Younjae szemszöge
-Jaebum, te már megint részeg vagy?- Fontam össze karom az emlitett előtt.
- Te miről beszélsz? Én aztán nem.Nem hiszem el miért mindig engem küldenek megkeresni a mi Leaderünket. Miért nem emelik fel ők a kis feneküket a kanapéról és keresik meg ők maguk. Na de mindegy...
Próbáltam olyan gyorsan hazavinni amilyen gyorsan csak tudtam, mert nem lenne jó ötlet így a címlapon szerepelni holnap.
Miután oda értünk a bejárati ajtóhoz megnyomtam a csengőt, hogy hátha valaki beenged minket, mert én kis idióta, még a kulcsot is elfelejtettem hozni. Hál' istennek Mark hamar ajtót nyitott nekünk.
-Megtaláltad?
- Ahogy látod. - Mutattam a melledtem lévő fiúra.
Mark csak megrázta a fejét, majd megfogta a leader másik karját, és segített nekem lefektetni a kanapéra.
- Nem hiszem el, mi a francért iszik ha nem bírja. - Akadtam ki.
- Nem tudom... Mostanság nagyon megváltozott. - Fonta össze karját Markie. - Mosdassuk meg, azért így ne hadjuk itt.
Én csak bólogattam.Mark elment vizet hozni, én addig levetkőztettem úgy, hogy csak egy boxer maradjon rajta. Amint végig néztem kidolgozott testén, még levegőt is elfelejtettem venni.
-Itt vagyok!
Rezzentem meg Mark hangjától, mert azt hiszem egy kicsit elkalandoztam leaderem testén. Ha ezt most látta volna... Nem hiszem hogy még mindig itt állnék.
Vettem el tőle a vizet majd elkeztem mosdatni JB-t. Kicsit remegő kézzelMark szemszöge.
Elmentem vizet engedni hogy hogy Jaebum-ot megtudjuk mosdatni. Mire vissza értem annyit láttam hogy, Youngjae eléggé feltünően nézi JB testét.. Egy kicsit furcsáltam mert nem szokott ilyen lenni. Oké rendben bevallom hogy néha szokott fura dolgokat csinálni a leader előtt.. De erre még soha nem gondoltam. Talán Youngjae a fiúkhoz vonzódik? És pont a mi Leaderünk jön be neki?
Amint meghallodta hogy, jövök egy kicsit megrezzent. Kivette a vízet a kezemből és elkezdte mosdatni. Bár eléggé remegett a keze. Így megilyesztettem vagy más miatt.
Nem bírtam tovább nézni így szóltam neki.
-Youngjae. -Fogtam meg a vállát
-igen?
-Majd én megmosdatom. Menj feküdj le.- Láttam hogy fontolkodik a válaszon. Ezért kivettem a szivacsot a kezéből.
-Menj.
Ő felált és az emelet felé vette az irányt.Youngjae szemszöge.
Ajjaj.. Azt hiszem lebuktam. Temettem bele a fejemet a párnámba.
Hogy lehetek ilyen szerencsétlen.. Ezt nem hiszem el.Már a kezdetek óta nagyon tetszik Jaebum. És amikor megtudtam hogy, az ő bandájába kerültem olyan boldog voltam mint még soha.
*pár órával később*
Arra ébredtem hogy lépteket hallodtam ami egyre közeledett a szobám ajtajához. Nem igazán foglalkoztam vele. De hallodtam hogy hírtelen kinyitódik az ajtóm, és a léptek az ágyamhoz közeledtek. Majd bemásztott az ágyamba. Nem mertem megmozdulni. Szó szerint megdermedtem. Nem tudtam hogy ki lehet.
Hírtelen megéreztem kezét a derekamon, ahogy egyre közelebb húz magához.
- Ne félj töllem Youngjae... Nem harapok. - Hallodtam meg Jaebum hangját. Mi??! Jaebum??! MI A FRANCOT KERES Ő ITT??
KAMU SEDANG MEMBACA
°•°•°BTS & Got7 Történetek°•°•°
AcakKöszönöm szépen hogy olvassátok ,😊😊😊😊❤️❤️❤️