Trénink

1.1K 60 1
                                    

Pak je tu Kiba Inuzuka, arogantní kluk který na hlavě pořád nosí svoje štěně Akamara. Je to blbeček, ale někdy se spolu bavíme. Je tady taky Shino Aburame. Takovej tichej týpek, a nakonec Naruto Uzumaki. Hyperaktivní pako a blbeček. Stejně je fajn.
Dobře, takže pokud jste tohle všechno pochytili můžu pokračovat.

Zrovna se mi zdál super sen když mě vzbudil Iruka sensei tím že přestal mluvit. Což v případě jeho výuky znamenalo něco důležitého. Hodila jsem pohledem na mé dvojče, ale Shikamaru ještě dospával. Proto jsem obrátila svojí pozornost na senseie.
"Jak už asi všichni víte, za měsíc je konec školního roku a v ten samý den jsou i zkoušky geninů. Budou se konat v učebně 376 od 10 h. Přeju vám všem hodně štěstí."
Pak zazvonil zvonek a všichni se vyřítili ven. Všichni kromě mě a mého dvojčete. Byla přece otrava tlačit se ven skrz masu lidí když stejně odejdeme. Proto jsme se pomalu zvedli a vyšli z akademie až deset minut po ostatních.
Pomalým krokem jsme se vraceli domů když najednou brácha promluvil. "Co máš dneska v plánu Shikaru?"
Jo jmenuju se Shikaru a moje dvojče a starší bratr Shikamaru. Jak originální.
"Asi půjdu trénovat techniky. A ty?"
"Já se asi půjdu flákat."
No jasně, proč jsem se vůbec ptala. Sice jsem byla lenoch, ale oproti Shikamarovi jsem nula. On je mega línej. Tak jsem se rozběhla a za chvíli dorazila na místo. Byla to malá mýtina za vesnicí. Chtěla jsem trénovat házení shurikenů a různá jutsu. Chtela jsem vyzkoušet klonové, výměnné, přeměnné a mojí specialitu; Stínové.
Když jsem skončila tak už se stmívalo a já se proto vydala domů.
Jakmile jsem dorazila do našeho domu, trochu jsem cítila úlevu že už je večer. Matka dělala večeři, otec něco četl a Shikamara jsem se nemusela ani ptát. S úsměvem jsem se vydala nahoru do svého pokoje a v náladě a la: jsem moc unavená abych byla nerudná, jsem vstoupila do pokoje. A když jsem to uviděla vztekem jsem skoro zbělala.
(Na obrázku můj bratr a náš společný účes)

Rudé oči. (Naruto FF)[DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat