"Martinus mis oot!!"kuulen Marcuksen huudon alakerrasta. "Tääl!!"huudan Fionan ovelta. "Ok!" Marcus huutaa ja ryntää yläkertaan. "Fiona mikä sul on?"tuo kysyy nähdessään minut. "Jos ei puhuttais siitä...."huokaisen syvään. "Ei ei."tuo sanoo ja käy hakemassa alakerrasta jotain. Tuo huutaa veljelleen jotain salakielellä,enkä ymmärrä. Pian tuo tulee jonkun kassin kanssa. Ilmeisesti se painaa paljon,sillä Marcus ei sitä yksin ylös saa. "Piristyisit."nuo sanovat ja laittavat kyseisen kassin viereeni. Kurkkaan sinne sisälle,ja nään kiloittain herkkuja. Sydämeni sulaa ja riennän halaamaan molempia. "Kiitti että lihotatte mua. Nyt ei ainakaa mun anoreksiasta valiteta."sanon ajattelemattomasti. "Niin mistä?"nuo kysyvät. "Ööm ei mistää!"sanon ja irtaudun halista hymyillen. "Oke,tuu sanoo jos tarviit jotai."Marcus sanoo ja lähtee. "Ai niin joo!"tuo sanoo ja hakee jotai alakerrasta. "Tos ettet kuole janoon."tuo sanoo ja heittää pari isoo limupulloo. "Noni enköhän mä nyt selviä."sanon huvittuneesti. "Etköhän."pojat sanovat yhteen ääneen. "Jos tulee asiaa laita viestii." Martinus viittoo ja nyökkään. Nuo lähtevät ja sulkevat oven perässään. Alan syödä noiden tuomia herkkuja. Jäätelöä,suklaata,sipsiä,karkkia kaikkea mitä vain voi toivoa! Otan puhelimeni. Laitan viestii ryhmään, jossa on parhaat kaverini.
A= Ada L= Leona F= FionaF: Moi!
L: Moi Fiona mites reissus?
A: Nii??
F: Iha hyvi. Ei oo tarvinnu paljoo liikuskella
L: Onks tarvinnu yöpyy taivasalla?
F: No ei😂Pääsin yhtee perheesee asuun.
A: Missä päi maailmaa sä vedät tällä hetkellä?
F: Norjas
A: Ok. Pitää mennä, jutellaan myöhemmi.
L: Sama. Moikka
F: Moikka!Alan katsella netflix-sarjoja ja jatkan herkkujen syöntiä. Siinä kuluu pari tuntia, tai no muutama ja muutama. 11h.... Huomaan kellon olevan 21.30 ja kuulen pienen koputuksen ovelta. Sisään astuu Marcus. "Miten menee?"tuo kysyy hiljaa. "Ihan hyvin. Jos ei puhuta siitä jutusta..Ja mul on kylmä.."mutisen. "Mä voin tulla sun viereen."tuo sanoo hymyillen. "No okei."sanon ja teen tilaa tuolle. Menin vaihtamaan päällemi yövaatteet. Shortsit ja t-paidan. "Aioksä muka nukkuu vaatteet päällä?"sanon tuolle. "No mitäpä luulet."tuo sanoo ns. Jeesusäänellä ja heittää pitkät vaatteensa pois. Halaan tuota ja käperryn tuohon kiinni ja nukahdan söpösti tuhisten tuon lämmintä kehoa vasten. Kierrän käteni ja jalkani tuon ympärille. "Fiona.."kuulen pienen kuiskauksen. "Mmph?"mutisen. "Niin tuota..Mä tykkään susta aika paljon. Oot tosi kaunis ja fiksu. Ja täl tykkäämisel meinaan et tykkään susta enemmän kuin frendinä."tuo sopertaa söpösti korvaani. "Kyl mäki tykkään susta. Tai.. No teistä molemmista. Olette kivoimmat pojat ikinä."sanon edelleen tuota vasten. "Kiitti ku tulit siihe nukkuun."jatkan mutinaani ja tiukennan otettani tuohon. "Eip mitää."tuo hymyilee minulle. Nukahdan ja herään aamulla ennen Marcusta. Nousen hiljaa ja menen Martinuksen oven taakse. Raotan ovea hiljaa. "Huomenta."kuiskaan. "Huomenta."saan haikean vastauksen. "Martinus mikä on?"kysyn astuen huoneeseen ja suljen oven. "Mä kuulin mitä te puhuitte eilen.."tuo sanoo. "Ja mulle tuli paha mieli."tuo jatkaa. "Älä oo surullinen."sanon tuolle ja halaan tuota. "No oon."tuo sanoo ja huomaan tuon punaiset silmät. Itkusta. "Et enää oo."sanon ja painan huuleni hellästi tuon huulille. "Ehkä en."tuo sanoo hymyillen ja vastaa suudelmaani. "Mennään tekee aamupalaa."sanon ja nousen. "OK."Martinus sanoo ja lähdemme hiljaa alas. Alamme väsätä täytekakkua, mutta sodaksihan se meni. Olimme ihan kananmunissa ja jauhoissa, mutta kakku oli sentään ihan syötävän näköistä. Vatkasin kermavaahdon ja Martinus heitti minua lusikallisella kermavaahtoa suoraan naamaan. Nauramme yhdessä ja viimeistelemme kakun. "MARCUS SYÖMÄÄN!!!!"huudamme täysillä nauraen ja rojahdamme lattialle vierekkäin nauramaan. Oli kiva olla iloinen...
Munpitäis kirjotella tätä useemmin,mut koulu vie aikaa, koska 6lk ja haluun panostaa nyt et yläasteel ois helppo alottaa. Tässä tää kuitenki on. Toivottavasti tykkäätte!
YOU ARE READING
It's gonna be alright/Finnish
RomanceTarina kertoo,15v tytöstä joka karkaa kotoansa ja vahingossa tutustuu Marcukseen ja Martinukseen.