Imediat vreau sa imi iau zampakutoul capitanului comandant,dar nu apare nimic.
-Sa sti ca regula nu a fost schimbata!zice Jiko.
-Firar!spun eu.
"Mi-ar fi fost mai usor cu zampakutoul capitanului comandant fiind de foc,dar asta e..."gandesc eu.
Imediat spun:
-Bankai,Tensa Zangetsu! Sa incepem!
Incepem sa ne luptam. Dupa cateva minute,voiind sa termin mai repede lupta si sa distrug ceea ce sustine lumea creeata de Jiko pentru a ma putea intoarce,folosesc masca de hollow,iar apoi Getsuga tenshou. Cu toate acestea,nu l-am omorat.
Imediat ce am terminat lupta,am distrus lucrul si m-am intors in lumea anime.
Imediat ce ajung ii vad pe Reborn si pe L vorbind. Imediat ce ma observa vin spre mine,fericiti ca ma vad,dar in acelasi timp si ingrijorati.
-Ce s-a intamplat? Nu ai mai venit in lumea anime de o luna!zice Reborn.
-Eh?
"O luna?!?! Despre ce vorbeste? Am lipsit doar o zi!"gandesc eu fiind foarte mirata de ceea ce imi spune Reborn.
-Am lipsit doar o zi.
-Ba nu.
-Ce s-a intamplat? Daca ne spui poate o sa stim ceea ce s-a intamplat cu adevarat,zice L.
Le povestesc cum am ajuns in lumea creata de Jiko,ce s-a intamplat acolo si cum am reusit sa ma intorc.
-Inteleg... Practic o zi petrecuta in acea lume,pentru noi este ca o luna,zice L.
Imediat spun:
-Daca inseamna o luna pentru voi,atunci...?
-Da. In lumea reala inseamna 2 luni.
-...!
-Totusi,ce om poate fi si Jiko...dupa ce ca a amestecat toate animeurile,s-a mai si plictisit si pe deasupra se bucura ca te vede suferind...,zice Reborn.
-Pe deasupra si scopul lui real e-,zice L,doar ca il intrerup:
-Scopul real? Svopul real al lui Jiko nu era sa combine toate animeurile ca sa strice bucuria tuturor otaku?
-Nu...acesta e doar inceputul...
-!!!
-El vrea de fapt sa distruga toate animeurile ca nimeni sa nu mai stie de ele,nici macar creatorii.
-!!! Adica,acum,ceilalti otaku nu stiu ca animeurile s-au combinat intre ele sau ca sunt pe cale de disparitie?
-Da...ei nu stiu nimic din toate astea...,zice L.
-!!!
Peste cateva secunde,Reborn imi spune ca atunci cand s-au combinat toate animeurile,Jiko le-a lasat un video in care le-a spus scopul lui final.
-!!!ma mir eu.
-A lasat un video?intreaba L foarte mirat.
-Nu stiai asta? Inseamna ca cei care au fost inca in lumea in care se duc personajele moarte din animeuri nu l-au vazut,ci doar au auzit ce s-a intamplat,nu,L?zice Reborn
-Asa se pare...
Imediat eu spun:
-Imi poti arata di mie acel video? Poate ne putem da seama din video cine e Jiko cu adevarat...
-Nu e nici o problema in a ti-l arata,doar ca in acel video,Jiko nu si-a aratat fata sau altceva si deasemenea era imbracat in negru.
-Nu conteaza...
-Bine,doar ca maine va trebui sa il vezi,spune Reborn.
-De ce?
-Ei bine...nu mai stiu unde l-am pus si trebuie sa il caut...
-Credeam ca e doar unul...
-Da,este doar unul,doar ca fiecare personaj si-a facut o copie.
-...
-Tu du-te in lumea reala pana maine.
-Bine.
Ziua urmatoare vad videoclipul lui Jiko. Dupa ce se termina il intreb pe Reborn daca il mai poate pune inca o data.
-Sigur.
Atunci cand videoclipul ajunge la partea in care Jiko spune ca vrea sa distruga lumea anime,i se vede putin din piele,si il pun pe Reborn sa il opreasca. Dupa ce a facut asta,ii spun sa il mareasca in locul in care i se vede pielea.
Imediat ce ii vad pielea spun foarte mirata:
-Asta e o gluma,nu!?!?
CITEȘTI
Lumea Anime
FanfictionSunt o fata care se uita numai la animeuri si citeste manga.Intr-o zi imi apare un mesaj in telefon care imi va schimba viata.