Duch słodyczy

52 1 0
                                    

~Podsumowanie~

-Nie denerwuj mnie. Chcemy zostać profesjonalistami. Jeśli nie masz o tym pojęcia, wracaj do domu!! - tym razem Kashino krzyknął na Ichigo, a ona rozpłakała się i uciekła.

-Ah ... Ichigo-nee-san, poczekaj. - Yuki powiedziała, biegła za nią do puki inni uczniowie nie zablokowali jej drogi.

-Nie martw się o nią Yuki-chan, chodźmy. - powiedziała dziewczyna ciągnąc Yuki.

-Tak, nawet jeśli jest twoją siostrą, nie zasługuje na twoją uwagę. - powiedział jakiś chłopak.

-Ale ... - Yuki sprzeciwiała się.

-Chodźmy, chcę żebyś nauczyła mnie, jak piec tak samo jak ty. - powiedziała inna dziewczyna.

-Onee-sama mam nadzieję, że wszystko z tobą w porządku. - pomyślała Yuki.

~~~~~~~~

Ichigo była w kuchni w nocy starając się zrobić Mille Crepe, ale wszystko kończył się niepowodzeniem.

-Pali się! Pali się! Pali się! - Ichigo zawołała w momencie, gdy zauważyła, że pali się.

-Wah ~ Jak Yuki-chan to robi ~ - Ichigo westchnęła.

Ichigo spojrzała na obraz Ducha Królowej słodyczy i zastanawiała się nad legendą.

-Jeśli mnie słyszysz Duchu słodyczy, mogę wyznać ci swoje marzenie. - pomyślała Ichigo.

-Duchu słodyczy, jeśli tam jesteś i mnie słyszysz. Chciała bym być dobra w robieniu słodyczy. - powiedziała Ichigo do obrazu Królowej duchów słodyczy.

Cisza-------

-Co ja robię? - Ichigo westchnęła.

-Chcesz być dobra w tworzeniu słodyczy. - powiedział jakiś głos i nagle łyżka wyłoniła się z obrazu.

Nagle mała blond włosa dziewczynka ze skrzydłami wyłoniła się znikąd i chwyciła łyżkę, która wyszła z obrazu, ale nie wylądowała nigdzie tylko cały czas była w powietrzu.

Nagle mała blond włosa dziewczynka ze skrzydłami wyłoniła się znikąd i chwyciła łyżkę, która wyszła z obrazu, ale nie wylądowała nigdzie tylko cały czas była w powietrzu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Witaj, Ichigo, jestem Vanilla, jestem Duchem słodyczy. - duch przedstawił się jako Vanilla.

-Ehhhh. - pomyślała Ichigo.

-Nie ma mowy, taka mała rzecz. - Ichigo trochę ją znieważyła, a następnie Vanilla uderzyła swoją łyżką w nos Ichigo.

-Jak niegrzecznie. - powiedziała Vanilla.

-Jeśli chcesz być dobra w robieniu ciasta, mogę cię wtedy uczyć. - zaproponowała Vanilla.

-Oczywiście! - Ichigo zawołała z determinacją.

~Tymczasem~

~Yuki POV~

Byłam na stołówce otoczona przez wielu uczniów.

-Zastanawiam się, gdzie mogła pójść Ichigo-nee-san. - myślałam, denerwując się.

-Nie martw się tą dziewczyną i jedz z nami Yuki-chan. - powiedziała jakaś dziewczyna.

-Ale ... - próbowałam zaprotestować.

-Prawdopodobnie jest w swoim pokoju w akademiku. - powiedział jeden z chłopaków.

-Poszukam jej. - powiedziałam i wyszłam z kafeterii.

~W ogrodzie~

-Geez ... Gdzie ona poszła? - powiedziałam do siebie szukając Nee-san.

-Tutaj jesteś. - powiedział jakiś głos łyżkę, którą trzymała mała biało włosa dziewczynka z niebieskimi oczami, ubrana w białą sukienkę z płatkami śniegu pojawiła się przede mną.

 - powiedział jakiś głos łyżkę, którą trzymała mała biało włosa dziewczynka z niebieskimi oczami, ubrana w białą sukienkę z płatkami śniegu pojawiła się przede mną

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Zdecydowałam, że zostaniesz partnerką. - powiedziała mała wróżka.

-Kim jesteś? - zapytałam.

-Ach wybacz mi moją surowość, jestem Cream, jestem Duchem słodyczy. - powiedziała wróżka o imieniu Cream.

-Jestem Yuki, miło i cię poznać, Cream. - przedstawiłam się.

-Chcę, żebyś została moją partnerka. - zadecydowała Cream.

-Dlaczego? - zapytałam.

-Ponieważ lubię sposób, w jaki gotujesz, wyglądasz jakbyś tańczyła ze składnikami. Jesteś bardzo utalentowana. - odpowiedziała Cream.

-Dziękuję Cream, liczę na twoją troskę i dobrą współpracę. - powiedziałam.

-Za to jestem odpowiedzialna. - odpowiedziała Cream.

-Ach, powinnam poszukać Ichigo-nee-san. - krzyknęłam, gdy tylko przypomniałam sobie o tym.

-Ach, masz na myśli swoją siostrę, prawdopodobnie jest teraz z Vanillą. - powiedziała Cream.

-Vanillą? - zapytałam.

-Duchem słodyczy, który jest zainteresowany Ichigo. - odpowiedziała Cream.

-Jak dobrze. -powiedziałam z ulgą.

-Lepiej idź już spać, bo jutro się spóźnisz. - zaleciła Cream.

-W porządku. -zgodziłam się z nią i poszłam do mojego pokoju w akademiku, aby położyć się spać.

Siostra Ichigo (Yumeiro Patissiere)Where stories live. Discover now