1.

538 28 13
                                    

Jennie szemszöge

"Aah, késésben vagyok." néztem az órámra amin 7:15 állt. Geez, nincs sok időm.

Az úton mentem mikor megláttam egy fiút. Hmm, barna haj, bőrkabát, láncok a nadrágján? Máris tudom ki ő. .

-- Jennie-ah! Milyen jó hogy találkozunk! -- jött közelebb.

Mikor ő egy lépéssel közelebb jött, én kettővel léptem hátra. Veszélyes egy srác.

-- Miért tartod a távolságot, ennyire? -- húzta fel az egyik szemöldökét -- várj, tudom én.

-- Te még szűz vagy, igaz?

"Mi a.." Ilyen kérdést még senki nem kérdezett tőlem. Jó, nővéremen kívül senki.

-- A fejedből ítélve, eltaláltam? Jennie, olyan vagyok mint egy gondolatolvasó. Vigyázz velem.

Most üssem le, vagy egy másodpercet még adjak neki?

-- N-nekem mennem kell. Szia!

-- Yah! Jennie! Állj meg! -- hallom a lépteit mire felgyorsítok -- Tudod hogy nem arra van a suli?

Vissza tekintek és észreveszem a sulit már elhagytam. Taehyung csak mosolygott, mint mindig, és hívott maga mellé.

Mint egy elveszett kiskutya trappoltam hozzá. Megütögette a fejem játékosan és indultunk.

Így történt hogy a második napomon, Taehyung, az az ember akit ki nem állhatok, kísért el engem.

• ~ • ~ •

Amint belépünk a terembe mintha egy buliba lennénk. A fiúk elkezdenek üvölteni hogy " ITT VAN A CSAJ!". Csodálatos, más hozzá fűzni valóm nincs.

-- Menj beszélj vele!

-- Olyan mintha más szaga lenne. .

-- Nem is tudtam hogy ilyen szépek a lányok.

Ilyen kommentek lepik el a termet, sajnos. *sóhajt*

-- Jennie! Jó reggelt. -- áll meg előttem Hobi, a kis napsugár.

-- Ah, J-hope! Legyél mellettem mert nélküled ezt a napot nem bírom majd ki! -- modnom miközbe nevetünk mindketten.

-- Nekem ilyeneket miért nem mondasz? -- hallottam meg félfüllel Taehyung-ot, de gyorsan hagytam is hadd menjen ki a másik fülemen. Azt hiszi időt szakítok rá?

-- Osztály! Üljön le mindenki! -- hallottam a tanárunk hangját.

Wow, nagyon jól néz ki, tanár létére. De nem, Jennie, rá nem fogsz bukni!

-- Oh, te Kim Jennie vagy nemde? -- még a hangja is mézédes nemcsak az ahogy ki néz. -- Én az új osztály főnököd leszek, Chae Hyungwon a nevem. Remélem megismerhetjük jobban egymást!

-- Én is remélem. -- mosolyogtam mire egy mérges Taehyungot pillantottam meg. Mi a tököm a baja?

• ~ • ~ •

Hosszú nap volt mit ne mondjak. És a legrosszabb hogy megjött. . hála szünetben így semmi kínos nem történt.

A lakásunkba vagyok, WC-re készülődök. De valami megzavar. Egy dal. Valaki énekel, és elég jól mit ne mondjak. Elkezdek futni (már amennyire tudok így!💢) a hang írányába. Egy szobából jön. Gondolkodás nélkül benyitok. Ó, basszus.

-- Óhoho! Jennie! -- köszönt egy félig meztelen Taehyung. És a tekintetem lejjebb és lejjebb kalandozik.

-- Miért jöttél? Akarsz együtt fürödni? Megmosthatnánk egymás..

-- Nem! És nem, nem, nem! -- kiáltok.

-- hátát.. Várj! Eléggé ideges vagy, és fehér mint a fal.. Talán..

Már most félek mit fog ez a kölyök kinyögni itt nekem.

-- Menstruálsz?

"!!!"

-- Ilyet nem kérdezünk egy lánytól! -- teszem karba a kezem.

-- Hmm, de eltaláltam! -- kacsint.

*sóhajtok*

-- Te énekeltél? -- néztem rá.

-- Ha?

-- Most te énekeltél?

-- Aah, igen! Tetszett? Ha ennyire érdeklődsz irántam, -- jön egyre közelebb -- akkor igazán lefürödhetnénk együtt!

Válaszom nem is várta meg. A keze közeledett és mire újra észbe kapok már a második gombot gombolja ki az ingemen.

-- Hajima! (Hagyd abba)

Bad BoyWhere stories live. Discover now