Pana la urma plec acasa. Ma duc in pat in timp ce ma gandesc: "Ma intreb cum o sa reusesc sa il gasesc...cred ca o sa fac cum a zis Soul,o sa caut mai intai pe cineva care sa stie care a fost primul anime in care au intrat altele."
In timp ce dorm,dau cu mana peste telefon care cade pe jos. Dimineata il vad pe podea si imi dau seama ce s-a intamplat.
-Sper ca nu s-a stricat!spun eu in timp ce il iau si incerc sa il deschid. Se pare ca nu a patit nimic.
Ma imbrac repede si apas pe butonul pentru teleportare,zicand imediat "Soul Eater". Imediat observ ca nu se intampla nimic.
-Sa nu imi spui ca nu mai ma pot teleporta din cauza ca l-am scapat pe jos noaptea!spun eu foarte ingrijorata.
Peste cateva secunde apare o lumina,imediat fiind intr-un portal.
-Se pare ca nu s-a intamplat nimic...doar a fost o mica intarziere...,spun eu,doar ca imi retrag cuvintele imediat ce ajung in lumea anime.
-Acesta nu e animeul Soul Eater. Unde sunt?
Imediat vad ceva foarte gigantic,aproape de 10 m care era la 5 m departare de nine.
-Hei...nu imi spune...ca acela e un titan!!! De ce sunt in Shingeki no Kyojin in loc de Soul Eater?!?!tip eu in timp ce fug.
Apoi imi trece o idee prin cap: "Daca toate personajele sunt de aceeasi larte,atunci inseamna ca si titanii!",dar imi retrag imediat cuvintele deoarece il vad fugind spre mine. "Am uitat ca titanii nu au inteligenta...".
Cand era pe cale sa ma prinda, Mikasa Ackerman il omoara atacandu-l in spatele gatului.
"Sunt salvata!"zic eu in gand.
-Sa mergem,altfel vor veni mai multi titani aici.
-Da.
Ma ia imediat si ajungem pe zid cu ajutorul echipamentului ei 3D,ea zicandu-mi:
-Ai uitat ca poti si tu sa ai orice putere a oricarui personaj? Asta include si echipamentul 3D! Daca nu eram acolo ce faceai?
-...multumesc! Dar chiar daca il am,tot nu stiu sa il controlez...
-A! Am uitat...oricum de ce te-ai teleportat in animeul acesta? E periculos aici!
-De fapt trebuia sa ma teleportez in animeul Soul Eater,dar se pare ca mi s-a stricat telefonul...
-Atunci hai sa mergem la Stein sa ti-l repare.
-Bine.
"Nu sunt sigura daca o sa mi-l repare sau o sa il strice mai mult,dar asta e singura sansa!"
Pana la urma ajung la el. Se uita putin la telefonul meu,apoi facandu-i ceva.
-L-am reparat!
-Multumesc!
Il iau,imediat pregatindu-ma de plecare. I ainte sa apas pe butonul de teleportare,il intreb:
-Sti cumva care a fost primul anime in care au intrat altele?
-Nu si nu cred ca stie cineva inafara de personajele din acel anime...
-Atunci ce ar trebui sa fac?
-Cred ca ar trebui sa mergi prin toate abimeurile pana gasesti animeul potrivit.
-Toate animeurile?!?! Dar sunt foarte multe!
Peste cateva secunde spun:
-Oricum,multumesc pentru tot. Stein! Mikasa! Pe alta data!
Imediat apas pe butonul de teleportare si zic:
-Soul Eater!
Cand ajung de partea cealalta a portalului spun:
-Imposibil!!! Iarasi nu am ajuns in locul potrivit!!!! Acesta e animeul Sword art Online!!!
CITEȘTI
Lumea Anime
FanfictionSunt o fata care se uita numai la animeuri si citeste manga.Intr-o zi imi apare un mesaj in telefon care imi va schimba viata.