

wow, vart ska jag börja?

Berättelsen om Justin & Oliwia är slut, som ni säkert förstår. Känns väldigt ledsamt, om jag ska vara ärlig. Man blir så van vid att komma hem, skriva något kapitel och publicera varje dag. Få läsa alla fina kommentarer, se sin egen berättelse klättra på listan här på Wattpad och få massor av röstningar & nya följare. Detta hade jag aldrig väntat mig när jag började skriva. Denna berättelse slutade med en 1:a plats i Fanfiction, vilket jag aldrig hade kunnat vänta mig för bara 1 månad sen. Jag är så glad, att ni har uppskattat min berättelse.

Jag har två nya berättelser, ni får bestämma vilken av dessa som ska bli nästa. 

1. OLIWIABIEBER.SE // Blogg, Instagram (UPPFÖLJARE)

2. Allt som behövdes var ett hej // Instagram, J.B

Okey, vilken vill ni läsa här näst? 1:an fortsätter handla om Justin, Oliwia och lilla Jack. Oliwia har nu startat en blogg, tagit tillbaka sin instagram och det blir lättare att följa henne i hennes liv. Ni kommer få se blandade kapitel mellan blogginlägg och instagraminlägg. Mycket händelser och drama väntas, så håll i hatten om ni röstar på 1.

2:an handlar om Justin och en tjej vid namn Ivy. Detta är en berättelse likt denna, fast med nya karaktärer (den enda samma är då Justin). Den kommer vara uppbyggd på typ samma sätt, det kommer va några ändringar. 

Tycker ni ingen låter intressant? Då får ni komma med FÖRSLAG så jag kan skriva en ny eventuellt. Men rösta gärna på antingen 1 eller 2. Jag röstar på 1:an, ifall jag också får rösta ;-)

Beroende på om folk vill ha någon av dessa två eller om ni vill ha en helt ny, så kommer den nya släppas snart. Om ni röstar på 1 eller 2 (som jag redan skrivit några delar på) så kommer jag släppa första delen 1 oktober. Om ni vill ha en annan som jag inte skrivit något på så släpper jag första delen 10 oktober. 

Nu gäller det att KOMMENTERA!!!!! Annars blir det INGEN ny berättelse. 

Ni är bäst, tack för mig (så länge)<3 Love you.

The end.

Han följer mig // Instagram, J.BNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ