Ve vesnici jsme byli už druhým dnem a bydleli jsme u Fūha. Sice je to to fajn ale nudíme se a zítra jsme měli vyrazit do Konohy. Naruto, já i Sasuke jsme se nacpali Dango knedlíčky a pak nacpaní k prasknutí jsme se svalili na postele. Samozřejmě že jsem měla svůj pokoj, ale radši jsem spala ve stejném pokoji jako kluci a tak jsem využila trochu své chakry a dotáhla si svojí postel až ke klukům. Právě jsme hráli flašku a řechtali jsme se tak až nás bolely tváře.
"Fajn, teď jsem na řadě já." Řekla jsem a roztočila naší lahev která ukázala na Sasukeho. "Dobře Sasuke. Vyznej mistru Kakashimu lásku." Řekla jsem s potutelným úsměvem a Naruto vyprskl smíchy. Sasuke úplně zrudnul, ale zvedl se a sešel dolů. Chvíli sice váhal, ale nakonec před Kakashim ucedil to "Miluju vás" a vyběhl nahoru a dal mi pohlavek. Pak jsme zase zasedli a Sasuke roztočil flašku, která ukázala na Naruta. "Fajn Naruto. Dej Shikaru tři minuty dlouhou pusu."
"Cože?" Vyjekla jsem a Naruto vytřeštil oči. Pak ale ke mě po čtyřech přilezl, chytil mě za bradu a políbil mě. Byl to můj první polibek a fakt jsem nevěděla co dělat. Pak mi, ale dal ruku na krk a přitáhl si mě k sobě. A jako kdyby se ve mně rozhořel plamen. Zajela jsem mu rukou do těch jeho ježatých žlutých vlasů a on si mě přitáhl blíž. Když jsme se od sebe odtrhli, zjistili jsme, že se Sasuke vypařil. Ten parchant! No... i když jsem mu byla trochu vděčná. Naruto se mezi tím přemístil na postel a zavřel oči. Já jsem si ještě chvíli přehrávala událost co se odehrála před několika minutama a nakonec si lehla k Narutovi. Ten mě jednou rukou objal a já s nosem zabořeným v jeho hrudi a pravidelným tlukotem srdce usnula.*pohled Sasukeho *
Když jsem ten úkol zadával myslel jsem to jen jako legraci a pro větší dopad jsem dal časový limit. Když jsem, ale uviděl jak si Naruto přivinul Shikaru k sobě překvapilo mě to. Nikdy mě to nenapadlo ale oni dva se k sobě dokonale hodili. Tak jsem jejich líbání využil jako příležitost sejít za Kakashim a vysvětlit mu co to mělo znamenat. A když jsem přišel uviděl jsem ty dvě hrdličky jak spolu spí v objetí. Rozhodně jsem nemeškal a vyfotil jsem si je.
*Z pohledu Shikaru *
Probudila jsem se v Narutově posteli a na jeho hrudi. Chvilku mi sice trvalo si vzpomenout co se stalo, ale na ten včerejší večer už nikdy nezapomenu a když to vezmu kolem a kolem, tak jsem nikdy Sasukemu na jeho otázku jestli miluju Naruta neodpověděla. Teď jsem se pomalu zvedla, ještě chvíli nechala svou dlaň na jeho tváři a potichu abych je nevzbudila jsem se vyplížila do svého pokoje.*Narutův pohled*
Vzbudil jsem se dřív než ona a chvíli jsem si užíval jak na mě leží s úsměvem a s rukou na mé tváři. A poté co se probudila a odešla jsem se držel hodnou chvíli za tvář. A čím dál víc jsem se usmíval. Ta chvilku se probudil i Sasuke a vrhnul na mě výraz a lá: "Já ti to říkal."
Trochu jsem zrudnul a sundal si ruku z tváře.Po deseti minutách během kterých jsme se se Sasukem oblíkali a dělali hygienu jsme se vydali do jídelny na snídani. A jakmile jsem uviděl Shikaru všechno šlo stranou.( i rámen). Sedl jsem si vedle ní a propletl jsem si s ní prsty. Ona se jen usmála a položila si na mé rameno hlavu. Sasuke nás sice chvíli s úsměvem pozoroval, ale poté co jsem po něm hodil hůlky se posadil.
Po snídani Shikaru řekla že si půjde zabalit a já se nahoru vydal taky. Ale ani mě nenapadlo jít balit. Vtrhnul jsem k Shikaru do pokoje, tiše zavřel a přešel k Shikaru. Pomalu jsem jí políbil a vtom jsem zapomněl úplně na všechno. Byla tu jen ona a já. Jemně mi polibek oplatila a já jsem si ji přitáhl víc a rozvázal jí ohon. Její černé vlasy jí spadaly do obličeje jako opona a ona mi sundala mou ninja čelenku. Políbili jsme se trochu rychleji a když jsme se od sebe odtrhli, měla úplně rudé tváře. Pak jsem jí ještě dal malý polibek na tvář a odešel jsem.
*Pohled Shikaru*
Ó můj bože! To si za mě děláte srandu ne? Vážně jsme se s Narutem včera a teď líbali?
Asi po milionté jsem si tu otázku zopakovala a měla jsem toho dost. Zabalila jsem si svůj malý batoh a vyrazila za klukama. Ti leželi oba dva rozcapení každý na své posteli a o něčem se hádali. Když jsem, ale vešla oba dva ztichli. Chvíli jsem se na ně dívala a pak mě něco napadlo. Aktivovala jsem svůj sharingan a použila na ně genjutsu. Nijak jim neubližovalo, jen nemohli ovládat svoje těla a když jsem genjutsu zrušila, překvapeně se na mně podívali. Já jsem se sice snažila být co nejvíc v klidu, ale prostě to nešlo. Začala jsem se nekontrolovatelně smát. Po chvíli se přidal i Uchiha, protože uviděl Naruta. Ten měl sečesané vlasy do dvou culíčků na stranách hlavy a z čelenky měl mašli. Naruto, ale ten smích opětoval, protože pro změnu uviděl Sasukeho. Tomu jsem taky něco provedla. Každej pramínek jeho vlasů byl zapletenej do copánků. A když se ti dva podívali na mě jak jsem se svalila smíchy na zem tak měli jasno. Pomalu ke mě začali přistupovat s vražednými úsměvy. A já jsem z nich začala mít trochu strach. Rychle jsem se zvedla a zdrhala z domu.Za chvíli se z něj vyřítili i kluci a Naruto vytvořil několik Kage bushin.
Leťela jsem ulicemi a zaběhla do malé,nevýrazné uličky. Zůstala jsem úplně zticha a pozorovala jsem děj na hlavní ulici. Naruto proběhl těsně před vchodem do mé uličky,ale ničeho si nevšiml.
"Tak za tohle tě svlíknu z kůže." Ozvalo se za mnou a mě přejel mráz po zádech.
ČTEŠ
Rudé oči. (Naruto FF)[DOKONČENO]
FanfictionZemřel s mou rukou svírající jeho. Ten sklený pohled v jeho očích si budu pamatovat už navždy. Zemřel. A jeho smrt to celé odstartovala. Pozn. Autora: K vyhledání dalších dvou knih trilogie Rudých očí dejte do vyhledávače jméno Tonerikoto. Tam se vá...