Sierra 16 august 2015 1:16 p.m.
-Ha!Ai intrat la inchisoare! Ii spune Krista lui Issac.
-Hai ma,trisati toti! Stiu foarte bine ca pionul imi era pe Dallas. Cum dracu am ajuns la casuta cu cartonase? Spune Issac revoltat.
-Are dreptate,spune Seth.
-Taci ma,il inghiontesc.
-Vedeti! Pana si Seth a fost atent,zice Issac.
-Stii ceva,au dreptate fetele. Seth se uita urat la Issac si ii scoate limba ca un copil mic care a fost pârât.
-Asta-i discriminare. Cinci fete contra unui baiat,spune Issac. Nu e drept.
-Fata esti tu,zice Seth dupa ce se uita in jur. Si-a dat si el seama ca la adaugat in grupul fetelor. Miranda ,Acolla si Krista rad cu lacrimi,in timp ce eu imi avansez pionul. Bun,nimeni nu a vazut nimic.
Issac se uita la Acolla si zambetul ei,iar Krista sta cu capul pe umarul meu.
-Te iubesc,imi sopteste.
-Si eu. Stie ca sunt absenta. Stie ca inca nu o iubesc. Niciodata nu am iubit-o! E doar de companie. Imi e mila de ea ca nu isi da seama. Mereu incearca sa faca mai mult decat poate si pica prost. Se injunghie singura cand imi declara dragostea ei asteptand sa primeasca si ea iubire,deoarece stie ca nu ii raspund sincer. Ma strange de brat si isi baga capul la mine la gat. Stiu ca plange. Ii simt picaturile de apa alunecand in jos spre clavicula.
Sunetul usii o ridica din spatiul meu personal,stergandu-si subtil lacrimile. Atentia ni se indreapta spre cuplul ce tocmai a trecut pragul. Eduard si Cara.
Fata socata a Mirandei imi da de banuit. S-a intamplat ceva. Edy zambeste fortat si se apropie de noi. Nu el a adus-o. Ea l-a obligat sa o aduca. Si el nu a putut sa o refuze.Jay sparge linistea apasatoare cand intra in urma lui Cara,iar de data asta,Issac e cel tensionat si atunci observ. Toata lumea isi protejeaza sufletele. Nimeni nu vrea sa isi arate interesele.Toti cersim iubire. Toti o cautam. Unii nu isi dau seama ca se afla chiar in fata lor,iar altii nu au avut norocul sa o zareasca. Toti vrem pe cineva care sa ne iubeasca.
Seth 16 august 2015 2:43 p.m.
Ii simteam privirea asupra mea. Stiam ca imi urmareste toate miscarile. Simteam cum vrea sa imi vorbeasca,dar era prea timida. De fiecare data cand vorbea cu grupul,ii motorizam fiecare gest,fiecare cuvant,fiecare emotie. Exact cum face ea. I-am raspuns la anumite intrebari,am aprobat-o cand nimeni nu a facut-o. Amandoi stim ce vrem,dar ne e frica sa nu fim ignorati,ne e groaza sa nu primim un glont in inima care sa isi imprastie durerea de a fi exclus sau respins. E greu sa o privesc si sa nu ii spun ce simt. Chiar daca am fi impreuna nu ar tine. Nu ne meritam unul pe celalalt. Poate la un momemt dat, m-as plictisi si as abandona-o. Dupa as stii ca am lasat in urma un trup care primeste doar suferinta,care vrea sa scape de toate amintirile frumoase,care ar vrea sa ma stearga din viata ei,m-as sinucide.
Issac 16 august 2015 3:42 p.m.
E liniste. Nimeni nu a scos un cuvant de cand Sierra a iesit val vartej din incapere,iar pe urmele ei era Krista,trista,cu lacrimi care ii tradau suferinta. Tacere. Tacere. Continua tacere.
Eduard 16 august 2015. 4:31 p.m.
-Trebuie sa plecam,ii soptesc Carei. Ai nevoie de timp ca sa iti faci bagajul.
-Ma descurc,spune.
-Dar, of Cara. Maine pornesti devreme. Nu o sa aiba Krista rabdare sa astepte dupa tine.
-De ce nu pot sa vin cu tine? Ma intreaba.
-Pentru ca... Las propozitia neterminata si astept sa ma scoata careva din cacat. Nimeni. Pentru ca nu poti. Nu ma mai tot intreba. Daca vrei sa vii, vei merge cu masina Kristei.
CITEȘTI
Night Criminals
Teen FictionAm sperantă,cand ma gandesc ca poate,cineva,din lumea asta e potrivit pentru mine,ca cineva ma poate intelege asa cum sunt, si sa ma ajute sa nu pic prada crimei. Am nevoie de o singura persoana,ca sa o simt noaptea ca ma ia in brate,cu care sa inf...