-Aizen,asta face parte tot din planul tau?intreb eu.
-Nu...
-Atunci inseamna ca...!
Fumul incepe sa dispara,eu pregatindu-ma de ceea ce ar putea fi mai rau,aparandu-mi pe maini manusile lui Tsuna.
Imediat se aude o voce din fum:
-Stai putin!
-Eh?
Dupa ce dispare tot fumul,zic:
-Lambo!
-Ouch...
-Ce-ai patit?
-Mi-a scapat o grenada care m-a adus aici...
"Nu ca nu ar fi ceva obisnuit..."gandesc eu in tim ce imi dispar manusile lui Tsuna.
Dupa putin timp vad o persoana venind spre mine,Inuyasha,Lambo si Aizen. Ma uit mai atenta la acea persoana si zic:
-Vash!
-Vash,adica Taifunul Umanoid?zice Inuyasha.
-Asta este ceea ce cred ceilalti despre el,dar,lui nu e asa,zic eu. Lui nu ii place sa omoare.
-...
Dupa ce vina Vash langa noi,incepem sa vorbim si il intreb daca l-a vazut pe Jiko.
-Nu l-am vazut, dar atunci cand o sa il gasesc,o sa il omor incet pentru a simtii durerea pe care o merita!zice el.
-!
"Nu se poate..."
-Parca ziceai ca nu ii place sa omoare,nu?ma intreaba Inuyasha.
-Vash,ce vrei sa ii faci lui Jiko dupa ce il gasesti?
-Exact ceea ce ai auzit! De ce ctezi ca sunt numit Taifunul Umanoid?
Imediat ce a spus asta mi-am dat seama ce se intampla. Imediat spun:
-Rasengan!si il lovesc pe Vash,imediat el transformandu-se in altcineva.
-Vash nu ar spune nicio data asa ceva!ii spun eu impostorului.
El se pregateste sa fuga,doar ca il impbilizeaza Aizen cu un kido de legare:
-Bakudo no 63 Sajosabaku!
-Te vom face sa ne spui tot ceea ce stii despre Jiko.
Imediat il ducem la Ibiki ca sa il facem sa vorbeasca. Chiar daca a facut tot posibilul,aliatul lui Jiko tot nu a vorbit.
Dupa ceva timp il aducem pe Inoichi ca sa se uite in mintea lui. Dupa cr a facut asta,el spune:
-Mintea lui este aproape goala. I-au fost sterse toate amintirile. Are doar cateva propozitii. Cele pe care le-ati auzit si inca una : "Distruge aliatul sperantei personajelor."
-Probabil a facut asta in cazul in care il invingeam...,zic eu.
Ziua urmatoare imi reiau cautarea lui Jiko.
Dintr-o data eu ma trezesc intr-un loc intunecat.
-Ce?
Pana la urma apare o lumina,astfel afland ca sunt intr-o sala.
-Asuka...,se aude o voce.
-Jiko! Iar nu te arati? Lasule!
-Hehehe...a venit timpul sa ma distrez si eu putin!
-Ce?
-Ma tot intrebam ce sa fac asa ca mi-a venit o idee minunata pentru a mai trece timpul!
Dupa cateva secunde el zice:
-O sa te fac sa suferi!Hehehe...
"Ce mai mod de a se distra...e de asteptat pana la urma..."gandesc eu.
-De parca ai putea sa-mi faci ceva!
Imediat apare pe unul din peretii salii un ecran mic. In el apar niste numere de la unu la o suta care se amesteca. Pana la urma aparand numarul 47.
Imediat apar niste personaje din animeuri,iar apoi o voce:
-Alege-ti un personaj. Numai puterile lui le vei putea folosii runda asta!
-Ce ai spus?zic eu aparandu-mi in mana pistolul lui Vash,imediat impuscand ecranul care nu a avut nicio zgarietura.
-Nu poti sa distrugi ecranul. De asemenea,runda asta nu vei putea alege alta putere a unui alt personaj inafara de Vash pe care vad ca l-ai ales,zice Jiko.
-Da sigur!zic in timp ce incerc sa fac o clona a umbrei de-a lui Naruto.
Imediat ma mir deoarece nu apare.
-Ce?!?!
-Ti-am zis ca nu poti. Aceasta e o lume paralela!
-!!!!
CITEȘTI
Lumea Anime
FanfictionSunt o fata care se uita numai la animeuri si citeste manga.Intr-o zi imi apare un mesaj in telefon care imi va schimba viata.