Chuninské zkoušky

562 36 12
                                    

Když jsem dorazila domů,čekala na mě dole jen matka.
"Kde jsi byla? Už je po deváté. "
"Byla jsem trénovat na chuninské zkoušky. Mistr Kakashi nás na ně doporučil." Řekla jsem úplně pravdivě.
"Víš, od té doby co jsi se vrátila, tak jsi o dost aktivnější a šťastnější. Stalo se něco, nebo je to jen kvůli Izukovi?

Měla jsem jí to říct? Že jsem se zamilovala do hostitele devítiocasého? Radši ne, zakázala by mi se s Narutem stýkat.
"Ne, nic se nestalo . " Řekla jsem a vyběhla k sobě do pokoje .

Dny postupně ubývali až do chuninskejch zkoušek zbývaly jen tři dny a každý z nich jsem cvičila s klukama.
Naruto byl strašně sebevědomej a Sasuke taky moc nepochyboval o tom že projde. A tak jsme většinou jen tak kecali a flákali se.
Za tři dny
Už byl čas jít, a tak jsme bok po boku došli před dveře do místnosti kde se test konal.
"Vidím, že jste se rozhodli jít všichni."
"Jak to myslíte mistře?"
"Zkouška se ve skutečnosti dá složit jen v týmu. Takže kdyby jeden z vás odmítl zkoušku podstoupit, nikdo by se nezúčastnil. "
"Ale proč jste nám to neřekl mistře?"
"Věděl jsem, že Naruto se Sasukem jsou odhodlaní na zkoušku jít a také jsem věděl,že by na tebe tlačili. Ty jsi,ale stejně přišla."
"To bych teda neudělal! Ozvaly se dva mně dost známé hlasy. A tak jsem se jen zasmála,vzala kluky za ruce a vstoupila těmi dveřmi.

Zbytek asi všichni znáte a protože jsem líná tak vám řeknu jen stručně co se stalo.
Naruto se se Sasukem a Shikaru dostali do druheho kola zkoušky kde Orochimaru dal Sasukemu prokletou pečeť a zrovna se nacházíme na konci druhé části zkoušky. Soubojů.

Spolu s Narutem jsem čekala v hledišti a pohledem propalovala tabuli na které se měly objevovat soupeřící dvojice. Pak se tabule rozzářila a objevily se tam dvě jména.
Naruto Uzumaki v.s Neji Hyuga.
Kso! Zaklela jsem v duchu. Neji byl druhý nejlepší z ročníku.
Za chvíli souboj začal a já jsem Narutovi držela palce jak jsem mohla. Ale asi po deseti minutách boje bylo vidět,že Naruto má zablokované všechny chakrové body. A pak se to stalo. Kolem Naruta se začalo shromažďovat obrovské množství rudé chakry a když se člověk podíval pořádně bylo i vidět,že se mu trochu změnil vzhled. Pruhy na tvářích měl výraznější a z panenek se mu staly úzké štěrbiny. Nebylo pochyb, naučil se ovládat chakru devítiocasého a teď s ní útočil na Nejiho. A pak  Naruto na stůl  vyložil svojí nejsilnější kartu. Rasengan.

Díky Nejiho technice to oba odhodilo tak třicet metrů od sebe a nyní leželi v menších kráterech. Za chvíli se,ale Neji postavil a lehkým krokem přešel k Narutovi. A vtom jsem to ucítila. Neji nasadil výraz a lá: já jsem malý králíček,prosím nezabíjej mě nebo to si ze mě děláte prdel. A za necelou sekundu Naruto vyrazil zpod země a zasadil Nejimu zásadní ránu do brady.
"Vítěz, Uzumaki Naruto "

No a Naruto se zvedl a začal pobíhat kolem arény a posílal vzdušné polibky k obecenstvu. A když za chvíli  vyšel nahoru tak mě přede všemi přítomnými objal. A Sakuře spadla brada.

Následují souboje vyšly takhle:
Naruto Uzumaki v.s Neji Hyuga = Naruto
Ino Yamanaka v.s Sakura Haruno = Ino
Choji Akimichi v.s Kankuro= Choji
Shikamaru Nara v.s Temari = Temari

Chvíli jsem si přehrávala souboje v hlavě když jsem to uslyšela.
"Kiba Inuzuka v.s Shikaru Nara. "
Okamžitě jsem seskočiladolů a Kiba +Akamaru provedl to samé.
"Hajime!"
Vrhla jsem se na Kibu s připraveným kunaiem,ale on mi jen uhnul a hodil Akamarovi bojovou piluli. Ten ji s lehkostí chytl a spolkl. Pak jeho srst začala nabírat rudou barvu a já během boje jen valila bulvy.

"Akamaru ve skutečnoszi znamená rudý."
"Do jeho srsti mi nic není a ty přestaň kecat. Je to otravný." Řekla jsem a zapla sharingan. Myslím že si tenhle souboj užiju.
Kiba jen zíral a i Akamaru vypadal překvapeně.
"Tak sharingan jo? Nemaj ho jen Uchihové?"

"Jo, já vybočuju z řady." A stáhla jsem se.
Pak jsem najednou vyhodila svůj speciální kunai a ten se zabod těsně vedle Akamara.

"Ha! To ti nevyšlo!"
Jen jsem se ušklíbla,složila několik pečetí a objevila se u Akamara. Kiba  okamžitě odkočil ale Akamaru tak rychlý nebyl a chytil se do mé pasti. Do mého stínového jutsu. Akamaru ztuhnul a Kiba začal přerývavě dýchat. A já jsem si najednou uvědomila co jsem udělala. Ukázala jsem všem v aréně techniku čtvrtého a druhého hokage! Pak se,ale Kiba vzpamatoval a hodil po mě několik shurikenů. Jen tak tak jsem uhnula a spadla na bok. To samé se stalo i Akamarovi a já dostala nápad, plán,který by mohl vyjít. A tak jsem se mu jednoduše podívala do očí. Hodila před Akamara a mě  kunai a zvedla ho. To samé udělal i Akamaru a Kiba jen s hrůzoz přihlížel jak si jeho pes ke krku přikládá nůž a už po něm stéká pramínek krve.
"Vzdej se, nebo jo zabiju."

"To bys neudělala. Vážně by jsi ohrozila i svůj život."

"Chceš se o tom přesvědčit ? Řekla jsem a použila na něj genjutsu. To mu ukázalo Akamarovu smrt tak desetkrát a Kiba klesl na zem a rostřeseňe zvedl ruku. A já si až příliš pozdě uvědomila,že v ní je kunai. A když ho na mě vrhl,nestačila jsem se  úplně vyhnout a kunai se mi zabodl do nohy. Má technika se přesrušila a Akamaru byl volný.
"To jsis vážně myslela, žebych tě nechal ublížit Akamarovi?

Pak,ale můj klon zmizel a Kiba si uvědomil,že naleťel až když jsem mu držela kunai u krku.

"Vítěz, Shikaru Nara. "

Rudé oči. (Naruto FF)[DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat