14.

113 5 2
                                    

"Kaikki ok?"kuulen Martinuksen äänen. "Äh. Joo khyl."sanon hieman ajatuksissani. "Mä kuulen et ei ole."toi sanoo. "Anna olla oon ihan kunnossa!"sanon hieman tiuskaisten. "Okei okei."tuo sanoo rauhoittavasti. Mietin hetkisen ja tajusin olleeni ehkä hieman ilkeä joten pyydän anteeksi. "Mitä jos lähettäis toho metsään retkelle? Sellaselle et oltais siel yön yli ja nukuttais teltassa?" Martinus kysyy hetken kestäneen hiljaisuuden jälkeen. "TODELLAKI LÄHETÄÄN!" hihkaisen innoissani. "Mut eka pitää herättää Marcus ja kysyy haluuks se lähtee mukaan." Martinus sanoo hymyillen. Ryntään heti yläkertaan ja menen herättämään Marcusta. "HERÄTYS UNIKEKO!!"huudan tuon korvaan ja tuo pomppaa ylös säikähtäneen oloisena. "Haluuksä lähtee mun ja Tinuksen kaa metsään yöretkelle tänään?"kysyn tuolta hymyillen. "Joo!"tuo sanoo ja hymy tulee väkisinkin hänen huulillensa. "Sit kannattaa olla illalla valmiina lähtöön."sanon ja lähden alakertaan ja sanon ylös tulevalle Martinukselle että Mac lähtee mukaan. Otan pöydällä olevasta leipäpussista kaksi leipää ja laitan ne leivänpaahtimeen. Odotan että leivät pomppaavat ylös ja sen jälkeen levitän leiville sipauksen voita ja päälle laitan juustoa ja kurkkua. Otan jääkaapista appelsiinimehua ja otan kantamukseni ja menen huoneeseeni syömään. Samalla katson Netflixiä joten syömisssä menee tavallista kauemmin . Nukahdan ja herään siihen kun Martinus sanoo lähtevänsä hakemaan kaupasta eväitä metsäretkelle. Olin varma että illasta tulee mahtava!

joo tota noin ei oo "vähään" aikaan tullu tätäkää ku ei oo ollu inspistä kirjottaa mut toivottavasti tälläne vähä lyhyt osa kelpaa💗

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 08, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

It's gonna be alright/FinnishWhere stories live. Discover now