Capitolul 3

0 0 0
                                    

Acolla 16 august 2015 5:43 a.m.

Trupul imi e suprasolicitat cu caldura. Transpiratia mi se revarsa pe frunte,iar daca m-ar vedea cineva acum ar crede ca plang. Normal ca lichidul asta nu se datoreaza doar caldurii. E si din cauza cosmarului ce se autoinvita in fiecare seara in gandurile mele.

Deschid ochii,lasand lumina soarelui sa ii limpezeasca si observ ca in fotoliul camerei mele ca sta Seth,privindu-ma. Tresar la contactul vizual cu trupul lui si vad cum un ranjet ii acopera jumatate de fata. Sprancenele ii se unesc intr-o linie neagra,atunci cand vede ca izbugnesc in ras.

-De ce razi? Ma intreaba cu un strop de amuzament in glas.

-Pentru ca stiu de ce esti aici. Inchid inca o data ochii timp de zece secunde si ma ridic in sezut.

Imi var degetele in iepurii mei de casa si apuc petul de apa de langa pat,turnand lichidul transparent in paharul de sticla transparenta in forma de broasca. Sunetul apei ma avertizeaza ca vezica mea nu mai rezista pentru mult timp,asa ca dau fuga la baia de pe hol. Rasetele lui Seth se aud prin peretii subtiri.

Trag apa si imi urmez dorinta gurii mele. Pasta de dinti se prelinge pe periuta neagra,peria se strecoara in capul meu roscat,iar ochii sunt limpeziti de un strat de apa rece.

Casa Mirandei e mare. Sus are doua bai,prima si ultima pe dreapta, si trei dormitoare dintre care unul al meu,primul de pe stanga e al parintilor ei,iar a doua usa de pe stanga ii apartine ei. Jos se indinde un living mare ,fiind urmat de o bucatarie cu aceeasi dimensiune.

De doua luni asta imi e caminul.De doua luni nu sunt in casa mea. Fara zambete adevarate,fara fratele meu care imi facea in fiecare dimineata micul de jun. Toata lumea isi arata tristeta cand trece pe langa mine pe strada. Tot cartierul stie ca eu sunt fata orfana care era sa fie violata de frate-su. Fata aia,care a avut un tata alcolic si agresiv,care sfarseste in spatele gratiilor pentru ca si-a omorat sotia. Fata aia care a vrut sa se sinucida.

Seth 16 august 2015 5:56 a.m.

Trupul Acollei si-a facut aparitia in camera,asezandu-se la loc pe pat. A deschis sertarul noptierei bombonii si a scos doua folii de pastile. Ceva medicamente antidepresive si vitamine.

Sincer,cred ca ea e cea mai puternica dintre noi,e o actrita foarte buna. De exemplu acum,zambeste,dar se vede in ochii ei ca o face pentru aparente. La fel as fi si eu. Eu nu as suporta gandul sa ma trezesc in fiecare dimineata, sa ma uit pe geam si sa imi zaresc casa peste drum.

A avut un moment de slabiciune,acum o luna. Ea spune ca a mers sa isi ea niste haine de la ea de acasa,dar nu mai avea nimic acolo. Casa era pustie. Ma rog,deci a vrut sa se arunce de la etaj,dar n-a reusit pentru ca a venit Edy si a prins-o inainte sa isi dea drumul. Cum face soarta ca el sa fi venit chiar in acel moment, nu stiu.

Da pe gat cele doua pastile si asteapta sa ii spun de ce sunt aici.

-E din cauza Mirandei? intreaba dupa ce termina apa din pahar. Sa stii ca ea e complicata.Foarte complicata cand vine vorba de dragoste,continua.

-Serios? zic.

-Da! De ce dracu te-as minti?

Nu sunt in camera asta pentru asta. Stau aici pentru ca asa mi-a spus Issac. Ar fi stat chiar el,doar ca a trebuit sa fuga pana acasa ca sa o calmeze pe sora sa. Sunt invidios pe el.

Are o familie,destramata,dar nu asta conteaza,are o mama care il iubeste si doua surori care ii tin de urat sau il enerveaza. Ce as da sa am si eu o cotofana blonda cum ii Sam. As avea grija de ea ca si cum ar fi copilul meu. Pe bune acum,am crescut la orfelinat,pentru ca nimeni nu a vrut sa ia un baiat cu probleme de comportament. Nimeni nu isi dorea un copil care sa aiba peste 14 ani. In toata viata mea am avut 3 familii adoptive. Prima la 4 ani,a doua de la 9 si ultima la 13. Nici una nu m-a tinut mai mult de un an. Ba eram prea galagios,ba prea timid sau prea agresiv. In clasa a saptea i-am spart nasul lui Jay ca sa luat de Miranda. Cred ca a fost un client fidel la Avon. In fiecare zi venea cu 10 straturi de fond de ten pe nas.

Night CriminalsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum