Akademia św. Mari

56 2 0
                                    

~W Akademii św. Mari~

~3 os. POV~

-Ta szkoła jest jak zamek, zgadzasz się ze mną Yuki. - Ichigo powiedziała rozentuzjazmowana idąc za Yuki.

-Poczekaj ... Ichigo-onee-san ... nie biegaj,albo wyjdziesz. - ostrzegła ją Yuki.

-Będziemy uczyć się jak gotować, aby stać się takim Patissieres jak Henri-sensei. - zadeklarowała Ichigo.

W pewnym momencie zobaczyłyśmy posąg kobiety trzymającej łyżkę, która stała w pobliżu wejścia.

-Co to jest? Wróżka? - zapytała z zaciekawieniem Ichigo.

-To jest posąg królowej wróżek ... - wyjaśniła Yuki.

-W tej szkole jest legenda, że istnieją wróżki, które mogą pomóc ci osiągnąć twoje marzenie, jeśli się z nimi spotkasz. - wyjaśniła Yuki.

Ichigo klasnęła rękami dwa razy i pomodliła się.

-Witamy w Akademii św. Mari. - odezwał się jakiś głos.

-Ach!! Ten posąg mówi!! - zawołała Ichigo.

-Nie bój się Ichigo-nee-san, to tylko uczeń za posągiem. - Yuki powiedziała uspokajając Ichigo.

-Przepraszam, jeśli cię przestraszyłam. Cześć jestem Kato Rumi miło cię poznać. - przedstawiła się pomarańczowo włosa dziewczyna o imieniu Rumi.

-Cześć, jestem Amano Ichigo. - Ichigo przedstawiła się.

-A ja jestem Amano Yuki ... - Yuki również powiedziała przedstawiając się.

-Waah ~ Yuki jesteś taka urocza. - powiedziała Rumi.

-Dziękuję. - Yuki skłoniła się jej dziękując.

Wkrótce poznaliśmy trzech chłopaków, czyli Ando, Kashino i Hanabuse. Których nazywa się książętami słodyczy.

~W klasie~

~Yuki POV~

-Wejdźcie, Amano-sans. - powiedział nauczyciel, gdy ja i Nee-san weszliśmy do klasy.

-Te dwie są nowymi przeniesionymi uczennicami, mam nadzieję, że miło je przyjmiecie. - powiedział nauczyciel.

-M-miło was poznać, jestem Amano Ichigo. - Ichigo powiedziała drżąc nerwowo.

-Jestem Amano Yuki ~ Proszę zaopiekujcie się nami. - powiedziałam z uśmiechem.

Cała klasa wypełniła się szeptami uczniów.

-Nie zostały wybrane przez Henri-senseia. - wyszeptała jakaś dziewczyna.

-Ta purpurowo włosa dziewczyna jest taka słodka. - jeden z chłopaków skomentował.

-Muszą być naprawdę dobre w wyrobie słodyczy, skoro zostały wybrane przez Henri-senseia. - powiedziała jakaś dziewczyna.

-Bądźcie cicho, Ichigo możesz usiąść tam w środkowym rzędzie, a ty Yuki możesz usiąść przy oknie. - powiedział nauczyciel.

-Dobrze. - obie powiedziałyśmy w tym samym czasie.

Wkrótce rozpoczęły się zajęcia, Ichigo nie zdołała z większości z nich coś zrozumieć, podczas gdy Yuki zaskoczyła nauczyciela swoimi umiejętnościami i inteligencją. Tak Yuki zyskała popularność już w pierwszy dzień ich nauki w nowej szkole.

~W kuchni~

~3 os. POV~

-Dobrze, dzisiaj na zajęciach zrobicie Mille Crepe. Możecie zaczynać. - powiedział nauczyciel, gdy wszyscy uczniowie patrzyli się na Yuki i Ichigo.

-Eh ... dlaczego wszyscy patrzą na nas. - powiedziała Ichigo i przypadkowo rozbijając jajko.

-Ichigo-nee-san uspokuj się. - Yuki miała nadzieję, że uda jej się uspokoić nerwową siostrę.

-Ok, dzięki Yuki. - Ichigo podziękowała Yuki.

Yuki zaczęła gotować, a wszyscy wpatrywali się w nią, ale ani trochę nie przejmowała się tym.

-Wygląda, jakby tańczyła jak księżniczka podczas gotowania. - wszyscy, w tym książęta, byli pod wrażeniem jej umiejętności.

~Kilka minut później~

-Yuki skończyła swoje Mille Crepe. - Yuki uniosła dłoń, gdy nauczyciel podszedł do niej i spróbował.

Kiedy nauczyciel skończył degustację Mille Crepe , oczy nauczyciela powiększyły się z szoku.

-Yuki twoje Mille Crepe jest doskonałe, nie ma w ogóle żadnych wad. - nauczyciel pochwalił ją za to.

-Tak szybko.

-Niesamowite.

-Jak można było oczekiwać od osoby, którą wybrał Henri-sensei.

Uczniowie komentowali cicho i wznowili pracę. Po jakichś 5 minutach skończyli także swoją pracę Kashino, Andou i Hanabusa,

-Jakoś ... - Ichigo spoglądała na swój spalony Mille Crepe.

-Czy to w ogóle jest jadalne? - uczniowie dziwnie spoglądali na Mille Crepe Ichigo

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Czy to w ogóle jest jadalne? - uczniowie dziwnie spoglądali na Mille Crepe Ichigo.

-Grupa A minus 10 punktów. - zadecydował nauczyciel.

-Eh!! - Kashino krzyknął z szoku.

-Odważyła się znieważyć książęta.

-Niewybaczalne.

-Czy ona jest w jakikolwiek sposób powiązana z Yuki.

-Są zupełnie inne.

Uczniowie zaczęli szeptać po kuchni.

Kashino podszedł i wziął kęs Mille Crepe Ichigio.

-Amano-san miałaś 10 dni przed przybyciem tutaj, prawda? - powiedział Kashino.

-Tak ... - odpowiedziała Ichigo.

-Jesteś spóźniona z materiałem o cały rok, czy kiedykolwiek myślałaś o praktyce i przygotowaniach. - powtórzył Kashino.

-Nie. - Ichigo po prostu odpowiedziała.

-Czy myślałaś, że ktoś osobiście uczyłby cię tu szczegółowo? - powiedział Kashino.

-Nie denerwuj mnie. Chcemy zostać profesjonalistami. Jeśli nie masz o tym pojęcia, wracaj do dom!! - tym razem Kashino krzyknął na Ichigo, a ona zaczęła płakać i uciekła.

-Ach ... Ichigo-nee-san, poczekaj. - Yuki powiedział , biegłam za nią do puki inni uczniowie nie zablokowali mi drogi.

-Nie martw się o nią Yuki-chan, chodźmy. - dziewczyna powiedziała ciągnąc Yuki.

-Tak, nawet jeśli jest twoją siostrą, nie zasługuje na twoją uwagę. - powiedział jakiś chłopak.

-Ale ... - Yuki sprzeciwiała się.

-Chodźmy, chcę żebyś nauczyła mnie, jak piec tak samo jak ty. - powiedziała inna dziewczyna.

-Onee-sama mam nadzieję, że wszystko z tobą w porządku. - pomyślała Yuki.

Siostra Ichigo (Yumeiro Patissiere)Where stories live. Discover now