Karanlık dünya(Nazi katliamı)

39 12 2
                                    

Soğuk, çok soğuk bir kış gecesinde 32 tane yahudi asıllı alman adolfun karşısında diz çökmüştü, adolf duygusuzca yahudi lerin yalvarışlarını izliyordu, daha fazla bu zırvalığı dinlemek istemedi, arkasını dönüp sekreteriyle alandan uzaklaşmaya başladı, zırvalık diyordu yahudilerin yaşamak için yalvarmalarına, zırvalık,, 32 alman askeri silahlarının namlularını yahudilere doğrulttu, tam ateşleyeceklerken silahları, Adolf uzaktan  "durun " diye seslendi ,tekrar önceki yerine geldi, çoluk çocuk, yaşlı genç 32 yahudiye baktı, ve şöyle dedi..

-çocukları ,genç kadınları ve adamları ayırın, deney için hemşire Pauline Kneissler ın labaratuvatına götürün,

-diğerlerini ne yapalım führerim

-dünyaya bir iyilik yapın

Bir biri ardına ateşlenen tüfeklerden çıkan kurşun sesleri ihtiyar ve sakat yahudilerin yakarışlarına son verdi..

Adolf kendinden ve yaptıklarından gururlu dur, öldürdüğü her yahudi, saf alman ırkı ve büyük alman imparatorluğu hedefine bir adım daha yaklaştırıyordu...

23 yaşındaki Erna Petri sarışın ve Alman bir ev kadını olduğu için savaşın dehşetinden kurtulmuştu. Alışveriş yaptıktan sonra evine dönerken yetersizce giyinmiş altı küçük erkek çocuğunun dehşet içinde yol kenarında bir araya toplanıp giyinmeye çalıştıklarını gördü.
Erna kıdemli bir SS memuruyla evliydi ve çocukların Hitler tarafından hoş görülmeyen Yahudiler olduğunu hemen kavradı. Birkaç Yahudi çocuğun toplama kampına giden trenden kaçmayı başardığını duymuştu. Ancak o da iki çocuk annesi bir kadındı ve annelik iç güdüsü baskın geldi. Bir deri bir kemik çocukları evine götürdü, yıpranmış sinirlerini gevşetti ve onlara yemek verdi. Sonrasında yaşları 6 ile 12 arasında değişen 6 çocuğu ormana götürdü, onları bir çukurun dibinde tek sıra halinde dizdi ve hepsini tek tek enselerinin arkasından vurdu, mutluydu, hem onları adolfun işkencelerinden kurtarmıştı, hemde büyük Almanya yı yahudilerden temizlemek adına küçük de olsa bir katkıda bulunmuştu,

Hitler'in almanyasında insanlık dışı olaylar yaşanıyordu, hitler caniydi, diktatör dü, canavardı, fakat alman vatandaşları nında hitler'den pek aşağı kalır yoktu, hitler Almanya nın içindeki canavardı...

Hitler koltuğuna oturmuş sekreterine dünyaya meydan okuyuşunu satırlara döktürüyordu, az sonra mektubu tamamlayıp sekreterini odadan çıkardı, melanie führere selam verip odadan çıktı, mesai saati bitmişti, melanie toparlanıp evine gitti, çarçabuk üstünü değişip duş almak için banyo ya gitti, üzerini çıkardı, vücudunu iyice sabunladı,
banyoda yanlız değildi melanie, soğuk bakışlarını yüzünden eksik etmeyen zasha melanie nin bedenine zarar vermeden ruhunu bedeninden ayırma yöntemlerini aradı, sonunda  bir plan buldu, iskemle nin üstünden sabunu aldı banyo nun ortasına yere koydu, masanın üstündeki vazo yu yere düşürüp kırdı, melanie nin dikkatini çekti,banyo nun penceresi açıktı,, rüzgardan, pencere geriye doğru hızlıca çarptı, melanie bir çığlık attı, ödü kopmuştu, sudan çıktı, zasha melanie nin düzgün vücuduna bakmamak için kendini zor tuttu, rüzgar melanie nin vücudunun gerilmesine sebep olmuştu, melanie pencereyi kapadı, olan biteni anlamak için kırık, vazo nun yanına geldi, cam kırıkları melanie nin ayağına battı,  acıdan  çığlık atan melanie sendeledi,istemsice geri geri yürüdü , yerdeki sabuna bastı  ayağı kayan melanie yere düştü, düşerken başı iskemle ye çarpan melanie nin boynu kırıldı...

-upss,,, hey hey hey böyle olmamalıydı,

Melanie nin ruhu zasha nın gözleri önünde bedeninden kalkıp, sonsuzluğa uçtu, geriye işe yaramaz bir beden bıraktı...

-kahretsin...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 24, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

FİRARİ RUHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin