Capitolul 18

138 10 3
                                    

Imediat ce ajung in acea arena nu vad pe nimeni.

"Oare m-a inselat Zenko?"gandesc eu.

Dupa putin timp apare el,iesind dintr-un fum.

-Se pare ca ai venit mai devreme putin,zice el.

"Acum nu era sa vin asa ca tine la fix!"

Peste cateva secunde el spune:

-Incepem?

-...

Zenko ma ataca foarte rapid si puternic deabia reusind sa ma feresc. Imediat imi da un pumn de ma arunca in cealalta parte a incaperii.

"De cand a fost Zenko asa de puternic? Si ataca cu o asa ura...parca nu ar fi el..."gandesc eu.

Dupa, eu il intreb:

-De cand ai inceput sa urasti asa mult animeurile,Jiko?!?Nu...Zenko!

-Le-am urat din tot deauna!

-Ba nu! Erai prietenul meu cel mai bun si iti placeau animeurile la fel de mult ca mine!

-M-am prefacut atunci!

-Nu ma poti mintii! Atunci cand erai cu mine si ne uitam sau vorbeam despre animeuri,tu mereu erai fericit!

-Si aia a fost doar o prefacatorie!

-Cum a fost o prefacatorie daca tu radeai din inima!?!?

-!?

-Otaku isi pot intelege reciproc sentimentele sau daca spun adevarul!

-!!!

Imediat incepe sa il doara pe Zenko capul si spune in acelasi timp:

-Dispari!

-?ma intreb eu.

Incepe sa spuna asta de foarte multe ori,iar pana la urma se vede cva ciudat iesind din el,un fel de aura neagra in forma de craniu.

Pana la urma acel craniu dispare impreuna cu durerea de cap a lui Zenko,el cazand.

Ma apropii de el si vad ca a lesinat. Dupa ctrva minute isi revine,spunand:

-Gh...se pare ca am reusit...

-?Ce ai reusit?il intreb eu.

Se uita la mine si ma intreaba:

-Asuka! Ce cauti aici?? Si in primul rand unde sunt?

-!!!

"Se pare ca nu mai stie nimic!"gandesc eu.

Ii explic tot ceea ce s-a intamplat pana acum si ce a facut el.

-?!?! Adica eu...am incercat sa distrug visele tuturor Otaku?!?zice el mirat.

-Da,iar acum cateva minute,in timpul luptei noastre o aura neagra a iesit din tine,pana la urma disparand.

-!!!

-Cred ca acea aura te-a controlat sa faci toate astea.

-!! Acum ca tot zici,imi amintesc ca acum ceva vreme,in camera mea aparuse dintr-o data cineva pe care nu-l mai intalnisem care mi-a spus "Tu esti perfect pentru asta". De atunci nu imi mai amintesc nimic,iar eu eram intr-un somn lung din care m-a trezit vocea ta care imi aducea aminte de viata mea Otaku impreuna cu tine.

-Probabil acea persoana te-a controlat pan acum cu acea aura.

-Da...

-Asta inseamna ca problema animeurilor inca nu s-a terminat...

-...atunci inseamna ca e vina mea...

-Nu e! Doar ai fost controlat. Asta mi se putea intampla mie,iar tu sa fi in locul meu acum...

Peste cateva secunde de liniste,il intreb:

-Vrei sa ma ajuti sa salvam animeurile?

-Da! Trebuie sa ma revansez pentru ceea ce s-a intamplat!

Ne ridicam in picioare,iar apou spun:

-Atunci sa mer-

Dar nu reusec sa termin propozitia pentru ca simt ca si cum ceva sa infipt in mine.

Imediat il vad pe Zenko care cu mana ma injunghie.

-Zen...ko...!zic eu in timp ce cad.

-Atat de naiva! Nimeni nu te va putea salva de aici pentru ca am pus o bariera. Vei muri aici,iar acum nimeni nu ma va mai putea opri!zice Zenko in timp ce dispare.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 23, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Lumea AnimeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum