Capitolul 2

0 0 0
                                    

Issac 15 august 2015 7:42 p.m.

Motorul incetineste pana cand tot ce se mai aude in jur e scancetul Acollei si respiratiile noastre sincronizate.Parul ei e prins intr-o coada de cal,descoperind lacrimile ce ii brazdeaza chipul.

Degetele imi joaca pe volanul de piele al masinii. Imi e frica sa o ating.Daca tipa sau mai rau,daca nu mai vorbeste cu mine. Nu pot sa o pierd,nu vreau sa nu ii mai simt parfumul prin incaperi.Ochii ei mi-ar lipsi,la fel si comportamentul ei care cateodata e foarte enervant.Daca nu ar fi fost frate-su ,acum puteam sa ii simt pielea sub buzele mele,puteam sa o ating fara sa imi fac grija ca nu vrea si ea acelasi lucru.

Fara sa ma mai gandesc,intind mana si ii intorc barbia umeda spre mine. Ochii ei exprima tristete si frica. Ii e frica de mine. Gandul imi razbate prin tot corpul,imi retrag mana si mi-o asez pe scaunul ei.

-Pune-o inapoi! Cuvintele ei ma iau prin surprindere,depunand pe fata mea o masca serioasa.Te rog,sopteste. Am nevoie sa simt pe cineva langa mine. Trebuie sa stiu ca inca exist,ca cineva mai e langa mine. Lacrimile ii picura in poala,umezindu-i pantalonii. Privirea trecea de ea,ma uitam spre padure. Spre marginea drumului era o poteca ce avansa in padurea coplesita de copaci.

Mi-am tras mana de pe scaunul pasagerului ca sa ma pot spriji de volan in timp ce ies din masina. Traversez pana la locul pasagerului.Portiera nu opune rezistenta cand o deschid larg. Ii intind mana. O accepta ,impletind-o pe a ei cu a mea. E fina si calda,e usoara in mana mea mare. Ii sterg lacrimile restante si o trag in brate,invaluind-o ca sa nu ii fie frig.Capul ei imi atingea pieptul,fix in dreptul inimii.

-Mereu vei exista pentru mine,mereu voi fi aici pentru tine! Plansetul ei se resimtea prin tot corpul meu.

Am stat asa 10 minute,fara sa ne adresam vreun cuvand,doar vorbind prin corpurile noastre. La un moment dat a incetat sa mai planga si si-a intreptat privirea spre chipul meu. Am deschis gura sa spun ceva,dar mi-am retras acest gand cand 4 motociclete au trecut pe langa noi,claxonand in urma lor.

Intunericul s-a intins pe cer impreuna cu micile lui ajutoare luminoase.Acolla a inceput sa tremure si am bagat-o in masina.Am mers pana in portbagaj sa ii iau o patura. A durat vreo cinci minute pana am gasit-o.Cutiile imi blocau accesul la ea. Cand am intrat in masina ea dormea,avea chipul linistit,trada fericirea care ii se infiripa in gand. Am acoperit-o cu patura gri si pufoasa si am pornit motorul,derapand de pe loc.

Seth 15 august 2015 11:23 p.m.

Magia somnului se rupe cand simt doua degete care imi sapa in abdomen.Deschid usor ochii ca sa prind faptasul ,dar ea ma observa si inceteaza.

-Trezeste-te,spune Krista.Am ajuns.Lumina stalpului de doi metri imi intra in ochi,obligandu-ma sa ii strang mai tare ca sa nu patrunda in mintea mea. Pe bune,trezeste-te! Vocea Kristei crestea in intensitate.Krista se aproprie de urechea mea si imi zice ceva ca doar noi doi sa auzim.Oricum nimeni nu mai era prin preajma.In toata curtea eram doar eu, Krista si insectele ce se ascundeau in iarba inalta.

-Miranda probeaza costume de baie in camera,exact langa geam,iar parintii ei nu sunt acasa. Ochii mi se deschid instant ca si cum as fi fost electrocutat.Sar de pe scaunul pasagerului si dau fuga in spatele casei. Nu vad cea ce imi doresc,dar ma rezem de coltul casei, ascuns in intuneric, ca sa le pot auzi conversatia.

-NU! Acum ochii tai sunt negri,spune Miranda pe un ton coborat.Mainile lui se plimbau pe spatele ei zvelt.

-Esti sigura?Miranda se aproprie de fata lui Eduard.

-Sunt foarte sigura. Fetele lor sunt separate de 10 cm.Cat as da sa merg sa le intrerup momentul,dar nu vreau sa vada ca simt ceva pentru ea. As rani-o dupa cateva zile. Nu vreau sa fac aceeasi greseala si cu ea.

Miranda se ridica pe varfuri si ii atinge fata la fel cum face pumnul meu cu zidul solid. Sangele imi tasneste din articulati cand contactul cu peretele galben al casei se percepe. Sunetul loviturii i-a intrerupt.S-au oprit brusc si si-au intors privirea spre mine,dar nu au apucat sa ma vada,ca am tasnit de pe loc,adidasii mancau pamantul.Vroiam sa fug de aici,dar daca faceam asta eram suspect si si-ar fi dat seama ca am fost eu.

Imi sterg noroiul de covorasul care ma intampina la intrarea in casa. Ma grabesc sa ajung la baia ca sa imi opresc sangerarea. Urc scara de metal rotativa si ajung pe hol. Atat de multe usi. Doua pe stanga si trei pe dreapta.Ultima de pe dreapta e baia de oaspeti.Sper sa fie acolo vreo trusa medicala. Manerul usii albe se murdareste de sangele meu. Intru si iau putina hartie igienica ca sa sterg darele ce se intind pe clanta. Dupe ce manerul rotund straluceste,infasor hartia patata intr-una curata si o strecor in buzunarul blugilor.

Pornesc apa rece si incui usa. Ma aplec sa caut in masca de chiuveta o trusa de prim ajutor. Si uite-o. Cutia rosia cu un plus alb,ascunsa in fundul dulapului. O asez pe blatul argintiu si ii deschid capacul. O rola de bandaj e desfacuta,o apuc si rup vreo 15 cm de bandaj cu dintii. Imi sufulc maneca hanoracului visiniu pana la cot. Strecor pumnul drept sub jetul de apa,curat rana si o tamponez cu bucata alba. Izvorul de sange s-a mai potolit ,lasand rana sa se vindece. Strang trusa si o pun inapoi.

Mainile mi se relaxeaza pe marginea chiuvetei.Imi limpezesc fata cu apa rece si intind mana dupa un prosop. Fata mi se freaca de bumbacul aspru,sangele a amortit ,producand clasica scoarta.Pun prosopul la loc si descui usa.Inainte sa deschid usa,adopt minunatul meu zambet. Balamalele scartie si ies pe holul intunecat.

Jos, in living toata lumea e agitata.Toti isi intorc privirea spre mine. Sierra se opreste din patrulat.Edy si Krista renunta la apelurile care ii le transmit telefoanele,iar Miranda isi ridica fata acoperita de mainile ei. E inspaimantata. Oare stiu ce am facut in curte? M-au prins?!

Sierra 16 august 2015 1:18 a.m.

Populatia din camera s-a diminuat.Eduard a dus-o pe Krista acasa,iar Seth s-a retras intr-un fotoliu ,de unde priveste in gol,se gandeste intens la ceva si nu pot sa imi dau seama la ce.

Miranda a adormit pe canapea,dupa ce a plans 20 de minute. Toata lumea e panicata,nimeni nu stie unde sunt Acolla si Issac.Sa isi bage telefoanele in cur ,ca nici unul nu raspunde la ele.

Seth a stins lumina ca sa poata sa doarma Miranda. A vrut sa o duca sus in camera ,dar l-a oprit Eduard cu motivul ca o sa o trezeasca. Se vede de la o posta ca sunt amandoi indragostiti de ea. De cateva luni se tot sacaie unul pe altul cand vine vorba de M.

Coatele care imi sunt asezate pe barul din bucatarie, imi sustin capul adormit.Parul brunet imi acopera ochii ajutandu-i sa opreasca lumina focului din semineu.

Lumina unor faruri ne ridica si pe mine si pe Seth de pe scaune. El ajunge mai rapid la usa,deschizand-o larg.Vantul puternic m-a plesnit peste fata,aducandu-mi parul pe fata.

Edy se apropia cu pasi repezi spre noi. A vrut sa intre in casa,dar intrarea era blocata de Seth. Au avut un schimb de priviri furioase pana ce Eduard s-a imbrancit in Seth ,facandu-si loc in casa.

Se apropria grabit de canapea sa vada daca mai e acolo M.Expresia fetei i s-a linistit cand a vazut ca inca era acolo. Se apleaca sa o ia in brate ca sa o duca sus in camera ei.

-Ce dracu faci? Spune Seth,apropiindu-se de el. O vei trezi! Imita exact vocea lui Eduard,cand i-a zis acelasi lucru si lui.

Pumnii le erau inclestati ,apropriindu-se unul de altul,departe de canapea.M-am bagat intre ei inainte sa izbucneasca lupta.

-Uite cum facem,spun,dam cu banul,cel care castiga o poate duce sus.

-Pajura, zice Eduard hotarat.

-Nu e un obiect ca sa poti paria pe ea. N-ai decat sa o duci tu! Eu nu ii fac una ca asta!Seth si-a eliberat pumnii si s-a dus inapoi in fotoliul lui,urmarind-o cum doarme.Usa s-a trantit in urma lui Eduard,amutind locul.

M-am retras inapoi la bar,dar nu inainte sa merg sa imi pun un pahar de wiskey.

-Vrei? Ridic paharul cu alcool spre Seth.

-Nu,mersi. Se ridica si merge spre canapea.Ridica patura cafenie de pe M, si o ia usor la el in brate. Sunetul scarilor de metal rasuna prin casa pustie.

-Si uite asa am ramas doar noi doua,spun catre sticla cu lichid maroniu de pe bar.

Night CriminalsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum