Akademie

1.5K 83 9
                                    

Sedím v třetí lavici v akademii a právé se chystám usnout. A musím přiznat, že výuka zrovna teď zní jako sladká ukolébavka.
Sensei Iruka adi vykládá něco "extrémně" důležitého, ale já pocházím z klanu Nara a upřímně řečeno, s mým bratrem Shikamaru jsme nejchytřejší z naší třídy. Právě když začínám klimbat tak do třídy vrazí žlutovlasý magor s jasně modrýna očima a třemy pruhy na každé tváři. Dámy a pánové, představuji vám největšího šaška celé Konohy. Uzumaki Naruta!

Jo, tenhle kluk je nejhloupější z celé akademie, ale docela si rozumíme. Máme totiž malou dohodu. Když jeden spí, druhý dává pozor a naopak.
"Naruto! To nemáš doma budík nebo co?" řekl mistr Iruka s totálně naštvaným obličejem. Naruto ale jen pokrčil rameny a došel do lavice pod tou mojí. Stalo se mu to tolikrát, že už to asi přestal vnímat.
Jo, asi bych vám měla ještě představit naší třídu. Je tady Ino Yamanaka. To je holka s žlutýma vlasama. Je mírně otravná (oprava strašně),Sakura Haruno, je chytrá a až moc to dává najevo(dost otravná),Sasuke Uchiha, kluk který má furt pohřební výraz a je jeden z nejsilnějších ninjů na akademii. Jo, a je poslední ze svého klanu, pak tu je Choji Akimichi. To je kluk který se furt cpe nebo chrápe se mnou Shikamarem a Narutem. Další na řadě je Hinata Hyuga. Je to tichá a stydlivá holka která skoro nemluví a když už, tak spíš šeptá .
(Na obrázku jsem já a moje dvojče)

Rudé oči. (Naruto FF)[DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat