13.

98 8 1
                                    

Marssin suoraa päätä huoneeseeni ja lukitsen oven. Käperryn peittoni alle ja suljen silmäni. "Fiona onks kaikki hyvin?"kuulen Marcuksen äänen. "Iha.."mutisen mutta ääneni särkyy. "Päästä mut sisälle."tuo pyytää, joten avaan oven. Heti kun tuo on sisäpuolella, lukitsen oven uudestaan ja menen takaisin peittoni sisään pienelsi kippuraksi. "Mikä on?"Marcus kysyy ja istuu sänkyni laidalle. "Äh. Vanhat muistot..."sanon tuolle haikeasti. "Aa ymmärrän."tuo sanoo. "Saanko olla hetken yksin?"kysyn varovasti. "Totta kai saat."tuo sanoo hymyillen ja halaa minua nopeasti ja lähtee. Jään yksin istumaan sängylleni, ja karistan muistot mielestäni. Nappaan pöydältä kirjan, kirjan joka inspiroi minua. Olen lukenut kirjan satoja kertoja, ja joka kerta olen tullut paremmalle tuulelle. Siispä alan lukea. Kirjassa on jokaisella sivulla jotain inspiroivaa. Onnekseni kirja on parisataa sivua pitkä, sillä olen nopea lukemaan. Tällä kertaa en lue normaalia vauhtia, vaan hitaammin. Keskityn lukemiseen 100%. Luen kirjan vajaassa kahdessa tunnissa. Menen alakertaan juomaan. Otan jääkaapista kolapullon ja menen takaisin huoneeseeni. Alan katsella netflixistä American horror storyä. Katson kaikki viisi kautta, ja päätän alkaa nukkua. Herään aamulla kolahdukseen. Se kuului alhaalta. "IIIK NE ASUU TÄÄLLÄ!!"kuulen tyttöääniä alakerrasta. Päätän mennä katsomaan mitä alakerrassa on. "Kuka toi random läski on?"kuulen todella epämieltyneen kuulloisen äänen. "Nii. Ei sen täällä kuuluis olla."toinen jatkaa. Kipitän hiirenhiljaa Martinuksen huoneesen. "Herää! Tuol alaal on joitai tyyppei!"sanon tuolle hätääntyneenä. "Öö ok?"tuo sanoo ja nousee. Kävelemme käsi kädessä portaisiin, ja voin sanoa, että kuulemani ääni oli aivan järkyttävä.. Lähemmäs kaksikymmentä tyttöä kirkuu puhelimet kädessä, kuin kuolemaa tekisivät. "ULOS TÄÄLTÄ JA HETI!"Martinus huutaa hieman kovaäänisesti. Muutamaa tyttöä lukuunottamatta kaikki lähtevät. "U-L-O-S!!!!"Martinus huutaa ja tytöt  lähtevät. Mitä juuri tapahtui. En vain käsittänyt tätä...

Pahoittelut yli kuukauden tauosta, mutta ei oo oikein ollu motia kirjotella:/ Mut joo tässä uus osa ja koitan aika piakoin saada uuden osan valmiiksi:)
Ily💚

It's gonna be alright/FinnishWhere stories live. Discover now