' Ah bu koku, bu ten, bu dokunuş '
Yazar'ın ağzından;
2 Sene Sonra:
" Yayına son bir dakika " Mirda derin bir nefes aldıktan sonra Emre Bey'in yanına gitti. " Ben hazırım Emre ve çok heyecanlıyım. " Emre gülerek; " Heyecanlanacak bir şey yok ya sıkıntı yapma" Demesi kolaydı diye geçirdi içinden Mirda. Emre; " Hadi Mirda çıkıyoruz." Dediğinde daha da çok heyecanlandı Mirda. İlk kez kamera önüne çıkacaktı. Son hazırlıkları da yaptıktan sonra ilk Emre sonra Mirda çıktı stüdyoya. Karşılıklı koltuklara oturduklar birlikte. Emre başladı soru sormaya. "Mirda bize hayatından bahseder misin biraz? " Mirda derin bir nefes aldı. İçten içe kızıyordu Emre'ye. Ne diye hayatından bahsedecekti ki? "Anlatacak ne varki? Her şey normal. Sadece, sadece " Deyip durdu Mirda. Yutkundu. " Her neyse her şey normal gidiyor Emre " Deyip güldü Mirda. Ama bu gülüş gerçek gülüşü değildi. Zorla gülüyordu Mirda zorla. Emre " Peki." Diyerek ikinci soruya geçti. "Mirda biraz da şarkılardan bahsedelim." Mirda gülümseyerek "Tamam." Dedi. Emre " Sana bir şeyler hatırlatan, hayatında bazı şeyleri özel kılan bir şarkı var mı? " Mirda nefes alarak; " Tabikide var. Sezen Aksu - Vazgeçtim. Benim hayatımda en özel ve en değer verdiğim şarkılardan birisi. " Emre tekrar söze girdi: " Peki neden bu şarkı? " Mirda nefes alarak devam etti sözlerine. " 2 sene önce hayatımda en sevdiğim bir insanı kaybettim ben. Bu şarkıyı her dinlediğimde o geliyor aklıma." Emre : " Peki. Vazgeçebildin mi ondan? " Mirda'nın gözleri doluyordu yavaş yavaş Emre'nin sözlerinden. "Vazgeçemedim. Çünkü o benim Vazgeçemediğimdi. "
' Yazar'dan Devam: '
Kanal'da gördüğü kişiyle şok olmuştu Selim. Kaç sene sonra ilk kez görüyordu sevdiğini. Ne çok özlemişti onu. Emiri seviyordu hala kardeşimi. Emir'le biz üvey kardeştik. Ama öz kardeşten öteydik. Herşeyden çok severdim kardeşimi. Herşeyden çok..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kal Ölene Kadar
Teen Fictionİyi günde kötü günde, hastalıkta sağlıkta, yoksullukta bollukta, ölüm sizi ayırana kadar birbirinize evet diyor musunuz? - Evet! - Evet! Bende sizi karı koca ilan ediyorum! Bana doğru dönüp bal gözleriyle bana baktı. Gülümsedim. A...