~Podsumowanie~
-Nie bądź arogancka tylko dla tego, że zostałaś pochwalona przez Kashino. - powiedział duch słodyczy.
-Więc oni też posiadają ducha słodyczy .... - pomyślałam.
~Koniec~
~Yuki POV~
-Dlaczego jesteś w ogóle w grupie A!! - krzyknął brązowo włosy duch słodyczy.
-Nawet jeśli mnie o to zapytasz .... - powiedziała Ichigo.
-Ech Ichigo-chan widzisz je? - zdziwił się Hanabusa.
-Hn. - Ichigo kiwnęła głową jak Vanilla wyleciała z jej kieszeni.
-Chocolat odpuść już! - Vanilla krzyknęła, kiedy zaczęły walczyć.
-Nie walczcie.
-To nie pomoże, walczyły nawet w Królestwie Słodyczy. - powiedziały dwa nowe głosy, wydobywające się z kieszeni Andou i Hanabusy, po chwili pokazały się dwa słodkie duszki.
-Czy ty też jakiegoś masz Yuki-chan? - zapytał mnie Andou.
Kiwnęłam głową, gdy Cream, która siedział na moim ramieniu, pojawiła się. Wtedy uwaga innych duchów słodyczy była skierowana na Cream.
-To Cream-sempai ~ !! - pomarańczowy duszek o imieniu Carmel krzyknęła, gdy poleciała do Cream i zaczęła prosić o autograf.
-Co się dzieje? - Ichigo zapytała Vanilly.
-Cream-sempai jest jednym z najlepszych geniuszy spośród duchów słodyczy, który specjalizuje się w produkcji kremu. - wyjaśniła Vanilla.
-Jest blisko stania się Królewskim Patissiere. - powiedziała Chocolat.
-Jeśli połączy się z Yuki, to sprawi, że będzie to cudowny duet. - powiedział Cafe do Chocolat.
-Dziękuję za komplementy. - podziękowałam duszkom.
-Mogę zaakceptować umiejętności Yuki, ale nigdy nie uznam twoich Amano Ichigo. - zadeklarowała Chocolat.
-Eh??? - Ichigo jęknęła.
-Co robicie? - nauczyciel zapytał, podchodząc do nas.
-N-nic ... - Ichigo zamknęła się, zakrywając ducha słodyczy czapką kucharską.
-Skończcie grać. - nauczyciel odszedł.
-Ichigo-chan zobaczyć je mogą tylko ludzie ze swoimi duchami. - Hanabusa poinformował Ichigo.
~Później~
-To jest Chocolat ... - przedstawił ją Kashino.
-Ta malutka tutaj, to Carmel. - powiedział Andou przedstawiając ją.
-Mój duch ma na imię Cafe. - przedstawił go Hanabusa.
-Miło was poznać, to jest Vanilla. - powiedział Ichigo i przedstawiła swojego ducha słodyczy.
-Miło was poznać, to jest natomiast Cream. - przedstawiłam ją.
~Po wyjaśnieniu~
-Zgodnie z oczekiwaniami Cream-sempai, ma dobre oko, wybierając Yuki. - pochwaliła Chocolat ze świecącymi oczami.
Wszyscy razem usiedliśmy z jedzeniem i zjedliśmy ciasta, które sami przygotowaliśmy.
--------------
~Następnego dnia~
~Yuki POV~
Jedliśmy w szkolnej kawiarni razem. Ichigo-nee-san jak zawsze zamówiła wiele ciast i zjadła je w zaledwie 2 minuty.
-Tal wiele ...
-W tak krótkim czasie ...
-Niesamowite ~
Powiedziały wszystkie Duchy prócz Vanilly.
-Pozostaje jeszcze Pudding. - powiedział Hanabusa.
-Huh nie było takiego w sprzedaży. - powiedziała Ichigo.
-Cokolwiek to będzie zjem to. - powiedziała Ichigo-nee-san i zjadła pudding.
-Ten pudding jest niesamowity, smak jest bogaty, a krem jest bardzo delikatny. - pochwaliła Ichigo.
Książęta również spróbowali i pochwalili. Wzięłam pudding, ale zamiast go degustować to powąchałam go.
-Zapach jest miły, więc będzie dobrze smakował, ale brakuje mu czegoś. - osądziłam i powiedziałam nieco ostro.
-Pomimo wyglądu jesteś dość surowa Yuki-chan. - powiedział Hanabusa.
-Czy jesteś zainteresowana moim puddingiem? - powiedział głos z tyłu, gdy wszyscy się odwrócili, aby zobaczyć dziewczynę, która to powiedział uśmiechając się arogancko.
-Nie, wcale nie. - powiedziałam wprost, wyobrażając sobie, że strzała właśnie przebiła dziewczynę.
-W każdym razie, dawno się nie widzieliśmy, Makoto-kun ~ - powiedziała dziewczyna dziwnym głosem.
-Koshiro Miya-san ... - Kashino powiedział, co mnie najbardziej zaskoczyło to, że wyglądał na przestraszonego.
-Co myślisz o moim puddingu? Uczyłam się u wielu wysokiej klasy Patissiere. - Kashino-san uśmiechnął się dziwnie.
-Wystąpmy w Grand Prix i jedźmy razem do Paryża. - powtórzyła i podbiegła, aby przytulić Kashino.
-Przepraszam, sempai, ale w tym roku współpracujemy z Amano-san i Yuki-san. - Kashino ledwie powiedział.
-Ah ... Nieutalentowana dziewczyna, którą Henri-sensei zwerbował wraz z słynną boginią. Amano Ichigo i Amano Yuki. - powiedział Koshino patrząc na nas.
-Nie będę oceniała drugiej dziewczyny, ale słyszałam, że Ichigo nie potrafi upiec nawet Mille Crepe. - Koshiro trochę znieważała Ichigo-nee-san.
-Henri-sensei ma złe oko, że cię zwerbował. - Koshiro uśmiechnęła się arogancko.
-Dlaczego nie dołączysz do mnie zamiast tego dzieciaka. - powiedziała Koshiro, próbując nas namówić.
-Nie obrażaj Senseia. - Ichigo nagle powiedziała, patrząc na nią.
-Mogę nawet zrobić pudding jeszcze bardziej smaczniejszy niż ten. - stwierdziła Ichigo.
-Ho ~ zobaczymy, czy możesz zrobić lepszy, ale w zamian, nie możesz współpracować z Książętami Słodyczy i Boginią. - Koshino wyzwała Ichogo-nee-san.
-W porządku. - Ichigo zgadza się, ku mojemu zdziwieniu.
-Nie decyduj się na to!!
-On ma rację!!
Książęta Słodyczy zawołali sprzeciwiając się.
-Zabierzcie tę rozmowę na zewnątrz proszę. Straszycie klientów. - znowu odezwał się nowy głos i odwróciliśmy się, aby zobaczyć stojącą tam blondynkę.
-Przewodnicząca Tennouji ... - powiedział Kashino.
-Przepraszam, jeśli sprawiliśmy ci kłopot Tennouji-san. - przeprosiłam.
-Przewodnicząca popiera moją Puddingową bitwę z Amano Ichigo. - wykrzyczała Koshiro.
-To głupie ... - Tennouji miała zamiar coś jeszcze powiedzieć, ale przerwał jej nowy głos.
-Ho, Ho ... Cóż, to jest interesujące, czemu nie popierasz tej bitwy, Tennouji-kun, będę sędzią w niej. - zaproponował człowiek pijący czarną kawę.
-Dyrektorze ... Rozumiem, akceptuję ten konkurs, a za trzy dni zmierzycie się w tym miejscu. - stwierdziła Tennouji.
-Co możesz zrobić w ciągu 3 dni. To z pewnością będzie moje zwycięstwo. - powiedziała arogancko Koshiro.
-Na pewno sprawię, że mój pudding będzie jeszcze lepszy od twojego. - Ichigo ogłosiła z determinacją.
-To będzie kłopotliwe. - pomyślałam.
YOU ARE READING
Siostra Ichigo (Yumeiro Patissiere)
FanfictionW tej historii, Amano Ichigo ma siostrę, która jest nieco młodsza od niej. Pójdzie ona wraz z Ichigo do Akademii św.Mari. Jeśli jest ona tak samo uzdolniona co Ichigo, wkrótce stanie się niesamowitym Patissiere, w niedalekiej przyszłości jak jej sio...