I dalje nisam mogla da verujem sta se upravo dogodilo. Dylan je mene pozvao na dejt? Čekaj, jel sam možda zaspala? Jel ovo san?
Štipam se za ruku da proverim, ali deluje poprilično stvarno. Moram nazvati Hannu da joj ispričam ovo, neće moći da poveruje.
Uzela sam telefon sa namerom da pozovem Hannu ali ona se nije javila. Ko zna šta ta devojka radi sa Mariom..
Tek je 12 sati. Još uvek je rano da počnem da se spremam za svoj dejt.
Odlučila sam da gledam svoju omiljenu seriju, Prijatelje. To nikad ne može da mi dosadi. Odlazim u dnevni boravak i uključujem laptop.
Ulogovala sam se na mejl, da vidim imam li neke poruke, međutim ništa.
Pronalazim Prijatelje i puštam svoju omiljenu epizodu, kad je Chandler zaprosio Monicu.Nažalost, moje gledanje serije prekida telefonski poziv. Nepoznat broj. Nisam znala da li da se javim ili ne, ali sam bila suviše radoznala ko je da sam ipak odlučila da se javim.
"Halo?" odgovaram na poziv. Možda je Hanna opet slupala telefon pa je pozajmila od nekog. Ne bi me čudilo iskreno.
"Da li je to Lia?" čujem poznat glas sa druge strane ali ne mogu da se setim odakle ga znam.
"Ko je to?" upitam skeptično.
"Stvarno se ne sećaš mog glasa?" odgovara mi on. Ima dovoljno dubok glas da bih zaključila da je muško u pitanju.
"Ne.. Jel ovo neka provokacija?" Sad sam već ljuta. Ko je našao da me provocira sad?
"Eh moja Lia.. Leo je!" Kaže mi on. Leo? Nemoguće. Leo me nije zvao mesecima otkad se odselio.
"Kako da znam da si ti?" upitam. Sa današnjom tehnogijom ne bi me čudilo da me neko zeza.
"Pitaj me nešto što znamo samo ti i ja i ja ću ti odgovoriti." govori mi sa sigurnošću u glasu. Dobro. Onda ćemo tako.
"Šta se dogodilo 1.jula?" upitam ja njega i dobijem jezu. Taj datum je bio najgori dan u mom životu.
"Gledala si ubistvo tvoje majke.. Nikad neću zaboraviti način na koji si mi pričala o tome. To je najtužnija stvar koju sam čuo u životu." govori on celu priču dok meni idu suze na oči.
Niko to ne zna osim mene i Lea. Čak ni Hanna. Kad god me pitaju gde su ti roditelji, odgovaram da su Francuskoj, da rade ili nešto slično. Ne želim da iko sazna ovo inače bi me gledali sa sažaljenjem a to je poslednje što hoću.
"Nedostajao si mi.." odgovaram mu tiho. Potreslo me je sećanje na moje roditelje. Ne bih želela više da se prisećam toga..
"I ti meni. U gradu sam narednih nekoliko dana. Jesi slobodna danas?" upita me. Imam 4h pre nego što se krenem spremati za dejt.
"Imam par sati vremena, hajde dođi do mene." govorim mu i ustajem sa sofe da odem do kuhinje da popijem vode. Stala mi je knedla u grlu od one priče.
"Dobro, dolazim za 15 minuta." govori mi i tu se pozdravimo i prekinem poziv. Nisam mogla da verujem da me je on nazvao posle toliko vremena.
Leo i ja smo bili nerazdvojni, uvek smo bili tu jedno za drugo a onda..
Leova mama je dobila premeštaj na poslu i preselili su se u Italiju. Sećam se da sam plakala 3 dana zato što je on otišao. Osećala sam se jako usamljeno..
Tada je došla Hanna i ulepšala mi zivot maksimalno moguće. Obožavam tu devojku.
Ugasila sam seriju i otišla do sobe da se presvučem. Obukla sam beli šorc i crnu majicu. Jednostavno, a opet prelepo.
YOU ARE READING
Blessed With A Curse
RandomLia je bila kao i svaka druga osamnaestogodisnja devojka, do ušiju zaljubljena. Svi njeni snovi će se ostvariti kada bude dobila poziv za maturu od njene simpatije, Dylana. Međutim, jedan poziv na maturu menja ceo njen svet kada joj Bog da novu šans...