ליב-
אני ליב כמו שהבנתם,אני בת 17 בכיתה יא2 בביצפר ניצני הפרחים (שם דבילי)ששם כל החברים שלי לומדים.
למדתי בבית עם מורים פרטים עד לכיתה יא (שזה השנה) שאני עוברת ללמוד בביצפר כמו כולם ואני ממש מתרגשת, הסיבה שלא למדתי בביצפר עד עכשיו זה כי לירון (אח שלי הגדול..אני אסביר עליו בהמשך) לא הסכים לי כי הוא חושב שזה לא טוב בשבילי ואיכשהו הוא הצליח לשכנע את ההורים שלי להסכים לזה שאני לא אלך ללמוד בביצפר כמו כולם...
יש לי את החברה הכי טובה שלי רוני שלה אני מספרת את כל הסודות ואת כל הדברים שאני לא מספרת לאף אחד.
יש לי אח שקוראים לו לירון ואני חולה עליו, הוא חתיך הורסס כל הבנות נופלות לרגליו והוא סטוציונר והוא שותה ומעשן אבל הוא מגן עלי כאילו אני בובת חרסינה שעומדת להישבר בכל רגע.
ההורים שלנו הם אנשי עסקים מאוד מכובדים אז הם כמעט אף פעם לא נמצאים...(הם חוזרים כל חודשיים בערך לכמה ימים ונוסעים עוד פעם וזה רק במקרה הטוב..) אבל אנחנו מאוד אוהבים אותם והם אותנו ואנחנו משתדלים לדבר כל יום (בטלפון, סקייפ וכו').
אני די יפה, מקובלת ועשירה ואני יודעת את זה, אבל לא תמיד זה כיף להיות יפה ועשירה ומקובלת כי אני לא תמיד יודעת מי חבר אמיתי שלי ומי סתם מעמיד פנים...רק אני יודעת בוודאות שרוני לא מעמידה פנים...אנחנו החברות הכי טובות מהגן.
יש לי שיער בלונדיני ועיניים כחולות ואני רזה, ואני אוהבת את איך שאני נראית.
יש עוד מלא דברים עלי שאתם תרצו/תצטרכו לדעת אבל כל זה בהמשך...דניאל-
אני דניאל בן 18 כיתה יב3 בביצפר ניצני הפרחים, סטוציונר, שותה אבל לא מעשן, לא שם על אף אחד, ומי שלא טוב לו יום טוב לו.
אמא שלי נפטרה כשהייתי בן אחת עשרה ממחלה בלב ואבא שלי נמצא בכלא כי היה מכור לסמים והוא גם מכר סמים באופן לא חוקי והוא אנס די הרבה בנות בערך בגיל שלי...אני שונא את אבא שלי ולא ראיתי אותו מאז שהוא נאסר (מגיל 13) יש לי אחות שקטנה ממני בשנה וקוראים לה רוני, היא כל החיים שלי ואני שומר עליה יותר משאני שומר על עצמי, היא המקור אור היחיד שיש לי בחיים.
אני גר בבית עם דודה שלי (עם רוני) ויש לה קטע כזה שבגלל שהיא בת 60 אז היא רוצה לבקר במלא מדינות...אז בדרך כלל היא לא בבית אז אני שומר על רוני כאילו אני אבא שלה ואמא שלה ואח שלה, קצת קשה אבל מתרגלים.
יש לי את החבורה שלי שהם לירון, תומר, איאן, ושון. כל החבורה כמוני (סטוציונרים) אבל בניגוד אלי הם גם מעשנים.
יש לי עיניים כחולות ושיער חום בהיר אני די חתיך וזה מה שבכללי הכי עוזר לי עם בנות.
זה אני ואלה החרא חיים שלי.רוני-
אני רוני בת 17 בכיתה יא2 בביצפר ניצני הפרחים, יש לי אח שקוראים לו דניאל וחברה הכי טובה שקוראים לה ליב ויש לי קצת קראש על אח שלה, וכמובן שלא יכלתי לשמור את זה בסוד ממנה...
(אני לא אספר את הסיפור על ההורים שלה כי כבר כתבתי אותו אצל דניאל..-הערת הכותבת).
אין לי חבר אבל כבר איבדתי את הבתולין שלי לאקס שלי ששבוע אחרי שאיבדתי איתו את הבתולין שלי הסתבר שהוא בגד בי מהחודש השני לחברות שלנו...(הם היו ביחד חצי שנה). ומאז אין לי חבר ולבינתים טוב לי להיות רווקה.
יש לי שיער חום בהיר ועיניים כחולות כמו לדניאל אחשלי ואני רזה וחטובה ואני נראית טוב ואני אוהבת את איך שאני נראית.לירון-
אני לירון בן 18 וקצת כיתה יב3 בביצפר ניצני הפרחים סטוציונר ואני שותה ומעשן ומזיין בנות כל יום.
יש לי אחות שקוראים לה ליב ואני חולה עליהההה היא כזאת נסיכה ואני לא מסוגל לחשוב על זה שמישהו יגרום לה לבכות ובגלל זה אני לא מסכים לאף בן להקרב אליה ולה אני לא מסכים להתקרב לאף בן, וגם התחננתי להורים שלי ישימו אותה בביצפר כדי שאף אחד לא יתעסק איתה ולצערי ההורים שלי רושמים אותה עכשיו לביצפר בגלל שעומדים להתחיל לה הבגרויות ולעשות בגרויות בבית זה חתיכת סיפור...
יש לי את החבר הכי טוב שלי שזה דניאל והוא ואני ביחד בחבורה עם שון ואיאן ותומר שהם גם החברים הכי טובים שלי רק שדניאל טיפה יותר מהם.
יש לי שיער בלונדיני ועיניים ירוקות כחולות ואני חתיך ויש לי שרירים אבל לא יותר מדי ואני מרוצה מעצמי ומאיך שאני נראה.
(אני לא אספר את הסיפור על ההורים של לירון כי סיפרתי אותו אצל ליב..-הערת הכותבת).
אז זה אני ואלה חיי..**********
יש גם את שון ותומר ואיאן וסופי ורותם שאליהם אני אדבר במהלך הסיפור..אז איך היה??? אני די חדשה בכל העיניין הזה...מקווה שתאהבו ואם יש דברים שטעיתי בהם או משהו כזה אז אשמח שתגדיו לי ואני אתקן...
מקווה שנהנתםם
YOU ARE READING
אהבה טהורה
Romanceלה קוראים ליב ולו קוראים דניאל, היא ילדה טובה ומקובלת שכל הבנות רוצות להיות כמוה וכל הבנים רוצים להשכיב אותה אבל היא עדיין לא איבדה את הבתולין שלה, והוא סטוציונר שכל יום משכיב מישהי אחרת, מבריז כל יום מהלימודים, המחששה היא הבית השני שלו. -מכיל תכנים...