* Jennie szemszöge *
Phew, végre kész vagyok a folyosók kitakarításával.
Taehyung nem segített most sem, de ez tőle elvárható.
De még haza is kell mennem meg tanulni..Ahogy elmegyek a suliorvos szobája előtt, hangokat észlelek.
--..de..Amerika.. -- ki van itt a suli után? -- az túl messze van! Nem akarok...menni.
Taehyung? Ő lenne az?
Bekukucskálok és ő az. De miért beszélt Amerikáról?
- Otthon -
-- Te! Minek kell folyton felébreszteni!? -- hallok lentről hangokat, így gyorsan lesietek.
-- Nem az én hibám hogy zenész vagyok!
-- Nem vagy zenész! Nem is hívnám zenének azt amit csinálsz, csak egy hangos kotyvasz az egész! -- látom meg Namjoon-t.
-- Nyugi, skacok. -- próbálja Hoseok lenyugtatni őket.
-- Nem! -- mondja Jimin és Namjoon egyszerre.
-- Hagyjátok már abba, magijesztitek Jennie-t. -- hallom meg Jin hangját, és mindenki ellhallgat.
Hogy megtörjem a kínzó csöndet kérdezek valamit Jimin-től: -- Szereted a zenét?
-- Persze hogy szeretem! Az az életem elvégre..
-- Akkor miért nem játszol Taehyung-al? -- kérdezem, de bár ne tettem volna. Utálom azt a fiút nem?
-- Mit tud Tae? -- kérdez vissza Hoseok.
Vissza gondolok azokra amik a fürdőbe történtek.. Ahj, megint elpirultam!
-- H-hát.. Jól énekel. -- nyögöm ki.
-- Még soha nem hallottam énekelni, így nem tudom elítélni. -- válaszolja Jungkook.
Jin tapsol egyet.
-- Na, menjünk enni! Jennie kérlek hívd le Tae-t, oké?
-- O-oké.
Felszaladok Taehyung szobájához és kopogok az ajtaján.
Semmi válasz.
Megint kopogok.-- Taehyung! -- mondom de nem válaszol.
Kinyitóm az ajtót és szembetalálom magam Taehyung-al aki még mindig a uniformjábán van.
-- Te..Miért.. -- dadog.
-- Bocsánat, de kopogtattam te meg nem válaszoltál.
A szemem sarkából megpillantom egy gitárt. Hmm, talán mégis szereti a zenét?
-- Taehyung, te szereted a zenét?
Ahelyett hogy válaszolna feláll és közelebb jön. Amielőtt észrevenném, már a falnak vagyok nyomva.
-- Te, mit csinálsz egy fiú szobályában? -- suttogja a fülembe.
"!"
-- Nem tudod hogy egy lány vagy? Vagy csak próbálsz ignorálni, de igazából belém estél? -- erősen a falnak nyom, és érzem hogy elpirosodik az arcom..
-- Én csak azért jöttem... --
-- Sokszor mondtam már neked, Jennie, ez egy veszély játék.
-- De.. Én nem..
Mielőtt bármit mondhatnék, Taehyung elveszi a kezem amivek elpróbáltam lökni magamtól és.. Valami meleget érzek a számnál.
Ő most.. Megcsókolt?
YOU ARE READING
Bad Boy
Fanfictionhogy engedhetnélek el, hogyha csak rád tudok gondolni? 💮 Régi Cover by @outtamycontrol🥀