Objev sharinganu

802 52 0
                                    

C..cože?! To jako fakt?!
"Vždyť nejsem Uchiha! Jsem z klanu Nara a sharingan mají jen Uchihové!" Vždyť to je bolbost! Nemůže to být pravda! Nemůže to být skutečný!
"Zdá se že jsi jakási vyjímka, každopádně jsi prošla stejně jako Sasuke. Nyní se můžeš vrátit do akademie."

*pohled 3. Hokage*

Vždyť to není možné! Jak řekla Shikaru, sharingan mají jen Uchihové. Není možné aby člen klanu Nara měl sharingan. Mohl by být jen kříženec, ale Tinato Nara byla oddaná svému manželovi.
Najednou se ozvalo zaklepání.
"Volal jste mě třetí?" Zeptal se známý hlas a Yamato vstoupil.
"Ano. Ty víš, že na tobě dělal Orochimaru pokusy, že?"
"Ano." Řekl trochu zaraženě Yamato a z jeho výrazu přímo čišela nechápavost.
"Víš ještě o někom kdo to přežil? Kdo přežil vyhlazení Uchihů kromě Sasukeho a Itachiho?"
"Ne. Nevím o nikom takovém"
"Dobře v tom případě jdi do archivu a hledej vše o úkazu sharinganu."
"Jistě třetí."

Přešel jsem k oknu kanceláře a zadíval se na vesnici. Stalo se to co se stát nikdy nemělo. Čemu se mělo zabránit. Ale stalo se to a já musím zabránit tomu, aby se ten problém stal nezvladatelným.

*z pohledu Shikaru *
Neměla jsem úplně náladu na to vysvětlovat něco Sasukemu a ostatním a tak jsem se vrátila rovnou k sobě domů a šla jsem spát. Sice byla jen jedna hodina, ale já jsem se zrovna v tu chvíli cítila strašně.
Pane bože! Vždyť mám sharingan! No, nechtěla jsem se tím v ten moment zabývat a tak jsem se oblékla do věcí na spaní a zalehla.

Zdál se mi strašně divnej sen. Stála jsem u jeskyně a dívala jsem se na ni. Pak jsem k mému překvapení do jeskyně vstoupila a přede mnou se objevil asi osmnáctiletý muž s oranžovou maskou, která mi dost připomínala lízátko. On si, ale sundal masku a vykřikl.
"Konečně jses vrátila Shikaru!" A objal mě. Mé snové já to, ale nepřekvapilo a objalo ho taky. Tímhle sen skončil a já se probudila.

Sešla jsem dolů pro snídani a jen jsem broukla na pozdrav. Jakmile jsem se najdla, vydala jsem se k sobě do pokoje a oblékla se. Dnes jsem na sobě měla moje oblíbené oblečení. Tmavě modré legíny se síťovaným topem který mi zakrýval jen prsa a kousek břicha. Zbytek břicha jsem si omotala obinadlem a na kolena jsem si dala síťované návleky. Takhle oblečená jsem se rozhodla jít do akademie přestože mi nepřiřadili senseie ani tým.

Jakmile jsem dorazila do akademie, do oka mi padli dva chlapci. Jeden s rozježenými žlutými vlasy a nadšeným úsměvem a druhý s havraními vlasy. Chjo, nejhorší tým co jsem mohla vyfasovat. Naruto by byl ještě celkem v pohodě, ale když byl poblíž Saske tak byl Naruto protivnej. Naopak Sasukemu bylo všechno naprosto ukradený. Tak jsem si sedla úplně do přední lavice a čekala.

Čekáme tu už 2 hodiny a sensei se zatím neobjevil. Najednou se, ale otevřely dveře a dovnitř vstoupil vysoký muž s bílými vlasy sečesanými nahoru a trochu doleva. Ninja čelenku měl zataženou přes levé oko. V ruce držel knížku a jen si nás prohlížel. A to co ze sebe nakonec vypravil vážně nebylo světoborný.
"Měli bychm se představit. Já jsem Hatake Kakashi a víc vědět nemusíte."
Fajn stejně mi nebyl příjemnej. Pak se přihlásil Naruto.
"Moje jméno je Uzumaki Naruto. Miluju rámen a můj sen je stát se Hokagem a donutit tak celou vesnici aby mě uznávala."
"Moje jméno je Uchiha Sasuke. Je málo věcí co mám rád a hodně věcí co nezávidím. Nemám sen, jen cíl. A to zabít jednoho člověka."
Fajn to bylo dost morbidní, ale teď přišel čas na mě.
"Jmenuju se Nara Shikaru a nevím co mám nebo nemám ráda. A můj sen? Je mi naprosto volný jestli nějakej mám."

Po našem představování se mistr Kakashi otočil a rozběhl se. Já se Sasukem jsme ho začali následovat, jen Narutovi to chvíli trvalo.

Když jsme dorazili na místo, tak jsem zjistila,že jsme na tréninkové louce.
"Dobrá, zkouška bude spočívat v tom abyste mi ukradli tyto 2 rolničky." A vytáhl dvě malé rolničky na červeném provázku.
Naruto na chvíli usilovně přemýšlel a kroutil u toho všelijak obličej.
"Mistře, ale my jsme přece tři!"
"Správně. Jeden z vás se bude muset vrátit na akademii."
Cože?!
"Odpočítám start.3.2.1. Teď!"
Okamžitě jsem vyskočila na nejbližší strom a z něj odskákala asi 5 metrů od louky. Tam jsem si sedla a sledovala situaci. Naruto se bezhlavě vrhl na mistra Kakashiho a ten ho jedinou ranou odhodil 3 metry dozadu. Naruto se, ale nehodlal jen tak vzdát a vytvořil několik kage bushin. Sasuke došel zřejmě ke stejnému výsledku jako já a ukryl se o strom dál. Viděla jsem, jak mistr Naruta prudce odhodil na strom a uslyšela jsem hlasité křupnutí kostí. Naruto se malátně zvedl a tak tak vyskočil na strom kde se zhroutil. Pozorovala jsem je a najednou si to uvědomila. Naruto se chtěl stát Hokagem a Sasuke musel najít a zabít tu neznámou osobu. A co já? Mě bylo úplně jedno jestli mám nebo nemám nějakej sen. A jedinej způsob jak by se mohli stát ninji je že by získali ty rolničky. Tak jsem seskočila ze stromu a nakráčela si to přímo před mistra Kakashiho. Ten zvedl obočí v tázavém a překvapeném výrazu.
"Vzdávám tuto zkoušku. Nechte projít Naruta a Sasukeho." Sensei udiveně pozvedl obočí.
"Cože?! To přece nemůžeš, já to vzdávám!" To byl jasně Naruto.
"Baka! Zůstaň kde si Naruto. A ty taky Sasuke. Můžu to přece zkusit příští rok."
"Ne, já odstupuji ze zkoušky."
Tohle byl pro změnu Sasuke. Oba seskočili dolů a přiřítili se ke mě a začala zuřivá debata na téma kdo odejde a kdo zůstane.
V tom momentě se nad námi zjevil jako stín mistr Kakashi a vykřikl "Prošli jste!♡"
"Cože? Ale vždyť jsme nesebrali ty rolničky." Nechápala jsem.
"Na misi je vždy prioritou ji dokončit, ale důležitější než mise je život tvého přítele. Ninja který nesplní misi je sice označován za odpad, ale víte vy co? Ti kteří se nedokáží obětovat za přátele a vykašlou se na ně jsou horší než odpad. Nyní jste všichni dokázali své myšlenky a byly správné. Vítej týme 7."

Rudé oči. (Naruto FF)[DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat