"oh hello Rrak" sapa kim
"i have been waiting for this moment! ceritakan" ujarku
kim mempelawa saya masuk kebilik hotelnya kerana dia beranggapan, benda tu sangat penting untuk didengari.
"This is important, i really hope you will be strong heard about this?" Ujar kim
"Apa?? Cepat lah cakap" saya bertanya dengan penuh semangat ingin tahu.
"Sebenarnya, saya rasa Aim bukan gay. Mungkin dia hanya mempergunakan awak" kata Kim min Kyu
"Apa yang ingin awak sampaikn ini P'Kim?? Tanya ku dengan penuh pelik
Kim min kyu mengeluarkan smartphone dan menunjukkan sesuatu kepada saya. Iya adalah gambar P'Aim dan seorang wanita bercium. Saya terkejut, saya ambil masa untuk hadam.
"Awak ok nong RRAK?" Tanya Kim dengan riak mukanya penuh kerisauan.
"Awak rasa saya ok ke, lepas nampak semua ini! Adakah ini semua betul. Takkan P'Aim bisexuals?"
"Saya tak pasti pula Nong rrak, tapi saya rasa awak patut tahu benda ini. Sebab awak kan bercinta dengan dia"
"Hahhhh, stress lah. Boleh bagi gambar tu kat saya P'kim"
Lalu dia bagi gambar tersebut melalui line, apps macam Whatapps cuma dekat thailand mereka lebih gunakan apps line.
Lepas saya dapat gambar tersebut, saya stresss dan seterusnya balik ke bilik saya meninggal P'Kim tanpa sebarang ucapan selamat tinggal.
Saya terus mengemas barang dan ambil flight paling awal ke thailand untuk berdepan dengan P'Aim dan dengar penjelasaan tentang gambar tersebut
Ketika bergegas keluar dari lobby. Saya ditegur P'Kim.
"Awak bergegas ni nak kemana nong rrak?" Tanya kim kepada saya
"Saya nak balik thailand , nak jumpa P'Aim lah" ujar ku dengan sedikit marah
"Hm ok."
"Ohya urusan saya dengan awak belum selesai lagi. Jumpa lagi nanti dekat thailand" kata saya kepadanya
"SARANGHAEYO"
Adalah kata-kata terakhir yang dikata oleh P'Kim kepada nong rrak. Tapi nong rrak tidak mendengarinya kerana terlalu pantas bergerak keluarSaranghaeyo = i love you in korean
THAILAND
Setelah beberapa hari cuba telephone Aim. Semua tidak terjawab. Apa masalah mamat ni? Saya rasa saya dibuang begitu sahaja. Dia tak pernah ada di bilik kolejnya. Atrit pula sibuk entah. Sibuk dengan farel mungkin! Hm stress lah macam ini.
DI SUATU MALAM
Setelah cuba call Aim, akhirnya tersambung juga.
"kenapa phone awak tak boleh dihubungi, ini dah beberapa hari saya hubungi awak Aim.! Mungkin dah ada beribu2 call dan sma. semua awak tak layan."
"takdelah sayang, saya busy ada hal phone saya lupe nak charge. awak ni kenapa marah-marah?" soal Aim.
"Kalau busy takkan satu call saya pun awak tak jawab. Sms saya awak tak balas?! Hm." Saya cuba tenangkan diri daripada perasan marah ini.
P'Aim, do you have something to tell me? tanya ku kepadanya
"No sayang?" ringkas jawapan dari Aim
"Aim, please!! tell me truth!! is this for real??! are you really in love with me??" saya menyoalnya dengan marah.
"Please explain this Aim!!!!! " Sambil menunjuk bukti gambar dia bermesra dengan perempuan lain.
i love you RRAK!! I really love you!! Please
Please prove it Aim!! I really want to know!
rrak. Maafkan aku,
Sorry?! Itu sahaja kau mampu cakap. Hahahahaha
Saya boleh jadi gila macam ni Aim. Kenapa awak macam ni Aim? Tanya ku kepada dia."Saya rasa saya ada perasan terhadap awak berdua, awak rrak dan dia clara." Ujar Aim
Saya tergamam dengan jawapan Aim. Adakah dia bisexual atau gay. Apa ini. saya keliru. Tolong paham kan saya.
"kau suka dia dan kau suka saya apa ni? Apa yang kau cuba sampai kan ni Aim"
"Saya suka awak dan dalam pada yang sama suka clara. "
"Kau tidak dapat melupakan dia tapi kau masih ingin bersama saya" dengan suara yang marah dan sedih
"RRAK!! Saya suka kamu berdua"
pleaselah. aim please!!! saya tak nak dah hubungan ini
"sayang dengarlah penjalasan saya ini." Rayu Aim
"Penjelasan apa lagi yang ingin kau katakan Aim. Saya tidak mau percaya lagi kata2 kau Aim. bodoh. sampai sini sahaja hubungan kita"
aku berlalu pergi terus meninggalkan aim, air mata terus jatuh bercucuran membahasi pipi gebuku.
Telephone saya terus berbunyi dan pebagai sms dari Aim masuk. Saya buat tak endah, saya perlukan masa untuk bersendirian.
Walaupun beribu penjelasan yang diberi oleh Aim. Saya tak percaya lagi. Saya perlu move on. Saya bagi sms terakhir tersebut kepada Aim
LINE:
TO AIMAwak cakap awak suka saya tapi kenapa?!
Tapi kenapa awak membuatkan saya macam ni.
Apa kurangnya saya, apa salah saya sampai awak buat saya macam ini?!Maafkan saya. Saya cuba hindari semua panggilan telephone awak beberapa hari ini sebab saya taknak lagi kecewa. Awak berjanji untuk membuatkan saya happy tapi itu semua janji palsu awak.
Awak dah banyak berubah. Please fikirkan bahawa perpisahan kita ini ada salah satu jalan yang terbaik untuk kita berdua. Saya doakan awak bahagia. Ini adalah mesej terakhir yang saya akan bagi pada awak. Thank you for being part of my life. Bye
ฉันรักคุณ
Ilove youSaya taknak balik kebilik kolej lalu saya tinggal di marriot hotel thailand dan menginap disana bagi menenangkan jiwa dan dicari oleh P'Aim. Saya terus menyendiri, di bilik hotel yang sunyi dan didalam kegelapan menyelubungi jiwa. Saya perlukan teman disisi. Cuba call farel malas, mesti sama lelaki dia lagi buat seks. Sambil melihat senarai contact yang ada didalam phone, terlihat nama bank. Lalu menghubungi dia.
NANTIKAN NEXT EPISODE MINGGU DEPAN.
Please like dan comment guys. Vote dan share dengan teman2x.
YOU ARE READING
Dua Hati (boyXboy)
Teen Fictionkarya adalah bersandarkan karya Farel95 iaitu "Kamu, dia dan aku". walaubagaimana kisah ini melalui persepektif yang berbeza iaitu, Rrak sebagai watak utama. Dalam cerita ini rrak ataupun nama penuhnya rrak kristnatchawat merupakan seorang pelajar...