Program pagi ini berjalan dengan lancar selain itu mengenali budaya tempatan. Rasa sungguh happy apabila dapat menjadi salah satu volunteers bagi program ini, saya dapat mengenali budaya penduduk setempat sambil membantu membersihkan kawasan sekeliling dan memberi kesedaran berkaitan alam sekitar.
----
Atrit berjalan ke arahku, dengan muka poyonya.
Hei rrak.
Yes!
Do you have farel phone number?
Kenape atrit?
I need to talk to him maybe.
Wau. Ketua anjing liar ni, mula-mula tak suka farel tapi minta no.phone dia ni, apa kes pula? Erm.
This is his phone number.
Thanks rrak. Dia mengukir senyumannya. Tergugat iman sekejap, walaupun sejahat mana dia , dia tetap sexy hot man. Untunglah farel. Dasar pondan sundal
********
Alamak sakit kencinglah pula, saya pun bergegas kebilik hotel. Bilik tak berkunci tapi tiada orang didalamnya. Tidak mahu memikirkan tentangnya, Saya terus meluru ketandas. Bamm
IM SO SORRY!! 😓😓
Apesal awak tak kunci pintu?? Anyway wau 😏Hei, awak yang masuk meluru. Saya baru jer nak mandi. Cepat-cepat bank mengambil tuala ditepinya.
Eh, awak beberapa kali nak mandi, pagi tadi dah mandikan, takkan nak mandi lagi. Dahlah bogel, pintu bilik tak berkunci , tandas pun tak kunci. Anyway.. Wau, boleh tahan. Aumm. Hahhahah Jawabku dengan sinis.
Erm, mestilah, im big and im proud 😄. Eh nak tengok lagi ker? Ke nak belai?! Bank berkata dengan bangga.
Go to hell bank. Eh cepatlah. Saya nak guna tandas ini. Pintaku
Alah, jomlah sama-sama. Kita kan lelaki. And yes i show him middle finger. Dia hanya ketawa riang.
****
Malam show me your talent.
Lucu melihat kumpulan diva menari lagu beyonce. Gelagat mereka memang menghiburkan. Seterusnya mc memperkenalkan student dari korea kim min kyu dari fakulti mekanikal engineering akan membuat persembahan seterusnya. Eh dia lah orang itu, dia bukan mix korea, rupanya dia memang asli korea. Dia bermain piano dengan merdu sekali. Ramai perempuan cair dengan persembahannya, saya pun rasa boleh jatuh hati kalau saya tidak setia sama aim.
Selepas dia habis membuat persembahan, saya bergegas ke belakang pentas untuk mengetahui akan maksud tersirat nota kacil yang dia beri tempoh hari. Sebelum sempat saya menegurnya, aim secara terkejut melihat saya di situ. Saya berasa hairan mengapa dia perlu terkejut.
Awak dah kenapa?? Soalku kepada aim
Eh eh, takdelah.?? Esok nak ke mall?? Hari jadi ibu saya next week. Saya nak beri hadiah untuknya. Jawabnya
Erm ok sayang. I love you.
Thanks rrak. Ok bye
What, he even does not reply my love back, what wrong with him? Did he feel embarrass? There nobody around. Hmm. Whatever nevermind. Where that korean guy?. Huh, malas lah nak cari. Erm
****
The next day.
Hei aim, ibu awak suka apa?? Soalku
Dia suka barang kemas, beg dan macam2lah. Jawab aim.So, hadiah apalah yang awak nak beri kepadanya??
Tak tahu lagi rrak. Maybe just a 👚. Tapi tak tahulah, macam mana yang sesuai.
YOU ARE READING
Dua Hati (boyXboy)
Teen Fictionkarya adalah bersandarkan karya Farel95 iaitu "Kamu, dia dan aku". walaubagaimana kisah ini melalui persepektif yang berbeza iaitu, Rrak sebagai watak utama. Dalam cerita ini rrak ataupun nama penuhnya rrak kristnatchawat merupakan seorang pelajar...