Capitolul 8

0 0 0
                                    

Miranda 17 august 2015 10:37 p.m.

-Issac,ar trebui sa mergem sa le cautam,poate s-au ratacit.

Ne plimbam nervosi prin camera. Jay si Allison au mers afara sa le caute,Cara si Seth au mers la cealalta cabana sa vada daca nu s-au oprit acolo.

-Tot nu raspunde? O intreb pe Acolla. Imi arunca o expresie plina de furie. Imi dau seama ca e a sasea oara cand o intreb de asta. E clar ca nimeni nu are semnal.

Bravo Miranda! Tu si ideile tale geniale. Vei pleca de aici cu doua persoane in minus,asta daca nu cumva se mai pierd si altii.

-M,incearca sa respiri si sa te calmezi. Edy isi pune mainile in jurul meu si ma strange in brate. Inima dubleaza bataile inimii,iar acum ca ma simt in siguranta izbucnesc in plans.

-Gata,shh. Mana lui E imi mangaie parul si simt cum toata tristetea imi iese din corp.

-Va fi bine,ai sa vezi,spune Acolla. Usa se deschide si ne intoarcem toti privirea spre ei. Cara si Seth.

Ne privesc amandoi sceptici pe mine si Edy si vreau sa ies din bratele lui,dar nu ma lasa. Si-a intarit stransoarea si m-a tras mai aproape de el.

-Ce faci?ii soptesc. Isi aproprie buzele de ale mele si simt ca ma sufoc. Totul s-a oprit in loc. Chipurile celor din jur s-au intunecat. Acolla si Issac se uitau speriati unul la altul,iar Seth si Cara fierbeau de furie.

Simt privirea lui Cara asupra mea si ma arde,dar isi pierde avantajul cand ii raspund la sarut. E mirific,chiar in ipostaza asta.

Am auzit pasi care se apropriau cu rapiditate de noi si mi-am simtit cum imi este capul tras in spate. Unghile lungi si ascutite ale Carei imi rup firele de par. M-am intors spre ea si mi-am bagat si eu unghile roz in capul ei.

-Pizda dracului! Curva! Am sa te omor!!! Urletele Carei imi sapa timpanele,iar scalpul meu reusete sa scape din ghearele ei cu ajutorul lui Acolla si Eduard.

-Nu si daca o fac eu prima data! Urlu la ea,dau sa ma aproprii si sa ii inhat capul ala prost,dar simt doua brate cunoscute in jurul meu,Eduard.

-Gataa! Urla Acolla. Imi mut privirea ca sa pot sa ii vad ochii lui Seth. Imi e frica ca ii voi intalni dezamagirea si desgustul in ei,dar imi asum,vreau doar sa ii vad ochii albastri.

A disparut,nu e aici. L-am alungat,si o data cu el,si intrebarea care ma bantuia. Si chiar i-am gasit raspuns. Dintre Eduard si Seth.

Il aleg pe Seth,pe cel pe care nu pot sa il am,pe care l-am pierdut. Doar cand simt gustul sarat in coltul buzei,imi dau seama ca plang.

Ma eliberez din bratele lui Eduard si fug afara,refuzand sa mai aud alte revolte din jurul meu.

Frigul imi sechestreaza trupul,dar reusesc sa il vad pe Seth intrand in padurea intunecata. Si-a pornit lanterna de la telefon si s-a avantat in adancuri.

-Seth,stai! Seth! Te rog! Il ajung din urma si-l intorc spre mine.

-Ce vrei Miranda? Nu e destul ca le-ai distrus relatia. Ma duc sa le caut pe Sierra si Krista. Ti-as sugera sa mergi inapoi. Cred ca ai multe de lamurit. Se smulge de sub atingerea mea si continua sa dispara din viata mea.

-Te rog stai! Seth... Plang in hohote,de abia imi aud vorbele de plansete.

-Te rog ... Ma prabusesc in genunchi si il vad marind pasul,alearga,lanterna se opreste si a disparut. S-a confundat cu intunericul,iar odata cu el am facut-o si eu.
Am ajuns din nou aici,in bezna ce ma inconjoara in fiecare noapte.

Sierra 17 august 2015 11:20 p.m.

Alerg,habar n-am ce ma urmareste,dar am pierdut-o de mult pe Krista. Simt ca se aproprie foarte tare de mine,e mai rapid de mine si imi striga sa ma opresc. Vocea imi pare cunoscuta,dar spaima imi mareste viteza. In fata observ cabana luminata si maresc pasul si fug cat ma tin picioarele. In urma mea alearga si el.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 18, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Night CriminalsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum