Még mindig lefagyva álltam,miközben a tükörből a nyomozó nézett vissza rám,kisfiúsan mosolyogva,mint aki épp most kapott cukorkát. Hihetetlenül kellemetlennek tartottam a szituációt, de ő csak jót szórakozott rajta. Lassan húztam ki a hajgumim,miközben lehajtottam a fejem. Szégyelltem magam,nem is kicsit.
-Na gyere ide,babám!- Tárta szét a karjait,de én nem mozdultam. A földet pásztáztam,jelen pillanatban még az is érdekesebbnek tűnt. Miért kellett neki pont most hazaérnie? És Louis nem szólt neki,hogy bent vagyok?
Hallottam,ahogy egy nagyot sóhajt,majd egyre közelebb jön. Állam alá nyúlva felemeli fejem,hogy a szemébe nézzek,ám az enyémekben most könnyek csillognak. Amint meglátta arcán mintha döbbenet futott volna át.
-Figyelj baba,sajnálom! Csak meg szeretném nézni,hol ütötted meg magad.-Mondta,és végigsimított arcomon nagy kezével,mire megremegtem. Nem tudom,hogy a félelemtől,vagy attól a különös érzéstől-e a mellkasomban?!
-Ne...nem vagyok öt éves!-Motyogtam halkan,és reménykedtem benne,hogy meg sem hallotta,de nem volt szerencsém.
-Tudom,de szeretném megnézni! Én felelek érted,nem akarom,hogy valami bajod essen!- E kis monológja mosolyt csalt az arcomra. Ő is lágy mosolyra húzta ajkait,majd hirtelen magához húzott,és szorosan átölelt. Meglepett,nem is kicsit,de visszaöleltem. Vállára hajtottam a fejem,miközben teljesen megnyugodtam.
-Na,mutasd a fejed!-Nevetett fel,majd eltolt magától. Én is elnevettem magam,majd megfordultam. -Nem látszik semmi.-Jelentette ki,és hangjából kivehető volt,hogy mosolyog. Egyik kezét derekamra helyezte,mire kirázott a hideg,másikkal pedig leengedett hajam egyik vállamra rakta. Szívem hevesen dobogott,ő azonban nem mozdult. A tükörbe néztem,és észrevettem,hogy tekintete nagyon nem a fejem pásztázza. Elpirultam,és azonnal kibontakoztam karjai közül. Kellett nekem vékony nadrágot húznom. Lehajtott fejjel elszáguldottam mellette,és a konyhába vettem az irányt. Útközben felzárkózott,és együtt léptünk be a helységbe,ahol Louis már az asztalnál ülve nyomogatta a telefonját.
-Már azt hittem úgy kell kimenteni a vízből szivem!-Fel sem nézett,csak akkor,mikor Harry megköszörülte a torkát.
-Édes vagy Loui drágám,de nem úszni voltam!-Nyávogta a nyomozó vékony hangon,mire Louis lesokkolva nézett,én meg csak felnevettem.
-Jétusom,Harry! El kell,hogy szomorítsalak,nem vagyok meleg!- Fintorgott,majd belekortyolt italába. A göndör is elnevetee magát,majd leült Louis mellé. Én csak némán pásztáztam a magam előtt lévő széket. Láttam,ahogy Harry tekintetét rajtam tartva értetlenül összevonja szemöldökét. Louisra néztem,aki egy apró mosolyra húzva a száját bólintott,mire helyet foglaltam. A nyomozó Louis,és köztem kapkodta a tekintetét,és látszott rajta,hogy nem igazán érti az előbb lezajlott jelenetet.
-Ez meg mi volt?-Nézett rám,mire csak lehajtottam a fejem.
-Megkérdezte,hogy leülhet-e?!-Mondta Lou.
-Miért? Mit csináltál vele,amíg nem voltam itthon?
-Semmit,Harry! Egyszerűen csak illemtudó. Inkább te mit csináltál vele,hogy együtt jöttetek ki a fürdőből?-Vágott vissza Loui,mire lefagytam. Látta rajtam,hogy nem igazán akarok róla beszélni,ezért csak sóhajtott egyet. -Jól van,mindegy,a ti dolgotok!-Mondta,majd felkelt az asztaltól,és elénk rakott egy-egy tányért. Úgy tűbnik csak rántottát dobott össze gyorsan.
Mindketten csendben ettek,de én csak turkáltam a vellával az ételem. Nem igazán megy le a torkomon,túlságosan ideges vagyok.
-Kö...köszönöm,de nem vagyok éhes.-Néztem fel félve,mire Louis aggódó tekintetével találtam magam szemben.
-Nem ízlik,szívem?-Kérdezte kétségbeesetten,mire hevesen megráztam a fejem.
-Nem erről van szó! Nagyon finom! Csak...nem vagyok éhes.- Én sen tudom hogy volt bátorságom hozzá,de megsimogattam az asztalon pihenő karját,mire elmosolyodott.
-Semmi baj,nyugodtan menj fel Harry szobájába,majd nem engedem be!-Kacsintott egyet,mire elmosolyodtam,és visszatettem a székem a helyére,majd fel indultam,de nem tudtam figyelmen kívül hagyni a nyomozó dühös tekintetét.Halihóóó! Itt a hatodik rész,írjátok meg kommentben,hogy tetszett-e?!
És már több,mint 200 megtekintés,szeretlek titeket! ❤❤❤❤❤❤
VOCÊ ESTÁ LENDO
Locked together [H.S.]
Fanfic"-Kiviszlek innen,Alexa! Ha az állásom is múlik rajta." "-Mi...miért jöttünk ide? -Ideiglenesen szabadlábra helyeznek,de csak,ha nálam leszel,és felügyelek rád!" ~Harry Styles fanfiction~ ~2017.06.28.~