.13.

275 19 9
                                    

Taehyung szemszöge

Már rég megérkeztünk a MaMa-ra. A helyünkön voltunk és beszélgettünk.
Vagyis mindenki csak én nem. Én Jennie-t kerestem. De nem találtam.
Örökre elvesztettem?

-- Taehyung! Kim Taehyung! -- rángatta meg a vállam Jungkookie. Egy kicsit eltévedtem a gondolataim között.

-- Igen? Mi az? -- néztem a kék kontaktlencsés szemébe.

-- Mindjárt kezdődik a show, hyung! Yeah, show time!

-- Yeah Yeah! Swag! -- hülyéskedtem vele. Csak ő ne legyen miattam szomorú.

-- Ki lesz az első aki fellép? -- kérdezte Daewhi.

Kérlek, hadd lássam őt.

-- Red Velvet sunbaenim - Peek A Boo, EXO sunbaenim - Monster és Lucky One... Azután pedig:

-- BLACKPINK sunbaenim - Your Love Was a Lie.

Mindenki rám nézett. A szemeik úgy hatottak mint kicsi tű szúrások. A saját tagjaim is gyengének hisznek..

-- Gwenchana (rendben), akkor csak várnunk kell az első szünetig! -- mondtam egy vidám hangnemben, de nem volt annyira vidám mint amennyire szerettem volna hogy az legyen.

×××

-- Your love was a Lie-Lie-Lie -- ez Jennie hangja..

Rögtön elkezdtem keresni a szememmel. Megtaláltam.

Ilyen szépnek még soha nem láttam. Diétázott és a haja is hosszabb. Oh, én hülye..miért hagytalak el?

Egy pillanatra rám nézett, de a szemébe a bosszú és szomorúság uralkodott. Gyorsan elnézett és táncolt tovább.

 Gyorsan elnézett és táncolt tovább

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Csak őt néztem. Olyan volt mint egy fekete hattyú. Szép és bájos, de miért is volt fekete?

Miattam. Csakis miattam..

×××

Jennie szemszöge

Most volt az első szünet. A sminkemet igazították, de nekem mennem kellett a WC-re.

-- Mehet a toalettre? Csak egy pillanatra.

Ki is surrantam gyorsan az egész épületből. Nem kellett WC-znem, csak megláttam valakit.

Kim Taehyung-ot.

De ő nem látott meg, hála istennek.

Kicsit hideg volt kint, hiszen csak egy rövid ruha volt rajtam. Hirtelen éreztem hogy valaki bámul. Égetett a nézése.

Felnéztem a földről és előttem volt valaki. Egy ismeretlen férfi, a 30-as éveiben. Próbáltam vissza menni az épületbe de nem engedett. Túl erősen nyomott a falnak, tehát esélyem se volt.

Megfogta a combomat, és meg akart csókolni. Erős cigi szaga volt, és látni lehetett a sok verekedés nyomát a kezein és a mellkasán.

Lassan le húzta a ruhám cipzárját, és erősebben csókolt. Most az fog történni amire gondolok..?

Kim Taehyung.. hol vagy amikor kellesz?

Bad BoyWhere stories live. Discover now