Capitolul 2

666 41 4
                                    

Din cauza tipatului,apare cineva in spatele meu. Ma intorc ca sa vad,iar apoi spun:

-Capitanul Ukitake?!?!

"Imposibil!!! Dar totusi sunt in Soul Society,deci...ahhhh! Nu mai stiu ce sa cred si ce nu!!!"gandesc eu.

-Asuka,insfarsit ai venit.

-De unde imi sti numele? Si in primul rand,de ce sunt in Soul Society?

-Toate vor fi explicate la randul lor. Acum,vino cu mine.

El ma duce in camera in care deobicei se intalneau capitanii din Blaech,doar ca nu erau acolo doar capitanii.

-Naruto,Ichigo,Natsu,Yato?!?! Ce cautati aici?!?!

-Sa sti ca sunt si eu aici!se aude o voce.

Este un baiat cu parul albastru,imbracat intr-o uniforma de baschet.

-Kuroko?!

-Toate animeurile s-au combinat intre ele.

-Ce?! R-Reborn?! Ce vrei sa spui prin "s-au combinat intre ele"?

-O persoana numita Hagari Jiko care uraste animeurile a reusit cumva sa combine toate animeurle intre ele,ca sa strice bucuria tuturor Otaku.

-Ce?!?! Si in primul rand,de ce m-ati adus aici?

-Am aflat de curand ca exista o cale prin care putem readuce totul la normal. Ca sa facem asta ne trebuie o persoana care iubeste animeurile din toata inima. Ea va trebui sa treaca prin multe aventuri ca sa il gaseasca pe Jiko si sa il invinga. Noi personajele din anime nu putem,zice Reborn.

-!!!!

-Iar acea persoana esti tu.

"Ce se intampla aici?!?! Toata treaba asta e reala sau e doar un vis foarte ciudat dar in acelasi timp si interesant?!"gandesc eu foarte mirata de tot ceea ce se intampla.

-Probabil ca esti foarte mirata in legatura cu ceea ce se intampla si crezi ca tot ceea ce se intampla e u vis. Totul e real,zice Reborn.

-Nu poti sa o invinovatesti. Pana la urma,in mod normal nu s-ar fi intamplat asta...,spune Urahara Kisuke.

"Kisuke?! Ei bine cred ca nu ar mai trebui sa ma mire daca apare alt personaj sau daca se intampla ceva ciudat...dupa tot ceea ce s-a intamplat pana acum..." gandesc eu.

-Deci vei ajuta?ma intreaba Reborn.

-Da! Nu vreau ca visurile celorlalti Otaku sa piara!

-Atunci vino maine in satul Konoha ca sa putem incepe,fiindva bunica Tsunade are sa iti dea ceva,iar acum e aproape seara si denonii rai din Nurarihyon no Mago pot sa apara cu puteri mult mai mari decat ziua. Acum du-te in lumea reala,zice Naruto.

-Ok.

Ma duc spre usa camerei,dar imediat spun:

-In primul rand,cum o sa ajung inapoi in lumea reala?

Reborn imi da un telefon:

-Tine asta. Cu el o aa poti sa vi oricand in lumea anime sau sa pleci din ea. Poti de asemenea sa te duci in orice anime sau sa vorbesti cu orice personaj.

"Ce telefon..."gandesc eu foarte surprinsa dupa ce aud cate functii are.

-Atunci ne vedem maine in satul Konoha!spun in timp ce intru intr-un portal care urma sa ma duca acasa.

Lumea AnimeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum