Capitolul 3

455 32 4
                                    

Pana la urma vine si ziua urmatoare.

-Cred ca ar trebui sa plec!zic eu in timp ce imi iau telefonul care mi l-a dat Reborn ieri.

Apas pe un buton pe care scrie "Teleportare",dupa aceea auzindu-se o voce venind din telefon:

-Alegeti o locatie pentru teleportare.

-Satul Konoha,zic eu imediat.

Pana la urma,sunt teleportata in sat,imediat gandindu-ma in timp ce ma indrept spre locul in care sta Hokageul.

"Ma intreb ce vrea sa imi spuna Tsunade".

In timp ce merg,vad prin sat o multime de personaje din alte animeuri inafara de Naruto.

"S-au combinat foarte mult animeurile..."gandesc eu.

Ajung la Hokage,ea imediat spunandu-mi:

-Acum,ca ai venit,o sa iti "dau" sau mai bine spus,eu si cu celelalte personaje o sa iti incredintam puterea noastra tie. Astfel vei putea sa ai puterea tuturor personajelor din anime.

-!!!ma mir eu.

-De asemenea,iti voi da acest obiect.

-Ce e asta?

-Un lucru,prin care poti convoca orice personaj din anime sa te ajute.

-!!!

Peste cateva secunde o intreb pe Tsunade:

-Dar,daca toti aveti aceleasi obiective,de ce nu va puteti lupta singuri cu Jiko?

-Personajele nu se pot impotrivi oamenilor. Pana la urma,oamenii ne-au creat...

-!!!

Dupa ceva timp plec si incep sa il caut. Imediat imi trece o idee prin cap:"Tsunade a zis ca personajele nu pot sa il doboare,dar eu pot. A mai spus ca pot folosi orice putere a oricarui personaj. Atunci de ce nu ii trec numele in Death Note?". Dar peste cateva secunde imi amintesc ca trebuie sa ii stiu chipul nu doar numele si inca nu am o certitudine ca acesta sa fie numele lui real.

-Firar! De unde ar trebui sa incep sa caut?!?!

-Ar trebui sa sti in primul rand care a fost primul anime in care au intrat altele. Poate fi acolo,se aude o voce.

-Soul!zic eu.

Peste cateva secunde,eu il intreb:

-Dar nu ar trebui sa sti care a fost primul anime? Pana la urma esti un personaj,asa ca ar trebui...

-Daca as fi stiut,as fi fost in cautarea lui deja. Asta nu e cool deloc!

-A,da...inteleg...

In cateva minute incepe sa se inopteze.

-Ce? Deja se inopteaza? Nu imi amintesc sa fi trecut o zi,ci jumate! zic eu foarte mirata de ceea ce se intampla.

-Timpul aici trece de doua ori mai repede decat in lumea voastra.

-!!!

Lumea AnimeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum