XI.

207 18 6
                                    

Hihetetlenül féltem,de tudtam,hogy ezt az egészet én vívtam ki magamnak. Én futok el mindig a problémák elől,és most is én vagyok a hibás,hiába is fájt nagyon,hogy kinevet.Lassan közelebb jött,és megállt előttem.

-Ha...Harry,én sajnálom! Ígérem többet nem futok el! Jó leszek,csak kérlek,ne bánts!-Sírtam folyamatosan,mire szemei elkerekedtek.
-Ne beszélj hülyeségeket,Alexa! Sosem bántanálak!-Húzott magához,és szoros ölelésbe vont,de én kibontakoztam karjai közül.

-Miért vagy ilyen távolságtartó?-Hallom meg ideges hangját,mire csak nyelek egy nagyot. Lassan leülök a szobában lévő kanapéra,és bámulok magam elé. Azt nem értem,minek ide kanapé. Mindegy! 

-Ma...majd én alszom a...a kanapén!-Mondtam halkan,előző kérdését figyelmen kívül hagyva.

-Alexa!-Szólt rám,mire összerezzentem,de még mindig nem néztem rá. Félek,hogy megint elkap a sírógörcs,ha a szemébe nézek.-Senki sem fog a kanapén aludni,de,ha mégis nagyon szükséges,akkor az én leszek!-Emelte fel a hangját,ma már sokadjára,én pedig kezdem bánni,hogy belementem ebbe az egészbe. Nem kellene itt lennem. Csak teher vagyok mindenki számára. Biztos a nyomozónak is lenne jobb dolga,mint itt engem babusgatni. Nem igazán tudnék kijutni az országból,sőt  a magam eszével még a városból sem nagyon.

-Nem hallod,amit mondok?-Kiabált rám,mire felnéztem. Hihetetlenül dühös volt,és ez mind nekem köszönhető.

-Te...tessék?-Ráztam meg a fejem,nehogy megint előjöjjön a rohamom. Szemeim könnyesek,úgy nézek a nyomozó szemébe.


///Harry Styles///

-Azt mondtam,gyere ide!-Váltottam nyugodtabb hangnemre,amint megláttam könnyekben úszó arcát. Megint sír,és ez mind miattam van. Ha nem lennék akkora paraszt,akkor most boldog lenne,és nem sírna. De meg kell tanulnia elfogadnia magát. Jó,belátom,ez így lehetetlen,ha mindig csak kiabálok vele,de ezen változtatok. Gyönyörű,és okos lány,csak össze van törve. Mikor megláttam az anyja holtteste mellett,ahogy a saját fejéhez tartja a fegyvert,majdnem megszakadt a szívem. Mennyi mindenen kellett keresztül mennie,plusz még ott volt az a Luke gyerek is,vagy hogy hívják. Bántotta,és azt éreztette vele,hogy jelentéktelen,pedig nekem már most ő jelenti a világot. Fel kellett volna jelenteniük rögtön,és nem történt volna ilyen Alexával.

Közben a göndör hajú lány lassan,félve elkezdett felém lépkedni. Kinyújtottam a karom,de nem fogadta el,csak megállt,ahol volt. Előrébb léptem,és azonnal elkaptam a karját,mikor menekülni próbált. Nem tudom,miért ilyen?! Nem képes elfogadni,hogy ő a leggyönyörűbb teremtés a földön. Ezen változtatunk. 

Magamhoz húztam derekánál fogva,és csak remélni tudtam,hogy nem fog ellenkezni.

-Alexa,nézz rám!-Ismételtem el ezt az egy mondatot,ma már nem is tudom hanyadszorra. Sosem mert a szemembe nézni,és ez nem tudom,hogy attól van-e,hogy szégyenlős,vagy attól,hogy fél tőlem?!


///Alexa Bieber///

-Miért nem nézel a szemembe?-Simította egyik kezét az arcomra,mire összerezzentem. Az előbbi viselkedése után természetes,hogy félek tőle. 

-É...én...-Dadogtam össze vissza,nem szerettem erről beszélni. Ez mind Lukenál kezdődött,ő tett azzá,aki vagyok. Elhordott mindennek,ha nem akartam lefeküdni vele,de a végén megelégelte,és akkor akart...

-Alexa,mondd el!-Jelentette ki ellentmondást nem tűrő hangon. Így csak még jobban kevesebbnek érzem magam,egy kisgyereknek,akit épp most szidtak le,mert eltört valamit,és ezért szégyenlem magam. 

Hatalmas zokogásban törtem ki,és lábaim felmondták a szolgálatot. A nyomozó nem hagyta,hogy a padlóra essek,karjait derekam köré fonva szorított magához. 

-Alexa,ezt nem csinálhatod!-Mondta indulatosan,mire csak még jobban zokogni kezdtem.-Na jó,ebből elég!-Jelentette ki,majd elemelt a földtől,és az ágyhoz ment. Kezeimmel eltakartam az arcom,miközben ledobott az ágyra.-Majd ha lenyugodtál,és megemberelted magad,akkor visszajövök!-Majd csak az ajtócsapódást hallottam...



Sziasztoook! Tudom,most nem szerettek,de kell egy kis rossz Harold is bele,nem? ^^ Nézzétek el nekem,az elején aranyos volt,és a gondolkodás menete nem változott,csak így próbálja megtudni,hogy mi van Alexával. A nagy számat...na mindegy! XD Ha tetszett,akkor kommenteljetek! ♥♥

Facebook csoport: https://www.facebook.com/groups/1979753695603268/?fref=ts

Locked together [H.S.]Where stories live. Discover now