Capitolul 8

251 20 3
                                    

-Minako!spun eu foarte mirata.

-De ce este Rikuo aici???

-Nu e ceea ce pare....

"Ce ma fac???"

-Nu ai spus ca ai pus o bariera pe tine ca sa nu te recunoasca ceilalti?il intreb eu pe Rikuo.

-Nu te panica,Asuka!

-Cum sa nu ma panichez???

-Deci ai venit,tinere stapan!spune  Minako.

-?

"Nu-mi spune..."

-Ea este Yuki-onna

-Eh? Dar cum? Minako este aici dinainte de a se amesteca animeurile!

-Doar i-am imprumutat putin corpul...,spune Yuki-onna

-...

Imediat vine un cutremur,iar toti ne inchidem ochii. Cand ii deschidem ne aflam in alta incapere,iar Yuki-onna disparuse.

-Hehehehe...!se aude o voce.

-!!!Acea voce dispretuitoare...Jiko!! spune Rikuo.

-Eh??? Jiko???intreb eu mirata.

Imediat apare un ecran,in care se afla Yuki-onna langa o persoana careia nu i se vede deloc fata.

-Yuki-onna!striga Rikuo.

-Daca o vrei inapoi,trebuie sa vii dupa ea!spune Jiko.

-Ch...! Jiko...!spune Rikuo.

-Intra pe usa aceea din spatele vostru. Acela e drumul catre fata,zice Jiko,iar apoi ii dispare vocea si ecranul.

-Chiar daca poate fii o capcana,Rikuo,sa mergem!

-Da!spune el in timp ce se transforma in Youkai.

Imediat intram pe usa si vedem o incapere cu o multime de pereti,exact ca intr-un labirint.

-Se pare ca suntem prinsi intr-un labirint...,zic eu. Iar usa pe care am intrat a disparut...

-Voi taia prin peretii astia!zice Rikuo in timp ce isi scoate katana. Imediat ce i-a atins,l-au respins,Rikuo cazand.

-Esti bine?il intreb eu.

-N-am nimic...

-Se pare ca trebuie sa parcurgem labirintul asta ca sa o salvam pe Yuki-onna si ca sa iesim afara!

-Da!

Incepem sa mergem prin labirint. Dupa ce mergem putin,apas din greseala pe o trapa.

-Nu-mi spune...,zic eu.

Imediat incep sa apara sabii din pereti,abia reusind sa ne ferim de toate.

-Cat de aproape era...

-Asa e...,zice Rikuo.

Tot mergem si apar capcane la fiecare 4 minute.

"Parca nu se mai termina...nici labirintul,nici capcanele asta afurisite! Cred ca inteleg de ce in spitalele din animeuri este sarita cifra 4 la etaje..."gandrsc eu.

Pana la urma au incetat capcanele spre mirarea mea si a lui Rikuo.

-De nu mai sunt capcane?intreb eu.

-Dupa cum pare,cred ca va urma o capcana mult mai mare decat astea de pana acum!

Imediat apare o explozie.

-Ca tot vorbeam de lup!zic eu.

-Da...

Dupa ce dispare fumul vedem o persoana.

-N-nu se poate!!! Acela e... Urahara??? Ce cauta el aici?!?!?zic eu foarte mirata.

Imediat Urahara incepe sa ne atace.

-Urahara,de ce ne ataci?intreb eu.

El nu raspunde,dar continua atacul cu zanpakutoul sau Benihime.

-Uita-te mai bine la ochii lui!zice Rikuo.

-!!! E...controlat!

-Asta clar e mana lui Jiko!

-Da!

Incepem sa il atacam,dar atunci cand credem ca il lovim de fapt el foloseste un gifai portabil.

-Firar! Acel Jiko! Nu il voi ierta!!!tip eu.

-Chiar si asa,ce ar trebui sa facem? -Nu ne putem folosi puterea la forta maxima,deoarece acela e corpul lui real!spune Rikuo.    

Lumea AnimeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum