Henri Lucas

84 2 0
                                    


Ichigo POV~

-Onee-san pospiesz się. - Natsume powiedziała do mnie z pośpiechem, czekając na schodach z Yuki, moją siostrą.

-Ach, poczekaj chwilę, a zaraz będę. - odpowiedziałam próbując związać moje włosy.

-Zostawimy cię, jeśli się nie pospieszysz. - Mama z niecierpliwością stukała stopą o podłogę.

Zbiegłam po schodach, ale jak zawsze znowu z nich spadłam. Ile razu spadłam ze schodów w tym tygodniu?

-... w porządku ... Ichigo? - zapytała Yuki.

-Ach, w porządku Yuki. - odpowiedziałam, wstając.

-Geez, co ty robisz? Nie mogę uwierzyć, że jesteś moją siostrą pomimo tego, że jesteś najstarsza. - Natsume powiedziała to ze zmieszaną miną.

-Mam na myśli nawet to, że Yuki-nee-san jest nawet bardziej utalentowana niż ty. - powiedziała ponownie Natsume.

-Lepiej się pospieszmy. - powiedziała Mama, kiedy wsiedliśmy do samochodu i pojechaliśmy na koncert Natsume.

~Przejście do części czasu po koncercie Natsume~

-Wah!! Ile tutaj jest pysznych słodyczy. - zawołała szczęśliwa Ichigo.

-Hn. - Yuki zgodziła się nawet na zdając sobie z tego sprawy, że ludzi dookoła nich gapią się na nie.

-Jakie to słodkie. Próbowałam tego wcześniej. - powiedziała Ichigo po zjedzeniu pewnego ciasta.

Yuki zjadła ciasto i po poczuciu jego smaku w ustach powiedział.

-To ciasto ... to ciasto, które jadłyśmy, gdy byłyśmy małe... - powiedziała Yuki.

-Chodź Yuki. - Ichigo chwyciła Yuki za rękę i pociągnęła ją za sobą.

~Time Skip~

~Yuki POV~

Nie wiem kiedy, ale młody człowiek o imieniu Henri Lucas zaprosił mnie i Ichigo, po tym jak dowiedział się o naszym unikalnym poczuciu zapachu i smaku, do szkoły, która nazywa się Akademia św. Mari.

Siostra Ichigo (Yumeiro Patissiere)Where stories live. Discover now