.6.

334 27 4
                                    

Taehyung szemszöge

Láttam ahogy nagyra nyíltak a mogyoró-barna szemei, és még pár percig tudtam élvezni a édes ajkait. Hirtelen el lökött magától, és kifutott a szobámból. De valami kiesett a zsebéből, egy gyűrött papír darab.

-- Majd megnézem később.. -- mondtam és leraktam az író asztalomra. Lesiettem és megkezdtük az evést.

Jennie néha rám nézett, de amint vissza néztem folyton elfordult. Megijesztettem? Vagy talán utál?

-- Taehyung hyung. -- szólított meg Jungkook -- ma elmegyünk edzeni? Tudod, régebben mindig mentünk..

-- Bocsi Kook, de ma nem érek rá. Dalszöveget írok.

Namjoon letette a kanalát idegesen, és rám nézett.

-- Akkor most énekes akarsz lenni, vagy nem? Csomószor azt mondod hogy 'utálsz énekelni' most meg dalszöveget írsz?

-- Joon, hagyjad. Nem mintha az apja lennél. -- szólta le Jin Namjoon-t, aki el is hallgatott. Hűha, azthittem ki kell majd magam magyaráznom.

• • •

Amikor mindenki végzett az evéssel, elmentek valami nyálas drámát nézni. Persze nélkülem, én nem szeretem a       romantikusabbnál romantikusabb drámákat nézni.
Én egyenesen a szobámba mentem, és azt a titokzatos papír darabot elemeztem. Dalszöveg volt rajta..

"Ha tudnád hogy érzek,
Akkor vajon megváltoznál értem?

Ha tudnád hogy a szivem csak        érted ver, mit tennél?

Én csak rád gondolok, s
Szivesebben hallanám a hangod,
Minthogy valamelyik slágert      hallgassam.

Te vagy az éltető szerem, te vagy a mérgem~

KJN-"

KJN.. Kim Jennie! Akkor ő irta a szöveget? De kiről szól? Vagy minek írta?
Mindegy, remélem nem bánja ha felhasználom az egyik dalomhoz..

Bad BoyWhere stories live. Discover now