1.

225 17 4
                                    

Kuulen, kuinka herätyskello alkaa piipittää. Kello on vasta 8.00. Päätän laittaa torkun 30 minuutuksi. Tänään olisi se päivä, kun karkaan kotoani. En voi sietää vanhempiani, ei ole koskaan kotona huolehtimassa minusta vaan jättää rahaa ruokaan. Joskus saatan olla viikon tai pari yksin kotona. Ei kivaa ihmiselle joka kärsii hieman masennuksesta ja vainoharhaisuudesta ja on vasta 15 vuotias. En kuitenkaan saa unta, joten alan pakkaamaan reppuani, tai oikeastaan kahta isoa matkalaukkua ja reppua. Pakkaan isoihin laukkuihin koko vaatekaappini, laturini, joitain meikkejä, powerbankin ja kynäni, sillä rakastan piirtämistä. Reppuuni laitan kännykän, vilttini, villasukat, aurinkolasit sekä pompuloita ja hius- ja hammasharjani. Passin, kuulokkeet ja paksun lompakkoni otan taskuuni.  Päähäni laitan kaksi ranskanlettiä, päälleni puen ison harmaan hupparini, jalkaani jotkut mukavat kollarit ja jalkaani nilkkasukat. Ulkovaatteiksi päälle laitan niken takin sekä Adidaksen valkoiset Superstar-kengät. Ystäväni tulee hakemaan minut, sillä lupasi viedä minut lentokentälle, sillä tuo oli jo 19 vuotta ja hänellä oli auto. Kello on 9.15 ja kaverini tulee vasta 10.30, joten päätän että menen syömään aamupalaa. Kurkkaan jääkaappiin. Siellä on vajaa paketti pekonia ja pari kananmunaa. Paistan ne itselleni jotteivat ne menisi pilalle. Otan myös appelsiinimehun lopun. Syön ja pesen astiat. Sitten lähden odottamaan ystävääni pihalle. Tuo saapuu pian ja tulee auttamaan että saisin tavarani autoon.
F= Fiona  L=Leona
L: Harmi kun lähdet. Emme näe enää usein
F: Niin. Muttei yksin kotonakaan ole kiva olla.
L: Mmph.
Pian lähdemme liikkeelle. Tästä se alkaisi, kiehtova seikkailu.

Jee, eka osa valmis! Oon suunnitemmu tätä juonta sillai vähämatkaa ja voin sanoa että tulee aika pitkä kirja, vaikka osat ei oo ku 220 sanasia😂 Okei okei kyl seuraavat osat tulee olemaan pidempiä. Yritän nyt aktiivisesti julkaista tätä😊 Saattaa olla ettö joskus viikossa tulee vaan pari osaa, ja joskus päivässä 3 osaa, riippuu jaksanko kirjottaa. Mielipiteitä saa jakaa vapaasti, ja palautetta saa antaa ihan vapaasti😌❤

It's gonna be alright/FinnishWhere stories live. Discover now