Pomalu jsem se otočila a zadívala se do černých očí Sasukeho Uchihy které jsem výrazně pomalovala stíny a řasenkou. A no jistě, nezapoměla jsem ani na rtěnku.
Než jsem se stihla vzpamatovat, tak si mě Sasuke přehodil přes rameno a rozběhl se k domu. Tam na nás čekal i Naruto a díval se na mně takovým škodolibým úsměvem. Rychle jsem se odvrátila pohledem a asi poprvé v živoťe jsem dostala strach z přítele. Sasuke se ještě chvíli dohadoval s Narutem co mi udělají a nakonec mě Sasuke odnesl nahoru a Naruto šel za ním. Jakmile jsem totiž byla vyproštěná z rukou Uchihy, pokusila jsem se zdrhnout.
"Za tohle zaplatíš Shikaru." Řekl Sasuke a trochu se přiblížil.
"Přesně. My tvoje pokusný morčata na snahy o make up nebudeme. " Přidal se Naruto. "Takže jsme pro tebe vymysleli trest."
No, když jsem uslyšela slovo trest, tak jsem se začala fakt hodně bát.
"Přijdeš v noci za Mistrem Kakashim a provedeš mu s obličejem ještě horší věc než s mým a Narutovým. A když to neuděláš, budeme tě s Narutem hodinu lechtat."
Seděla jsem s otevřenou pusou na posteli a přemýšlela jsem. Udělat něco s vyzáží klukům je jedna věc,ale udělat něco takového Mistrovi Ka (rozhodla jsem se používat zkratky, tak mě za to nezabijte) bylo něco jiného. Ale stálo mi to za to, protože po jedné naší misi kluci zjistili kde jsem lechtivá. Takže jsem se odhodlala a přikývla jsem, a když se tak stalo, kluci si začali rozplétat své účesy a mýt obličeje.
Chvíli jsem je jen pozorovala a sledovala jejich ubohé pokusy o smytí řasenky, stínů a rtěnky, ale za chvíli jsem to nevydržela a nakráčela si to k nim. Pak jsem si vzala mohrou žíňku a otřela jí Uchihovi obličej. Ten se na mně vděčně podíval a já se přesunula k Narutovi a taky jsem mu umyla obličej. A když už byli kluci hotoví, sešli jsme dolů, vzali naše saky paky a s Mistrem Kakashim v čele jsme se vydali vstříc Konoze.Byli jsme už na půli cesty a Naruto už dvacet minut mlel jenom o rámenu.(fakt nechápu jak jsem ho mohla políbit). Byla jsem, ale celkem v klidu a trochu pospávala při chůzi. Mistr Kakashi měl hlavu zabořenou v těch svých prasárničkách a Sasuke jen mlčel. Byli jsme docela poklidná partička a myslím, že by nám to i vydrželo kdyby mezi nás nevtrhnulo moje dvojče ve zběsilém běhu. Úplně mě povalil a oba jsme se svezli na zem. Chtěla jsem ho pěkně seřvat aby si dával pozor na cestu, ale všimla jsem si že má v očích slzy.
"Stalo se něco? Máš něco zlomenýho?"
Udýchaně se zvedl a usmál se na mě." Jo! Jo stalo se něco. "Řekl a podal mi svitek. Okamžitě jsem ho rozbalila a začala hltal text.Shikaru,
vím, že jsi na misi a tak ti tu událost pošlu po Shikamarovi. Shikaru, včera v pět hodin a několik minut se z tebe stala dvojnásobná sestra a tvůj bráška Izuke se na tebe strašně těší.
OtecKdyž jsem dopis přečetla, musela jsem si ho pro jistotu přečíst 2x. Pak mi vytryskly slzy a já se vrhla k Shikamarovi a objala ho. A asi až po dvou minutách jsem si všimla kluků a mistra jak stojí a neví o co go. Tak jsem se k nim přiřítila a zaječela na celej les.
"MÁM NOVÝHO BRÁCHUUUU!"
Po 5 minutách
S výrazem naprostého blázna, nadšeně skáču po stromech a přitom si zpívám písničku New Born. A myslím, že se to pro tento den skvěle hodí. Naruto jde výjmečně v klidu vedle Shikamara a Kakashi, no o tom se nebudu ani zmiňovat stejně víte co dělal. A tak jsme tímhle tempem dorazili do Konohy asi v sedm večer.Rychle jsem se rozloučila a spolu s Shikamarem jsme vystřelili domů. Tak strašně jsem chtěla vidět svého brášku! Takže když jsme dorazili domů, rovnou jsem vyběhla k rodičům do pokoje a málem vyrazila dveře. A pak jsem je konečně spatřila. Moje matka ležela v posteli a v náručí jí ležel malý uzlíček s jasně černýma očima, které se na mně zvědavě dívaly. A tak jsem pomalu došla k posteli a chytila jsem Izuku za jeho malinkou ručičku. Ta mě až moc velkou silou uchopila a přitáhla si mě.
"Vítej Shikaru a pozdrav brášku."
"Ahoj mami, ahoj Izuko. Ráda tě poznávám." Řekla jsem a po tvářích mi stékaly slzy štěstí. Pak se, ale do pokoje vřítil Shikamaru a přerušil naše vzájemné pouto mezi očima, ale já se jen začala smát a přitáhla si Shikamara k hrudi.Za chvíli jsme se odtáhli protože Izuka usnul a odešli jsme z pokoje. Shikamaru jako vždy šel do svého pokoje klimbat a já šla na schůzku kterou jsme si s týmem domluvili.
Jakmile jsem dorazila tak jsem tam uviděla Sasukeho jak se opírá o strom u tréninkové louky a má zase ten svůj pohřební výraz. A tak jsem se k němu zezadu připlížila a v rychlosti mu dala kunai pod krk."Kdo je tam?" Zeptala jsem se.
"Naruto? Shikamaru?"
"Samá voda. "
"Shikaru! Tohle není vtipný! Vždyť mě můžeš zabít!"
"Vždyť jo." Řekla jsem a sundala mu ruku z krku.
Asi za pět minut dorazil i Naruto a společně jsme čekali na Kakashiho .
"Promiňte mládeži, asi jsem se ztratil na cestě životem."
"Vy lháři!!" Vykřikla jsem společně s Narutem a byla jsem dost naštvaná. Tohle bude dost velká otrava. Kakashi jenom skočil dolů a vydal se ke kůlům.(víte jaké myslím)
"Mám pro vás novinku. Doporučil jsem vás na chuninské zkoušky. "
COŽE?!
Další jednohlasná věta.
"Je jen na vás jestli na ně půjdete."
No a po těchto milých slovech se mistr Kakashi vypařil.
Já samozřejmě hodlala jít na ty zkoušky a vypadalo to, že kluci to vidí stejně ale i tak jsme se rozhodli, že půjdeme trénovat. A všichni jsme vyrazili.Trénovali jsme až do večera a musím uznat,že Sasuke umí svůj sharingan používat dost dobře, ale asi je to jen kvůli tomu že je Uchiha. Mimochodem Sasuke svůj sharingan probudil,až na nějaké misi a co je hlavní. Probudil ho až po mně!Muhahahaha! Když už se začalo stmívat tak Sasuke odešel a já s Narutem jsme zůstali sami. Jo,vím,že nám je jen dvanáct a třináct, ale stejně jsem do něj byla zamilovaná až po uši. A tak jsem k němu přistoupila a lehce ho políbila. On mi položil jednu ruku na záda,jednou mi přidržel tvář a polibek mi oplatil.
Zase opravdu nemám tušení jak dlouho jsme takhle zůstali,ale skončili jsme na zemi opření o strom a vrhali jsme na sebe zamilované pohledy. Potom jsem si,ale všimla, že už padla noc a uvědomila jsem si,že mně táta stáhne z kůže a tak jsem se s Narutem rychle rozloučila a zdrhala domů.
ČTEŠ
Rudé oči. (Naruto FF)[DOKONČENO]
FanfictionZemřel s mou rukou svírající jeho. Ten sklený pohled v jeho očích si budu pamatovat už navždy. Zemřel. A jeho smrt to celé odstartovala. Pozn. Autora: K vyhledání dalších dvou knih trilogie Rudých očí dejte do vyhledávače jméno Tonerikoto. Tam se vá...