Lumea Anime

1.7K 52 8
                                    

                                                                               Capitolul 1

Acum este ora 3 noaptea si ma uit la ultimul episod din Naruto Shippuden care a aparut deoarece nu m-am uitat joi,fiindca am vrut sa termin animeul Katekyo Hitman Reborn.

-As vrea sa traiesc in lumea animeurilor!!! tip eu cat de tare pot.

Deabia dupa mi-am dat seama cat e ceasul si ca maine am scoala. Imediat am inchis telefonul si m-am prefacut ca dorm,inainte sa vina mama mea si sa vada ce fac eu la ora asta tarzie,asa ca a crezut ca vorbeam in somn.

Ce noroc ca nu m-a prins...

Dupa ce pleaca din camera deschid din nou telefonul ca sa ma uit la animeuri,dar observ ca nu mai am internet.

"Se pare mama mi-a inchis internetul! Nuuuuuu!"gandesc eu foarte nervoasa.

Imi pun telefonul pe fotoliul de langa patul meu si incep sa ma gandesc din nou la cat de bine ar fi daca as trai in lumea anime,dar pana la urma adorm.

A doua zi, ma trezesc pe la ora 7:30,orele mele de scoala incepand la 8.

-Firar! Iar o sa intarziu!

Ma imbrac repede,mananc ceva pentru micul dejun,imi iau telefonul si plec spre scoala.

Spre norocul meu am ajuns la scoala cu 5 minute inainte sa se sune.

"Am reusit cumva!"spun eu in gand.

Pana la urma se face 8 si vine profu de franceza.

Stiti cum este sa incepeti saptamana cu franceza? Mai ales daca il aveti pe profu nostru care nu ne invata nimic si vine la scoala doar ca sa ne dea note mici...

Pe la jumatatea orei ma uit in telefon ca sa vad cat este ceasul (cel din clasa noastra fiind stricat de o luna) si in acelasi timp observ ca am primit un mesaj.

In mesaj scrie: "Bine ai venit in Lumea Anime!"

"Se pare ca iar vrea cineva sa isi bata joc de mine trimitandu-mi un mesaj de genul acesta cu expeditorul anonim."gandesc eu.

Dupa ce se termina orele,merg direct acasa si imi deschid calculatorul ca sa ma uit la animeuri.

Imediat ce vreau sa intru pe episod,ecranul devine negru,iar apoi apare o propozitie: "BINE AI VENIT IN LUMEA ANIME!"

-Ce?!?! Exact ca in mesajul de pe telefon!!! Ce se intampla aici?!?

Peste cateva secunde,apare un text: "Pune mana aici ca sa ajungi in lumea anime",iar apoi apare un dreptunghi.

Eu pun mana acolo,dar nu se intampla nimic.

-Cred ca m-am asteptat la prea multe lucruri din partea unei glume! zic eu,doar ca imi retrag imediat cuvintele deoarece apare o lumina orbitoare. Dupa ce dispare,ma simt de parca as fi intr-un portal.

La capatul acestui portal,ma trezesc intr-un loc in care nu mai fusesem,dar il recunosc imediat.

-Acesta e Soul Society?!?! tip eu foarte mirata.

Lumea AnimeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum