Taehyung x Jungkook (BTS)

342 13 0
                                    

Sziasztok
Remélem hogy tetszeni fog.

Jó olvasást😆💜

___________

Jungkook szemszöge

"Kim Taehyung. Megmondtam már hogy hagyd abba ezt az örökös féltékenykedést" - Akadtam ki.
"Miért vele mész el szórakozni, és nem velem?"
"Már megbocsáss, de én kérdeztelek hogy szeretnél-e jönni, de te azt az idióta játékot választottad." - Kezdtem egy kicsit egyre hangosabban beszélni.
"Srácok! Mi folyik itt.. Mi ez a kiabálás?" - Szaladtak le a többiek az emeletröl.
"Tae-t kérdezzétek. Én el mentem zuhanyozni." - Ezzel a mondattal hagytam ott mindenkit a nappaliba. Szerettem volna mindenkitöl távol lenni, de legfőképp V-töl. Nem értem miért húzta így föl magát. Én csak elmenttem bowlingozni Yugyeommal.
És amikot beérek a házba ez fogad.
Álltam a zuhany alá, és élveztem ahogy a vízcseppek versenyezve folynak végig az egész testemen.

Taehyung szemszöge

Nem értem mi történt velem. Pedig aztán valóban megkérdezte hogy szeretnék-e velük tartani, de én nemet mondtam. Biztos nagyon megijesztettem.. Én idióta. Gondolatomból Jin hyung hangja húzott ki.
"Tae. Mégis mi történt?" - Fonta össze karjait az elöbb említett.
"Azt hiszem.. Egy kicsit féltékeny lettem." - Vallodtam be az igazat miközben a padlót pásztáztam.

°•°•°BTS & Got7 Történetek°•°•° Onde histórias criam vida. Descubra agora