Capitolul 7

265 23 2
                                    

-Nu trebuie sa o iei de la inceput! zice Reborn.

-?

-Spanner este in acest anime. Este la casa lui Hiyori. Ii repara o consola de jocuri.

"A! Deci suntem in animeul Noragami!"zic eu in gand.

Dupa cateva minute ma duc spre casa lui Hiyori. In timp ce mergeam,apare o fantoma din Noragami pe care reusesc sa o inving folosindu-l pe Yukki.

"Am reusit intr-un fel..."gandesc eu.

Pana la urma ajung la Hiyori si il vad pe Spanner exact cand vroia sa plece.

-Spanner!

-Asuka?

Imediat ii explic ceea ce mi s-a intamplat in timp ce ii dau telefonul. El zice:

-Mini-mosca!

Imediat apare Mini-mosca care ii da o acadea.

-Zaharul te ajuta la gandit!

Zambesc,iar apoi el zice:

-Nu este asa de greu de reparat. O sa termin in 10 minute,doar ca...

-Doar ca?

-Nu pot chiar acum sa fac asta...

-?De ce?

-Ei bine...trebuie sa parasesc acest anime in 6 minute...si nu o sa am timp sa il repar...

"Nu se poate!!!"gandesc eu foarte mirata.

-Macar incearca!

-Bine. O sa incerc sa il repar cat de repede pot!

Imediat se apuca de reparat. Exact inainte de a fii teleportat in alt anime,din cauza limitei de 3 zile,a terminat repararea.

-Multumesc,Spanner!spun in timp ce dispare.

"Acum ca am telefonul reparat,cred ca o sa ma intorc acasa!"

Inainte sa apas pe butonul de intoarcere acasa,Reborn vine la mine di imi spune:

-Maine,du-te la scoala.

-?

-O sa aflii de ce la momentul potrivit.

Urmatoarea zi fac ce mi-a zis Reborn.

"Ma intreb de ce a Reborn sa merg astazi la scoala...asa nu pot sa il caut pe Jiko...nu ca as stii unde e..." gandesc eu in drum spre scoala.

La inceputul primei ore,profesorul zice:

-Aveti un elev transferat! Intra.

-Da,se aude o voce care mi se pare destul de cunoscuta.

-Numele lui este Nura Rikuo. Sa va intelegeti bine!

"Rikuo!"gandesc eu foarte mirata.

Cand se suna de pauza,ma duc la el si il intreb:

-De ce ai venit aici? Si in primul rand cum?

-Reborn a aflat de curand ca personajele pot sa vina in lumea reala,asa ca am crezut ca daca o sa vin,poate o sa aflu mai multe despre Jiko. Poate este aici,nu in lumea anime.

-!!!Asa e! Poate este aici,in lumea reala!spun eu.

-Doar ca seara trebuie sa ne intoarcem in lumea anime...

-!!!

"Deci de asta mi-a zis Reborn sa merg la scoala! Dar de unde a stiut Reborn de Rikuo?"gandesc eu.

-Rikuo,de unde stia Reborn ca vei veni azi aici? Si in primul rand,cand nu vei mai venii in lumea asta,ce o sa zica ceilalti colegi din clasa mea despre tine?

-I-am spus lui Reborn ca o sa vin fiindca el mi-a zis ca poate Jiko este aici. Si in primul rand,atunci cand un personaj se intoarce in lumea lor,cei din lumea reala uita de ei. Oricum putem sa venim aici doar pentru ca Jiko a amestecat toate animeurile...

-!!!

Peste cateva secunde aud o voce:

-N-n-nu se poate!!! Rikuo!?!?!

Lumea AnimeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum