csak_egy_fujoshi kérésére meghoztam a kért történetet. Remélem elnyerte a tetszését^^ Köszönöm hogy komiztál az előző történethez :*
Hoseok szemszöge.:
Szerintem teljesen normális ha az ember féltékeny a barátjára, mikor az le se szarja, és csakis a bandatársával foglalkozik.
A napokban Yoongi mintha kicserélődött volna. Mintha csakis Jimin létezne a világon. Tegnap is elmentek együtt ebédelni, Yoongi pedig csak rám se pillantott, csak felvette a cipőjét meg a kabátját, és már mentek is a saját dolgukra. Már azon sem lepődnék meg, ha egyik éjszaka arra kelnék hogy a nyögéseiktől hangos az egész ház.
Teljesen elgondolgoztam a dolgon, mire arra eszméltem fel, hogy Seokjin megütögeti lazán a vállamat.
-Hmm? - Emeltem fel a fejemet, hogy rá tudjak nézni.
- Hobi, minden rendben van? Órák óta csak itt ülsz, és nézel ki a fejedből. - Aggódó tekintetét le nem vette rólam.
-Hadjuk hyung. Hosszú. - Intettem le. Vette a célzást, és nem kérdezősködött többet erről a témáról.
-Nincs kedved megnézni velünk egy filmet? - Kérdezte Jin.
-Most nincs kedvem. Talán máskor ha nem zavar.
-De zavar. Nem engedem, hogy még órákig itt ülj. Az agyadnak is kell egy kis pihenés. Na gyere már. - Fogta meg a kezem, majd elkezdett húzni ő és Suga szobája felé... Remek.Mikor felértünk a szobába észre vettem, hogy Yoongi és tudjátok ki éppen ölelkeznek, mint a friss házasok. Azt gondoltam jobb ha észre sem veszem őket, de rettentően fájt.
Talán ha 15 percet láttunk a filmből, mert ugyan senkit nem érdekelt. Inkább ki kapcsoltuk a filmet, és zenére váltottunk, majd valahogy előkerült a Monopoli a szekrény mélyéből. Már nem is emlékeztem rá, hogy van társaságunk. Aki ismeri a játékot, az tudja, hogy nem szokott Semmi jó kisülni belőle a végére. Reménykedjünk benne, hogy nem fog ma este vért folyni. Előkészítettük a játékot majd mire odaértünk hogy bábukat válasszunk Jimin felkiáltott.
- Én szeretném a kocsit!. - Majd kinyújtotta a jobb kezét, és el vette az autós bábut.
Majd utána mindenki választott magának egy-egy bábut.Nem bírtam ki, hogy ne nézzek oda, de bevallom, hogy nagy hiba volt. Ugyanis Yoongi Jimin arcára egy puszit nyomott. Nekem pedig itt tört el a mécses. Felálltam, majd elé sétáltam. Karját megragadva állítottam fel, majd kihúztam a szobából be az én szobámba.
-Mi van veled Hoseok? - Próbálta kiszedni a kezét a szorításomból, de én túl erősen szorítottam.
Elengedtem a kezét, majd kulcsra zárva az ajtót Yoongi felé fordúltam, majd kezeimet melkhasára helyezve löktem az ágyra.
-Komolyan ezt pont te kérdezed tőlem? Ezt én is kérdezhetném, hogy mi van veled. - Akadtam ki.
-Miért? - Csak ennyit tudod kérdezni. Bár engen ez még jobban felidegesített.
-Miért töltesz több időt Jiminnel mint velem?
- Csak nem féltékeny vagy? - Ült fel az ágyon.
-Az isten szerelmére, persze hogy féltékeny vagyok. Minden közös programunkat lemondtad csak azért hogy vele legyél. Mond csak aludtatok már együtt? - Kérdeztem már majdnem hogy csak kiabáltam.
-Mi van? Nem, soha nem aludtam vele. Miért tenném? - Állt fel, majd közeledni kezdett felém.
-Vetkőzz. - Utasitottam.
-Mi? Miért? - Kerekedtek ki a szemei.
-Csak hogy megmutassam Jiminnek, hogy kié is vagy valójában.Nem tudott ellenkezni ugyhogy nem volt más választásra. Pólója alá nyúlt, és levette azt. Majd utána a többi ruhadarabot is levette. Kivéve a boxert nem. Azt magán hagyta.
Oda mentem hozzá, majd ismét lelöktem az ágyra. Én pedig utána mászva forró csókkal üdvözőltem a rég nem csókolt ajkakat. Ő pedig abban a másodpercben vissza csókolt. Ennyire ki volt éhezva a kiscica.
-Mhm milyen régen csókoltuk meg egymást. Ugye? - Elhúzódtam tőle, majd a nyakát kezdtem el csókokkal hinteni. Egy-két helyen meg is szívtam, ami lila foltokat hagyott a bőrén.
-Mhm- Nyögések hagyták el ajkait, ami engem egyre jobban feltüzelt.
-Oh nézd csak Yoongi, máris kőkemény vagy. - kezem boxerére csúszott, majd az anyagon keresztűl kezdtem el kényeztetni.Fejemet bal mellbimbójához hajtottam, majd fogaim közé véve harapdál kezdtem, amibe egyszer kétszer meg is remegett alattam.
Egy-két lila foltot hagyva melkhasán, haladtam egyre közelebb boxeréhez. Köldöke körül kissebb csókokat hagytam.
-Ah Hobi. K.. Kérlek. Nem bírom tovább.
-Suga baby, nem voltál a legjobb fiú a napokban. Bíztos, hogy megérdemled? - Húzódtam el tőle, majd az ágy végére ültem.
-Hobi kérlek, jó fiú leszek. Megigérem. Csak kérlek dugj már meg végre, mert már nagyon fáj. - Mutatott kőkemény farkára, aminek már nem sok kellett, hogy szétszakítsa a boxerét.
-Rendben van. - Hasára fektettem, majd az éjjeliszekrényemhez sétáltam majd kivettem egy pár bilincset, meg egy tubus sikosítót.Yoongi kezeit megragadva egyesével az ágytáblához bilincseltem. Majd felegyenesedtem, és elkeztem levetkőzni, majd Suga alsójához nyúlva húzom le róla. Kerek fenekét meglátva, akaratlanul is megnyaltam alsó ajkam. Olyan kívánatosak.
Lábai közé bújva megmarkoltam fenekét, majd rá is csapva egyett Yoongi teste megremegett, ami engem még jobban felizgatott.
-Mond csak akkor édes mit is szeretnél?
-Csak dugj már meg végre. - Kacagás hagyta el a számat.
-Ha így kéred így foglak hagyni egész éjjel. Meztelenűl, ágyhoz bilincselve. - Majd nagyobbat ütöttem fenekére, ami Yoongiból egy sikolyt adott ki.
-K..kérle Hobi. Érezni akarlak magamban.
-Na ez már jobban tetszik. - Mondatom befejezve, nyúltam a tubusért ami mellettem feküdt, kezembe nyomtam egy kicsit, majd bejáratát bekentem. De mielőtt mutató ujjamat bedughattam volna, hírtelen Suga megszólalt.-Nem kell ki tágítani Hobi.
-Biztos vagy benne? - kérdeztem.
-I..igen, de használj sok síkosítót.
bólintottam egyet, majd péníszemre kenve egy jó adagot, majd elkezdtem magam beljebb tolni.-Ahh H..Hoseok. - Yooniból hírtelen egy óriási nyögés tört ki, majd a lepedőt kezdte el nyürögetni.
Adtam pár percet Yoonginak hogy megszokja a méretem, majd egy kicsit kijjebb húzódtam majd vissza.
-M..Mehet. -Hallodtan meg párom hangját, majd lassan elkezdtem mozogni benne. Most jöttem rá, hogy mennyire hiányzott nekem Yoongi teste, aranyosan szexi nyögései.
Nyögései egyre jobban felizgatot, ezért egyre gyorsabban mozogtam benne, amitől egyre hangosabbak lettünk mind a ketten.
-Mhh Hobi.. Ahh igen!!
Olyan hangosak lehettünk, hogy szerintem az egész ház hallodt minket, de nem érdekelt. Legalább Jimin megtudja, hogy Yoongi az már foglalt, és az enyém. Nem adom senkinek, ha térden állva könyörögnem sem.
Éreztem a jó érző bizsergést a vesémben, ami azt jelentette, hogy már nem sok van hátra. Gyorsabban kezdtem el mozogni ami Yoongit visitásra kényszerítette.
-Ahh Hobi, ne hagyd abba..!!
Fehér nedve spriccelt hasfalála. Ez pedig Nekem nem segített, én is elmentem benne amit egy morgással tudattam vele mennyire jó érzés volt újra érezni testét.
Kimásztam belőle, majd kezéhez nyúlva lehettem róla a bilincset, és adtam rájuk egy egy puszit, majd ajkaira is adtam. Majd mellé feküdtem, és oldalát néztem el simogatni.
-Szeretlek Hoseok, és csakis téged.
-Én is nagyon szeretlek, és sajnálom, hogy féltékenykedtem... Egy idióta vagyok.
-Nem vagy az. -Simított végig arcomon, majd egy Gyors puszit adott ajkaimra, majd felállt.
-Hova mész? - kérdőn néztem.
Felkacagott majd kezemet megragadva felhúzott az ágyról.
-Együtt megyünk... Zuhanyozni..
Még szerencse hogy a szobának van külön fürdője.Itt a következő one shot. Remélem elnyeri ez is a tetszését ^^
Sajnálom hogy ilyen későn hoztam, de túl elfoglalt voltam a suli miatt.. De mostantól gyorsabban fogom hozni őket. *-*
Legyen szép napotok! ;)